Sizus labai protingai aprašė apie benzinines sistemas ir remonto filosofiją. Maži benzininiai varikliai be nieko yra primityvūs ir lengvai remontuojami. Karbiuratoriniai arba senieji monopurškalai, kur paprastos babinos arba dar netgi paskirstytojai - praktiškai jokių bėdų, sutvarkai vakuuminį ir ekscentrinį degimo kampo reguliatorius, ir viskas. Naujesni varikliai labai jautrūs uždegimo sistemos net smulkiems nukrypimams.
2.9 152 kw netraukia ir meta klaida
#141
Parašyta 2016 balandžio 17 - 16:17
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#142
Parašyta 2016 balandžio 17 - 18:07
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#143
Parašyta 2016 balandžio 18 - 08:32
per tiek laiko galima visą automobilį perrinkti. Grįžtant prie temos "bendzą pigiau išlaikyti nei dyzelį", nieko aš pigaus čia nematau.
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2016 balandžio 18 - 08:39
#144
Parašyta 2016 balandžio 18 - 09:08
Nu joo.. Tai tikriausiai dyzelį v6 3.0 būtų lengviau ir pigiau sutvarkyt. Ir mech. mazgų ten pagalvojus mažiau..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#145
Parašyta 2016 balandžio 18 - 09:08
siaip asmeniskai as pasiryzes kita ciela varikli nupirkti ir be vargo persimest ., bet kazkaip nuojauta kuzda, kad ties tuo bedos neispresiu ir su kitu motoru bus tas pats.
del pigumo tu klysti viliau
vienas ir kitas savotiskas., bet kad dyzelis gendant problematiskesnis tai vistiek manau taip .. paimk kaip tadas sako koki senesni tarkim 140 kw v6 ., nu vaziuosi ir dziaugsies...
netikejau kad 152 gali but tokiu bedu... nu bet cia kazkas gal elektroj pasislepe...
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 balandžio 18 - 09:11
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#146
Parašyta 2016 balandžio 18 - 09:35
Skaičiau, kaip anglai vargsta su naujesniais mažais varikliais, pvz TU3 paprastu 1.4 benzinu, kuris 87tais pradėtas gaminti dar su karbiuratorium, paskui jam buvo apie 90tuosius uždėtas monopurškalas, apie 96-97pilnas purškalas, o nuo tada tas purškalas vis tobulėjo. Žodžiu kai iki kokių 2000tųjų tas variklis buvo pats patikimiausias ir mažiausiai problemų keliantis benzas, tai va kai prakalbam apie naujesnius reikalus, tai ten bėdos ir prasideda. Skaičiau, kaip žmogus vis gaudavo misfire klaidą, nors variklis, dirbo ir važiavo, tik kartais labai retai šaltas trukteldavo, kas važiuot trukdo labai mažai, nes šitas variklis labai greit sušyla net ir žiemą. Taigi tas anglas pakeitė žvakes, babiną, alkūninio veleno daviklį, darkart žvakes ir babiną, tik jau į originalus, galiausiai netgi ECU pakeitė į naują. Išėjo kosminės babkės. Galiausiai kažkoks elektrikas sumąstė su laidais pažaist, tai pakeitė naujais laidus nuo ECU iki alkūninio veleno daviklio ir nuo ECU iki babinos, ir sistema pradėjo veikti daug geriau, tik vis dar kartais išmesdavo misfire. Tada buvo sumanyta paekranuoti laidus, nes ten į babiną eina vienas laidas, kuris skaičiuoja fazes ir dirba vietoj velenėlio padėties daviklio, o kiti laidai duoda kibirkštį - taigi nors ir maža įtampa, bet impulsinis signalas vistiek. Žodžiu gaudavos kažkokie trukdžiai, kaip aš mažai suprantantis elektronikoje įsivaizduoju.
Nors tie laidai rodė visiškai normalią varžą, nebuvo "juodieji laidai", nebuvo kontaktuose jokių žalėsių, buvo pravesti originalioje pynėje, kuri buvo savo vietoje ir t.t., ir su jais viskas kaip ir gerai veikė. Remontas tai ten truko gal kokius metus...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#147
Parašyta 2016 balandžio 18 - 09:37
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#148
Parašyta 2016 balandžio 18 - 10:14
#149
Parašyta 2016 balandžio 18 - 10:17
Reikejo tau visa motora is manes pirkt ir isidet..
niekur jis nedinks tau
galop paimsiu . , dar pas Laimona i svecius nuvarysiu, kad parodyt sita pezo..
kazkaip ir man Tadai kilo kazkada tokia mintis.. bet tam as nepasiryzes, ne koks is manes irgi elektrikas
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 balandžio 18 - 10:29
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#150
Parašyta 2016 balandžio 18 - 10:40
dyzeliai kaip ir bendzinai, turi žvakes, purkštukus ir visą kitą apart TURBO, nors ir dabar jau bendzinas su turbaku ir visi tie dalykai dėvisi, genda ir kainuoja. Taip petrol žiemą privalumas ir apskritai tyliau varikliai dirba ir apsukų nebijo, bet čia vėl nuo variklio priklauso, tiek vieni ar kiti turi pliusų ir minusų ir vėl gi pasirinkimo laisvė..aš nesiskundžiu savo varikliu, jam nieko nedariau, apart oro srauto matuoklės ir žvakių ir turbo solenoido, na taip artėja purkštukai, bet čia dar toli gražu tas artėjimas. 260k rida, tai skaitau, kad gedimų - nebūta, nes jeigu kas ~300k (10metų) reikia pasitvarkyt turbo ir purkštuku, tai man čia išvis atrodo kaip nemirtingas variklis o realiai, kad ir užlinktų su visam, be dramų ("kokie blogi peugeot varikliai") atsisveikinčiau, nes 10-15metų (~300tūkst) automobiliui yra pakankamai daug, bet kadangi žinau jog jis važiuos ir iki 400tūks drąsiai važiuojant ne kaip pencijai, tai išvis geras rezultatas.
Pritariui tadas1991, žiūrėčiau elektrą - laidus, o kodėl? įmesiu į savo temą (p307..)
#151
Parašyta 2016 balandžio 19 - 10:07
parsivariau jau. stovi kieme pas mane.
idejo mano senaji siurbli benzo, idejo mano senasias babynas., kad nereiktu moket uz jas ir uz tai kad nieko nesuremontavo.
Sumokejau simboliskai uz "garazo nuoma" .
ciut gryzau namo, variklis kalatojasi siaubingai, geriau butu buve buksyruot.
pakeisiu babynas kurios neveikiancios - nusprogusios.
patikrinsiu dar syk glusa .,
ir tada pas laimona
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#152
Parašyta 2016 balandžio 19 - 10:15
#153
Parašyta 2016 balandžio 19 - 11:53
Tai,jie tiesiai šviesiai pasakė,kad nieko nesuprato?Kodėl anksčiau neatidavė?
Visa sita ta laika jie bande kazka daryt, ieskot bedu. Vakar jie lindo prie katalizatoriu, paskutine ju viltis buvo. Kas ju valioje buvo ta suziurejo.
Siaip liuks servisiukas, uz ta menesi kabojima nenuplese praktiskai nieko.
Kai kitur butum nuvares, butu nieko nepadare ir basa palike.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#154
Parašyta 2016 balandžio 19 - 12:03
#155
Parašyta 2016 balandžio 19 - 19:21
#156
Parašyta 2016 balandžio 19 - 20:44
Visa sita ta laika jie bande kazka daryt, ieskot bedu. Vakar jie lindo prie katalizatoriu, paskutine ju viltis buvo. Kas ju valioje buvo ta suziurejo.
Siaip liuks servisiukas, uz ta menesi kabojima nenuplese praktiskai nieko.
Kai kitur butum nuvares, butu nieko nepadare ir basa palike.
Koks gali buti "basa palike", jai nieko absoliuciai nepadare tai kad ir metus pralaikytu, nemokeciau nei cento, as manau kad pinigai mokami uz atlikta darba, o ne uz jo imitacija
#157
Parašyta 2016 balandžio 19 - 21:40
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#158
Parašyta 2016 balandžio 20 - 09:57
blogiausiu atveju įdėk HDI jam ir važinės laimingas
#159
Parašyta 2016 balandžio 20 - 12:10
blogiausiu atveju įdėk HDI jam ir važinės laimingas
Viliau , kodel manai, kad as pats nepersimesciau Su mechanika as pats uzsiimu. as tik elektros nelieciu - ne mano kompetencija.
Pats ne viena transplantacija apturejes ir ne viena automata i mechana pavertes.
O Laimonas uzsiema tik su elektronika, mechanikos neliecia.
But mechaninis dalykas - pats remontuociausi
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#160
Parašyta 2016 balandžio 21 - 14:25
Viliau , kodel manai, kad as pats nepersimesciau Su mechanika as pats uzsiimu. as tik elektros nelieciu - ne mano kompetencija.
Pats ne viena transplantacija apturejes ir ne viena automata i mechana pavertes.
O Laimonas uzsiema tik su elektronika, mechanikos neliecia.
But mechaninis dalykas - pats remontuociausi
Tai aš tikiu kad tu persimestum, bet nesimesi o kad automatus į mechaną vartai, tai tau reiktų užvirint garažo vartus už tokius darbus
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0