Sveiki turiu rimta problema gal galetumet man pagelbeti,mano masina peugeot 407sw 2.0hdi.Isilus varikliui atsiranda kazkoks bildejimas bet tik tada kai isila variklis kai saltas neiko ir kai ispaudi sankaba jis dingta.Buvo pakeistas smagratis su sankaba ir sakute su isminamu guoliu bet problema vistiek isliko,iskur tas bildejimas galetu buti?ar is variklio ar is pavaru dezes?bet pavaros junginejasi gerai,tikrai nera prie ko prisikabint.Beja kai nuemiau pavaru deze ant jos dugno buvo tepalo nusistoveje bet alkuninis buvo svarus tai as nepriemiau uz rimta nes turbina ir pompa buvo tepalais apsinesusi tai galvojau gal nuo ju pratekejo pro variklio ir greiciu dezes sujungima.Bet dabar galvoju jeigu tikrai alkuninis praleidzia tepala ir tas bildejimas nuo karterio sklinda tai ar neturetu tada bildeti ir atjungus sankaba nuo variklio... DEKUI
BILDEJIMAS
#1
Parašyta 2016 vasario 03 - 18:44
#2
Parašyta 2016 vasario 03 - 18:54
Atjungus sankaba nuo variklo prie variklio vadinkime lieka prijungtas smagratis, keiciant sankaba shitiems modeliams reikia keisti ir smagrati, tada viskas bus garantuotai su sankaba. Keliant apsukas bildesio daznis kyla?
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3
Parašyta 2016 vasario 03 - 19:20
keliant apsukas bildesys nekyla jis islieka vienodas,ydeta solidi sankaba su smagraciu.
#4
Parašyta 2016 vasario 03 - 19:40
Neatmesk varianto, kad sankabą išmynęs alkūninį spaudi.
#5
Parašyta 2016 vasario 03 - 20:09
tai kas galetu buti gal itari?
#6
Parašyta 2016 vasario 03 - 20:10
Dėžės pirminis gal.
#7
Parašyta 2016 vasario 03 - 20:22
ta prasme kad jis turi horizontalu judejima ir taip sudaro kalima?o del smagracio versija?radau informacijos kad jis buna kad kala bet tai kas galejo atsitikti tam senam smagraciui kad tas kalimas atsirado?ir as nauja kai dejau tai tiesiog prisukau ir tiek,gal reikejo prislifuot ar kazka daryt?ir siaip jis buvo biski plonesnis negu senas.
#8
Parašyta 2016 vasario 03 - 21:07
Gali ir vertikalų turėt, ėmei dėžę reikėjo paklibint.
Spėjimai čia tik, nematęs nieko nesakau.
#9
Parašyta 2016 vasario 03 - 21:48
klibinau ne pro kur nejuda,gal kai ysyla deze tada ir vaiksto
#10
Parašyta 2016 vasario 03 - 22:13
Smagratis bilda, jei nekeitei tai vel teks ardyt, koks tas solidus smagratis turi galvoje Luk? va cia gali pasiskaityt tingiu rasyt : brochure pasiziurek ir suprasi.
http://webcat.schaef...77&showResult=1
#11
Parašyta 2016 vasario 03 - 22:15
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#12
Parašyta 2016 vasario 03 - 22:19
keiciau smagraty.
#13
Parašyta 2016 vasario 04 - 00:12
alkuninio shkyvas sveikas?
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#14
Parašyta 2016 vasario 04 - 00:23
#15
Parašyta 2016 vasario 04 - 07:39
keiciau smagraty.
Smagrati dejai kaip supratau ne toki kox priklauso (dvieju masiu plaukiojanti) o paprasta vienmasi? Nes cia visi klausia o tu neatsakai Nes sankaba tai ne smagratis kad ja vadint vienmase.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#16
Parašyta 2016 vasario 04 - 08:13
aš žiū, kad 90proc kas keitė į vienmasę - problemos...
#17
Parašyta 2016 vasario 04 - 08:27
aš žiū, kad 90proc kas keitė į vienmasę - problemos...
Taip, skuuupas moka du kartus... Jei dar senoliams puse velnio, naujesniems viskas apskaiciuota ant ribos ir idejus ne ta ka reikia prasideda fejerverkai... O dar kai storiaii nesutampa irbdedama visvien tai jau cia isvis nam rasyju nieponjat...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#18
Parašyta 2016 vasario 04 - 08:51
Taip, skuuupas moka du kartus... Jei dar senoliams puse velnio, naujesniems viskas apskaiciuota ant ribos ir idejus ne ta ka reikia prasideda fejerverkai... O dar kai storiaii nesutampa irbdedama visvien tai jau cia isvis nam rasyju nieponjat...
Tai, kad kataloge meta kaip variantą (pagal vin`ą) o plaukiojantis kainuoja kaip visa mašina (mąsčiau grįžti prie plaukiojančio)
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2016 vasario 04 - 08:51
#19
Parašyta 2016 vasario 04 - 12:00
Jei žiūrint iš fizikinės pusės, tai ant 4 cilindrų variklio cilindrai dirba kas 180laipsn. t.y. nėra jokio persidengimo rba labai minimalus. Todėl gaunasi didelė pulsacija alkūninio. Kai yra dvimasis smagratis, tai tos pulsacijos gesinamos smagračio spyruoklėse. Kai sūkimo momentai nedideli iki 200-220Nm (66-70kW dyzelinio), tai dar vienmasis dėl savo masės sugeba užgesint pulsacijas. Į 5cil. ar daugiau cilindrų dyzel. variklius galima pagalvot apie vienmasio naudojimą ir prie didesnių Nm, nes ten darbo taktai dažniaui vyksta ir pradeda persidendinėt.
O su 4cyl. žoliapjovės varikliais jokių vienmasių virš 80kW dyzeliui, nes alkūninis perpus pasidalins
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#20
Parašyta 2016 vasario 04 - 12:07
Dar buvo variantas 605'am kad barškėjo disko spyruoklės.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0