Na kokios naujienos?
2.9 152 kw netraukia ir meta klaida
#121
Parašyta 2016 balandžio 01 - 14:49
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#122
Parašyta 2016 balandžio 01 - 15:09
kazkaip nei paciam neidomu
ziniu jokiu - nei jokio skambucio.
kadangi visa savaite sedziu namie su mergaite savo vaiku serganciu, o dabar pats susirgau, tai nei pats skambinu, nei paciam kolkas idomu., kai pasveiksiu, sesiu, pats nuleksiu iki vietos.
dabar daugiau galva suku del galbut i kiema pas mane atkeliausiancio sceniko 2005m 1,9dci 6 pavaru, pilnu farsu, tik kogero su turbo / arba jos valdymu/ ar egr defektu.. jau viskas kaip ir sutarta tik laukia kol pasveiksiu.
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 balandžio 01 - 15:12
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#123
Parašyta 2016 balandžio 01 - 15:18
OMG, dar nesutvarke? Cia man kazkodel keistas kvapas sklinda Na nieko, jei ne ta beda buvo kaip jie nusprende, iesko toliau, suras sakys, kad ir buvo tuose faziu keitikliuose beda, nors realiai gal visai ne ten, bet kadangi klientas atveze kruva daliu, tai bus priversti sakyt kad ten ir buvo liga. Nes sakau nesu niekur girdejes, kad su ta sistema pas Peugeot 3.0 butu problemos, pas hondas tai taip, bet pas peugeu kazko neveritsa, + faziu keitikliai taip nepaima ir nepastringa iskart, tas turejo pradeti reikstis po truputi. Bet kaip ir minejau anksciau, nu VDRUG Siaip tepala reikitu 10W40 supilti i tavo ta trilitri - is praktikos, zymiai graziau dirba motoras ir tratejimai mazesni.
Anyway, laukiam finisho svarbu, jog nepridarytu to, ka paskui bus sunku ir man atkast.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#124
Parašyta 2016 balandžio 01 - 15:36
OMG, dar nesutvarke? Cia man kazkodel keistas kvapas sklinda Na nieko, jei ne ta beda buvo kaip jie nusprende, iesko toliau, suras sakys, kad ir buvo tuose faziu keitikliuose beda, nors realiai gal visai ne ten, bet kadangi klientas atveze kruva daliu, tai bus priversti sakyt kad ten ir buvo liga. Nes sakau nesu niekur girdejes, kad su ta sistema pas Peugeot 3.0 butu problemos, pas hondas tai taip, bet pas peugeu kazko neveritsa, + faziu keitikliai taip nepaima ir nepastringa iskart, tas turejo pradeti reikstis po truputi. Bet kaip ir minejau anksciau, nu VDRUG Siaip tepala reikitu 10W40 supilti i tavo ta trilitri - is praktikos, zymiai graziau dirba motoras ir tratejimai mazesni.
Anyway, laukiam finisho svarbu, jog nepridarytu to, ka paskui bus sunku ir man atkast.
ziuresim Laimonai, keista ir man cia viskas. kita savaite jau tikiuos pasveiks bent mazoji, tada galesiu vaziuot ten iki ju .. jei tie vvt jau juos antradieni tikrai turejo pakeist . nes penktadieni kai 11 nuveziau, sake po pietu varysis 607...
bet kadangi tiek ilgai jokiu ziniu, tai cia kaip ir viskas aisku.... gerai kad nebrangiai gavau viska.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#125
Parašyta 2016 balandžio 03 - 01:23
Tavęs pasiklausius susidaro vaizdas kad pas Batka visi su žiguliais maskvekais ir volgom tebevažinėja. Ką tavo manymu turtingi bulbašai vairuoja ir negi pila pagal spec užsakymą atvežtą importinį kurą?
pilkit nors atrabotke mielieji,as issakiau kaip buvo,o kad Minske yra aukstos kokybes kuro nieks ir nesigincija,bet jus juk perkat velniai zino is kokio garvezio nupilta badiaga,taip viena karta ir " попасть впросак можно"
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#126
Parašyta 2016 balandžio 03 - 21:46
Nereikia nei Minsko, visuose miestuose ir miesteliuse geras tas kuras, jaigu pili kura koloneleje, puikus tas kuras, bet jai pili is neaisku kur na tai ...
#127
Parašyta 2016 balandžio 04 - 21:29
Senam XU 1.6 varikliui, monopurškalui tai tinka benzinas ir su 10-15proc dyzelio, kur kažkas į dyzelį benzo pilną baką privarė ir išpompavom remontuodami, tik pašilęs motoras nebeišlaiko laisvų sūkių ir gęsta, nes bando pašilęs apsukas nusileist, o prie 800 tas reikalas jau per mažai dega, reikia gazo laikyt arba užpilt dar dvigubai benzino
Moralo čia tik toks, kad laukiam, kol Eddy bolidas grįš į kelius. O tai dabar 7 puslapiai ir mašina taip ir nevažiuoja. Įtariu, kad jai jau seniai laikas pas Laimoną nukeliaut
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#128
Parašyta 2016 balandžio 05 - 15:19
Galetu paskambint pasakyt kaip kas, o jie tyli antra savaite po to keitimo velenelio..
O jiems prisiskambint tai kaip kurciam i siena bildint. Vakar skambinau, nekelia kaip ir tada kai jau dalis reikejo vezt...
Bus taip , kad pasveiksiu ir pats gausiu vaziuot ziuret kas ten yra.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#129
Parašyta 2016 balandžio 05 - 16:39
Reiškias ir tie š... meistrai jaigu gedimo neranda, plius dvi savaites savininko neinformuoja kas kaip , sakau gal dastume kam nors jie ta tavo peza, todel tyli , juokauju
#130
Parašyta 2016 balandžio 05 - 16:40
Nu ne.. Reik rinkt šaiką ir važiuot pasiaiškint Jei kokį 10 atsivadeliotų jaučiu iškart sakytų mašina bus paruošta ir išblizginta jau ryt iš ryto
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#131
Parašyta 2016 balandžio 05 - 18:56
Dėdei tarp kitko yra buvę prieš kokių 10 metų, kad sugedo jo 405 visiškai (nupūtė galvą taip, kad nebepavažiavo) ir artimiausiai buvo pastatyt pas draugą, kuris kartu važiavo. Tas draugas sako "Turiu tuščią nenaudojamą garažą prie namų, gali palikt, kol galėsi parsivaryt ir susiremontuot". Pinigų remontui atsirado po mėnesio ar dviejų, bet draugas vis sakė, kad jokių problemų, dar gali stovėr. Po to jau pradėjo kažką trint, tai namuose nėra, tai raktų neturi, tai spyna užstrigo. Galiausiai dėdė pasiėmė du "draugus iš rajono", kurie prasigėrę, todėl nebegali rimtesniais darbeliais užsiimt, tai verčiasi skolų išmušinėjimu tokiais visokiais atvejais. Garaže mašinos aišku neberado, parduota kažkam į kažkokį kaimą. Draugelis garažo savininikas ant galinės sėdynės rodė kelią, surado naujus pirkėjus. Tie jau susiremontavę galvą, bet pridarę daug visokių kitokių nesąmonių, prigadinę, be duslės ir beveik be stabdžių parvažiavo. Nors buvo normalus tvarkingas automobilis prieš tai.
Netikri pranašai kuria iliuzijas akliems
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 balandžio 05 - 18:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#132
Parašyta 2016 balandžio 05 - 19:42
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#133
Parašyta 2016 balandžio 05 - 20:39
Kažkaip ir tau neSekasi pastaruoju metu... Iš pradžių atrodė rimta kontora, o dabar kuo toliau tuo labiau šaraškinus primena... Bet vistiek tikiuosi, kad važiuos dar tas v6Gal taip nebus, bet gal rasiu nuraklineta
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#134
Parašyta 2016 balandžio 05 - 21:11
Logiškai mąstant jei jie dvi savaites krapšto tą pačią mašiną ir nori užsidirbt algą, tai Eddy jiem turėtų sumokėt bent antra tiek kiek jis galėtų kainuot ledinio stovio. Realybė tokia kad jis stovi arba patvoryje apardytas arba geriausiu atveju kur nors kokioj nenaudojamoj patalpoj ir niekas jo netvarko. Nes užsidirbt reikia ir tvarko tas kuriom aiškus gedimas ir greiti pinigai.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#135
Parašyta 2016 balandžio 05 - 23:50
#136
Parašyta 2016 balandžio 08 - 11:42
magneto keitimas jokios naudos nedave. tas pats.
jau praskambino visus daviklius i kompa ., visiskai visi davikliai buvo atjungti nuo variklio ir megintas taip. buvo nueme ir dangteli veleneliu pirmos galvos ziureti ju bukle., sake su jais tvarka..
dabar masina vis dar stovi prie ju, kaip ir saugiai, uzrakineta , niekas nenurankiota.
Laukia savo vel eiles, kol jie ka ismastys prie ko eiti ir ka tikrinti toliau. laukia minciu nusvitimo ir ziures toliau.
gal hidrokompensatoriai ar kas per velnias. Variklio ECU jie kolkas atmeta, sako paskutinei vietoje jis, nes retai kada jis pareina.
pradeda sviestis kad gali buti koks mechaninis gedimas kur giliau.
keista jiems - jog atmeta butent tik pirmos galvos., su antraja viskas ok..
servisas ne siaip sau koks is paziuros atrodo, atrodo rimtas ir meistrai kurie dirba - visiems per 40 metu perkope, tai patirties turbut ir turi. visi dirba ant kompu ir su jais prisijunge prie masinu visu.
Pezo lauk nevaro ir dar grazinti nezada nesuremontuoto.
Cia jau jiems principas neleidzia palikt neisaiskintos bedos kaip isaiskino, tai ir del pinigu pergyvent nereikia... kaip ir jog uz remonta kaip linas minejo , kad sumokesiu puse tiek kiek ledinis 607 vertas....
tai jeigu taip tegu stovi - tegu bando isvaryt ta demona is jo...
As kolkas irgi atsiriboju nuo sios temos, bus kokiu ziniu ar kai parsivarysiu pranesiu cia., kaip kas..
neverta cia pilstyt is tusciai...
kolkas pats sau galvos nesuku. vazineju su 406 ., dar ir su sceniku uzsiimt reikia lupti lauk varikli keisti turbina i restauruota...
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 balandžio 08 - 11:49
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#137
Parašyta 2016 balandžio 13 - 00:16
Nesidomiu beznais ir nelendu i sia skilti...Bet taip kazkaip netyciom gavosi Eddy, visa tavo tema 7 psl. perskaiciau Amzius nieko nereiskia, sviezios smegenys, idejos, kitas mastymas....Ne is ten senukai bando prieit matyt Aisku, linkiu tau, kad viska sutvarkytu. Sekmes
#138
Parašyta 2016 balandžio 16 - 12:58
blech su c6 turėsi pravešt, nori nenori
Šį pranešimą redagavo Pago: 2016 balandžio 16 - 12:59
8-663-63443.
#139
Parašyta 2016 balandžio 16 - 23:40
Eddy duok jiems zinoti,kad uz kokios savaites pasiimi.Nes jau kiek ten jis stoves jau nera svarbu.Jeigu nuosirdziai dirbti prie jos, tai ji turetu naktimis sapnuotis ir maldautu pasiimt i .Nesutvarkyta masina nera naudinga nei servizui nei savininkui .Jeigu servizas dirba ilgiau tada jis patiria didesni nuostoli.Nu ji galiausiai paliekama likimo valiai.Juk nieks nenores eiti dirbti prie "nepelningos" masinos.Deja tokia realybe ,kad gedimo ieskojimas labai nekonkretus darbas.
Dabar del veleneliu faziu.Jas lengva patikrinti osciloskopu.Reikia pasiimti veleno davikli ir dvieju veleneliu.Taigi reikalingas keturiu kanalu oscilografas.Tai toks daiktas kuris niekad neatsiperka servizui ir retai kas investuoja,.Tenka daznai matyti stovinti vieno kanalo Daspas stenda.Graziai ziurisi klientams.Panasiai atrodo kaip Bosch FSA Tik kad galimybes pasene ir naudos mazai.
As pats puikiai zinau kaip kartais sunkiai benzininiai varikliai gydosi ir reikia tureti daug patirties.Jautrios tos benzinines sistemos viskam net generatoriaus itampai.Kompresijos matavimas irgi gali bedu neparodyti.Visada lengva pasneketi apie gedimus forumuose, pasakyti kokie visi blogi meistrai. Bet kai praveri kapoto dangti neatrodo taip viskas paprasta kodel praranda galia ant aukstu sukiu ar neuzsikuria karta per dvi savaites.Manau neverta ieskoti kaltu esamoj situacijoje, o geriau ziureti kas galetu ji sutvarkyti
#140
Parašyta 2016 balandžio 17 - 00:43
Butu Eddy nuvares pas Laimona y Klaipeda, jau seniai vazinetu su tuo pezu, nerimti meistrai ir tiek, lai aplamai juos galima pavadinti meistrais, nes jau koks menesis ar daugiau galu neranda , mano manymu jai nesupranti, atiduok auto savininkui ir psio, kartais tenka pripazinti kad ne viska gali suprasti
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0