Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 406 vairo kolonėlė


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 8

#1 tadzius221

tadzius221
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 29
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2016 sausio 27 - 18:19

Sveiki, norėjau paklausti kaip keičiasi peugeot 406 dešinės pusės vairo trauklė su obuoliu ? Esu girdėjęs, kad dešinės pusės vairo trauklės apsauginę gumą įmanoma pakeist, tik išardžius pačią kolonėlę.

 

 

P.S. kalbama ne apie trauklės antgalį, bet apie pačią trauklę su obuoliu.

 

Peugeot 406 1997m. 1.9td sedanas


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 27 - 20:38

Numauni tą mažą gumuką ir po juo randi traukės obuolį. Tai ten suimi su cangėm ir atsuki. Aną galą nuo traukės antgalio jau surasi kaip atsisukt :)

Sutepi obuolį, užmauni gumuką atgal, ir viskas - pakeista

 

O maukšlė dešinė taip, normali termoplastikinė keičiasi tik išėmus liniuotę, bet ji ir saugo tik liniuotę, o ne traukę. Galima užmauti ir guminę, nuėmus traukę ir atjungus hidrocilindrą, bet guminės nelabai laiko, nes suspaudus, gaunasi per storas sluoksnis, negu lieka vietos susukus vairą į dešinę, todėl tą gumą gniuždo ir sugniuždo per kelis metus. Nuspjaudinėja chamutus ir t.t. Normaliai ir ilgai laiko tik originalas, t.y. iš Peugeot pakuotės. Visos kitos - trumpalaikis šūdas, ir tegul kolonėles remontuojantys servisai nepasakoja kitaip, nes matėm visaip suremontuotų tų kolonėlių, ir pačios rimčiausios įstaigos net nėra girdėję ir matę, kas ten įvyksta uždėjus beleką :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 tadzius221

tadzius221
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 29
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2016 sausio 28 - 17:10

Dėkui už paaiškinimą, matosi, supranti ką kalbi, o tas gumukas sunkiai nusimauna ? Nes kiek bandžiau tai gražiai kaip ir nelabai pavyksta, jis ten kažkokiu būdu į vidų įpresuotas. O dėl linijuotės gumos tai bandžiau guminę užmaut, atjungęs hidrocilindrą, bet, kad maunant per tą varžtą ji plyšta, jau 2 suplėšytos  <_< nebent reikalingi kokie spec įrankiai ?


Šį pranešimą redagavo tadzius221: 2016 sausio 28 - 17:13

  • 0

#4 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 sausio 29 - 21:25

Yra tam skirti plestuvai.
P.s. Nirmaliu gamintoju visa produkcija laiko gerai. Kolineliu restauruotojai deda pigu shuda pvz topran uztat ir gumos plysta.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 30 - 19:44

Yra tam skirti plestuvai.
P.s. Nirmaliu gamintoju visa produkcija laiko gerai. Kolineliu restauruotojai deda pigu shuda pvz topran uztat ir gumos plysta.

Šitu klausimu klysti, ir smarkiai.

Esu uždėjęs vieną guminę, tai Lemfoerder kadangi pirkau, tai laikyt laiko jau trečius metus, dar neplyšto, bet per tą laiką nuspjovė ir teko sunkiai mauti atgal jau gal tris kartus, tai toks vargas jau būtų atsipirkęs, jei būčiau pirkęs ne guminę, o kas priklauso, ir normaliai pakeitęs. Ir dar kol pamatai, kad nuspjovė, tai gal ir porą mėnesių su atvira liniuote ta mašina važiuot gali, o jei retai po mašina lendi, tai ir metus...

Ir čia, žinant reikalą, buvo iškart sudėti normalūs veržiami rimti chamutai. Originaliai ten gi priklauso ir su originaliom maukšlėm be problemų laiko paprastos laidų zateškės.

Jei kas nenori sutikt su šita mano nuomone - tai prašom :) Tiesiog pakankamai matęs aš tų PSA kolonėlių su išoriniais cilindrais, daug daugiau, nei konvencinių su vidine hidraulika...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 30 - 19:45

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 sausio 30 - 21:03

nu tokiu senienu nedares kur ishorinis cilindras, gal ten ir nelaiko.Kas liecia naujesnius modelius(hidraulika viduje)  viskas ten laiko ir nieko nenuspjauna.  


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 12 - 14:55

 

nu tokiu senienu nedares kur ishorinis cilindras, gal ten ir nelaiko.Kas liecia naujesnius modelius(hidraulika viduje)  viskas ten laiko ir nieko nenuspjauna.  

Tos senienos gamintos ilgiau, nei jūsų C5 pirmukas. Dabar kaip tik kieme stovi Xsara II su tokia kolonėle. Nepamenu metų, bet kažkas 2003-2005, hidraulika išorinė. Čia yra seno tipo kolonėlė, kuri taip pasiteisino, kad naudota labai ilgai ir sėkmingai. Ji turi kelis konstrukcinius trūkumus, bet dėl išorinės hidraulikos, yra itin atspari šūdinai aplinkai ir šūdinam orui, ką mes turim Lietuvoj. Ir jos labai pigiai remontuojamos, lyginant su vidinės hidraulikos kolonėlėmis, nes liniuotės dalis grynai mechaninė ir net truputį pagraužtą dar be problemų galima naudoti, tinkamai sušveitus ir sutepus bei apsaugojus, aišku pakeitus įvorę ir pusmėnulį, be jokių chromavimų ir kitų restauravimų, kurie būtini vidinės hidraulikos kolonėlėms, kad jos nebėgtų. O išorinis cilindras prakiūra itin retai, ir remontuojamas tiesiog pakeičiant riebokšlį, nes visi norminiai nutekėjimai iš po manžetų grįžta per abratkę. Tiesiog matomai neteko progos susidurt paturėt?

 

Kad tiems modeliams (bent jau daugumai jų), kur hidraulika viduje, arba kur visai be jokios hidraulikos (be stiprintuvo) laiko guminės gerai, sutinku, ten dažniausiai net rimto chamuto nereikia, užtenka paprastos zateškės ir super (išskyrus modelius, kur nėra kantuko, pvz 607to servotonikinė kolonėlė) :) BET AŠ APIE JAS NEKALBĖJAU. Kalbėjau būtent apie 406 seno modelio dešinės pusės apsaugą, apie kurią eina kalba ŠIOJE TEMOJE, o ten guminė nelaiko. Ir parašiau savo komentarą būtent dėl šitos frazės, nes ji neteisinga.

P.s. Nirmaliu gamintoju visa produkcija laiko gerai. 

 

Beje, su plėstuvais ten nieko nepadarysi, nes nėra vietos, viskas rankytėm, tik reikia geros tamprios gumos ir dirbti atsargiai.

Su plėstuvais nebent išėmus kolonėlę, bet tuomet jau ir pasidaryt ne problema normaliai, su gera tinkama apsauga, išėmus dar ir liniuotę susitept ir įvorę pasikeist nauja.

 

Tai tik tiek. Čia viskas draugiškai. Jei pats nusišnekėsiu, mane irgi su žemėm maišyt galit. Kaip ten sakėm - visi mes grybai :D


Dėkui už paaiškinimą, matosi, supranti ką kalbi, o tas gumukas sunkiai nusimauna ? Nes kiek bandžiau tai gražiai kaip ir nelabai pavyksta, jis ten kažkokiu būdu į vidų įpresuotas. O dėl linijuotės gumos tai bandžiau guminę užmaut, atjungęs hidrocilindrą, bet, kad maunant per tą varžtą ji plyšta, jau 2 suplėšytos  <_< nebent reikalingi kokie spec įrankiai ?

Gumukas nusimauna kišant į tarpą tarp jo ir liniuotės guzo atsuktuvą ir jį pasukant. Jei iškart nesigauna, tai iš kelių pusių :)

Į vidų ten niekas neįpresuota. Būtent tik gumuką nuėmęs ir traukę atsukęs galėsi užtempt tą gumą, nes reikia tempti ne per traukę ir varžtą priimti kaip kliūtį, o pradėti būtent maunant ant pačio varžto ir tada užtempinėti ant kolonėlės guzo, ir sukant toliau link kolonėlės vidaus, nuolat prižiūrint, kad varžtas nepradurtų gumos.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 12 - 14:52

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 tadzius221

tadzius221
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 29
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2016 vasario 15 - 18:16

 

 

 

Tos senienos gamintos ilgiau, nei jūsų C5 pirmukas. Dabar kaip tik kieme stovi Xsara II su tokia kolonėle. Nepamenu metų, bet kažkas 2003-2005, hidraulika išorinė. Čia yra seno tipo kolonėlė, kuri taip pasiteisino, kad naudota labai ilgai ir sėkmingai. Ji turi kelis konstrukcinius trūkumus, bet dėl išorinės hidraulikos, yra itin atspari šūdinai aplinkai ir šūdinam orui, ką mes turim Lietuvoj. Ir jos labai pigiai remontuojamos, lyginant su vidinės hidraulikos kolonėlėmis, nes liniuotės dalis grynai mechaninė ir net truputį pagraužtą dar be problemų galima naudoti, tinkamai sušveitus ir sutepus bei apsaugojus, aišku pakeitus įvorę ir pusmėnulį, be jokių chromavimų ir kitų restauravimų, kurie būtini vidinės hidraulikos kolonėlėms, kad jos nebėgtų. O išorinis cilindras prakiūra itin retai, ir remontuojamas tiesiog pakeičiant riebokšlį, nes visi norminiai nutekėjimai iš po manžetų grįžta per abratkę. Tiesiog matomai neteko progos susidurt paturėt?

 

Kad tiems modeliams (bent jau daugumai jų), kur hidraulika viduje, arba kur visai be jokios hidraulikos (be stiprintuvo) laiko guminės gerai, sutinku, ten dažniausiai net rimto chamuto nereikia, užtenka paprastos zateškės ir super (išskyrus modelius, kur nėra kantuko, pvz 607to servotonikinė kolonėlė)  :) BET AŠ APIE JAS NEKALBĖJAU. Kalbėjau būtent apie 406 seno modelio dešinės pusės apsaugą, apie kurią eina kalba ŠIOJE TEMOJE, o ten guminė nelaiko. Ir parašiau savo komentarą būtent dėl šitos frazės, nes ji neteisinga.

 

Beje, su plėstuvais ten nieko nepadarysi, nes nėra vietos, viskas rankytėm, tik reikia geros tamprios gumos ir dirbti atsargiai.

Su plėstuvais nebent išėmus kolonėlę, bet tuomet jau ir pasidaryt ne problema normaliai, su gera tinkama apsauga, išėmus dar ir liniuotę susitept ir įvorę pasikeist nauja.

 

Tai tik tiek. Čia viskas draugiškai. Jei pats nusišnekėsiu, mane irgi su žemėm maišyt galit. Kaip ten sakėm - visi mes grybai  :D


Gumukas nusimauna kišant į tarpą tarp jo ir liniuotės guzo atsuktuvą ir jį pasukant. Jei iškart nesigauna, tai iš kelių pusių  :)

Į vidų ten niekas neįpresuota. Būtent tik gumuką nuėmęs ir traukę atsukęs galėsi užtempt tą gumą, nes reikia tempti ne per traukę ir varžtą priimti kaip kliūtį, o pradėti būtent maunant ant pačio varžto ir tada užtempinėti ant kolonėlės guzo, ir sukant toliau link kolonėlės vidaus, nuolat prižiūrint, kad varžtas nepradurtų gumos.

 

 

 

Dėkui už atsakymą, bet traukę su obuoliu jau pakeičiau, suplėšiau tą seną gumą, bet jo nuimt net ir nelabai buvo įmanoma. Tas gumukas buvo originalus su metaline įvore, kuri buvo prirudijus prie obuolio. Dabar uždėtas gumukas kaip ir pasakojai be jokių įvorių, paprasčiausiai užtempėju prispaustas  :) O šita kolonėle tai negaliu atsidžiaugt  :) Nors ir konstrukcija kaip belaruso, bet bent laiko ir sutvarkius problemas gali ilgam pamirš  :) O norėjau paklaust dėl linijuotės išėmimo, apsauginei gumai pakeist, gali trumpai papasakot kokie veiksmai ten ? Beje kolonėlės skirstytuvo riebokšlis sunkiai keičiasi ? ten kur vairalazdė į skirstytuvą jungiasi po kryžme.

 

P.S. Tadai turbina sėkmingai pakeista nuo 306 1.9td, darbo buvo nemažai bet per dieną padariau  :) Pasirodo senąjai turbinai kaip ir viskas gerai, tiesiog buvo savaiminis sudilimas ir jokie mano veiksmai neįtakojo, velenėlis su sparnuotėm turėjo šiokį tokį išilginį klibėjimą. Turbina nuo 306 tiko puikiausiai, tiesiog reikėjo perdėt kompresoriaus sraigę nuo 406 ir atitaikyt suslėgto oro išėjimą  :)

 

Tik dabar pamačiau, kad mūsų ne tik vardai vienodi bet ir gimę tą pačią dieną... :DD Gruodžio 16


Šį pranešimą redagavo tadzius221: 2016 vasario 15 - 18:19

  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 15 - 23:42

Liniuotė išsitraukia paprastai. Atsuki du varžtelius ir ištrauki skirstytuvą. Atsuki du varžtelius ir nuimi dangtuką, reguliavimo šaibas, spyruoklę ir pusmėnulinį stumoklį. Atsuki kairės pusės traukę. Atlaisvini vieną kurį nors dešinės pusės maukšlės chamutą ir viskas - liniuotę gali traukt lauk :)

 

Dėl riebokšlio jau tiksliai nepasakysiu. Priklauso, kokia ten kontrukcija skirstytuvo vožtuvo. Būna jų kelių tipų, o aš perrinkinėjęs esu pagrinde tik senesnių Citroen kolonėlių, kur dar LHMas žaliasis jomis tekėdavo. Na, kelias ZX, 405, kur konstrukcija nesiskiria ir net gumelės tos pačios. Jei viršuj, po kryžmės jungties šlicais, yra plastikinis spalvotas dangtelis nuo dulkių, tai po juo rasi skardelę, po ja fiksacinį žiedą, po kuriuo riebokšlis, ir galima pakeist neišardžius. Retais atvejais, bet būna ir taip, kad manžetai arba pats korpusas sutrinti jau tiek, kad drenuoja taip stipriai, kad pramuša ir naują riebokšlį arba iškart, arba po labai greito laiko.

Jei kontrukcija naujesnė, kur viršuj jokių plastikinių dangtelių nėra, tai ardosi ir riebokšlis keičiasi išsitraukus viską per apačią, bet tokio skirstytuvo nesu perrinkinėjęs, tai tiksliai ir nepasakysiu.

 

O dėl turbinos tai ir turėjau omeny, kad tiesiai viens prie vieno nuimt ir uždėt netiks. Bet jei sutapo turbinų gamintojai ir modeliai ir pavyko be problemų sraigę permest, tai ir VALIO  :clap:


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 15 - 23:44

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0