Jump to content


Photo

Peugeot 406 1.9td


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 tadzius221

tadzius221
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 29
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406

Posted 2016 February 09 - 14:28

Sveiki, nutiko toks dalykas, kad turbina pradėjo "žviegti", tikriausiai kažkas papuolė į vidų, kadangi matosi numalti jos sparneliai. Neįsivaizduoju kaip bet tikriausiai kažkas įkrito nuiminėjant kolektorių. Gal kas esat ėmę 406 tam turbiną? Kaip ji išsiima? Daug darbo? Reikia įsiurbimo kolektorių imti ar ne? variklis 1.9td
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 February 09 - 15:31

Reikalų tikrai yra, daug patogiau pasivertus variklį viską atsukt, o nepasivertęs turbūt ir neištrauksi.

Kažin ar ten kas įkrito, nes jei nuėjo toliau, tai turėjo užlenkt kokį vožtuvą ar padaužyt stumoklį, forkamerą ir t.t.

Kažkaip įtariu, kad jos jau klibėjimas bus toks, kad sparnuotė liečia sraigės sieneles :)


Edited by tadas1991, 2016 February 09 - 15:32.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 February 09 - 20:12

Jau nerimsti į privatą rašinėji... Atrašiau ten į tuos klausimus, o čia parašysiu į šitus.

Aš imčiau per apačią, bet kai nesu ėmęs neišimtam varikliui arba su nenuimta galva, tai bijau garantuot, bet mano kuklia nuomone, kaip šitų variklių prisižiūrėjus daug, ten turėtų būti lengviau ją pratraukti.

 

Interkūleris trukdytų patekti iki degimo kameros tada, jei tu šiukšlę įmestum į variklio viršuj virš vožtuvų dangtelio esantį vamzdį/šlangą, kur eina nuo oro filtro. Kaip ten į tokį kampą kažką sugebėt įmest, aš neįsivaizduoju. Tuo labiau, imant kolektorių, tas vamzdis vistiek turėjo būti nuimtas, o tuomet galima įmesti nebent tik į pačią turbiną, šoninę jos angą. Į interkūlerį jei kas ir nueitų ir netgi pro jį sugebėtų praeit, tuomet dar reiktų tą daiktą pakelti atgal vamzdžiu į viršų. Žodžiu kažkoks kosminis scenarijus. Išvada - arba turbinai atėjo mirtis natūralioji, arba su chebra pavarėt turbinai smulkaus abrazyvo, pavyzdžiui važinėdami žvyrkeliu be oro filtro.

Trečias atvejis - forume klausiant, kažkas slepiama dėl gėdos arba nežinojimo. Čia dažniausias atvejis, nes kai forumo paklausėjų mašinas apžiūri gyvai, 90proc randi problemą ne pačioje mašinoje :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 February 09 - 20:25

Turėtų netikti, prisiminiau, kad skiriasi interkūlerių vietos. Pas BX, ZX, 306, 405 yra virš variklio, pas Xantia ir 406 priekyje radiatorių sumuštinyje. Tai va - 406 arba Xantia. Jei nuo Xantijos, tai klausk pas Saulyną iš Ukmergės Citrinos forume. Dalys dažnai važiuoja į Kauną ir Vilnių, taip pat ir siunčia. Jei 406, tai klausk Kaune pas Virzin arba pas Ramunas320.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 February 10 - 11:46

Gal dar pavyks kažką su senąja priburti, gal teks 306 kompresoriui pervirint tvirtinima vamzdžio nuo manosios, net nežinau kaip kas, kolsavosios neišėmiau. Kokia tavo nuomone turėtų būt teisinga turbinos kaina?
Nepirkčiau ateityje daugiau tokio modelio, nes kiek teko tvarkyti viską, tai niekur visiškai jokio priėjimo nėra variklio skyriuje. Nesuprantu kaip ten prancūzai tas šlangutes, vamzdžius sugalvojo bet kaip išmėtyti...

Tu turbūt po antro golfo 1.6D atėjai?

Viskas ten paprasta ir aišku. Aišku, interkūlerio vamzdžiai gal šiek tiek trukdo priėjimus, bet vieną nesunku išimt, o kitą atlenkt ir užkabint už aušinimo viršutinės žarnos. Ir už tai nereikiair žvakės keičiasi per valandą, dangtelio tarpinė per 15min, kuro siurblys nusiima per 30-60min, o daugiau ten niekas tam varikliui negenda, kad reiktų pastovios priežiūros ir priėjimų.

Neatmesk varianto, kad kai mašinai 20 metų, tai gal tas šlangutes ir vamzdžius visai ne patys prancūzai išmėtė. Beje, pas 2.1TD tai tikrai betvarkė gamykliškai, bet kai ten tiek visko yra, tai tiesiog nebebuvo kaip.

Šiuolaikiniuose varikliuose, o dar minivenuose, va ten tai būna tikrai problemyčių su priėjimais kartais.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • posts 2,250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Posted 2016 February 10 - 12:39

Jo jo :D . Atseit B5 vagenui turbina lengvai išsiima? Ypač apatinis varžtas? :D Kitas klausimas- kam lengviau keičiasi diržas- 1.9td ar 1.9tdi?

Nereikia mašinos kaltinti, jei abi rankos kreivos...
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 February 10 - 14:25

Tiesesnės rankos tų, kurie neprimėto veržlių, šaibų ir metalizuotų tarpinių gabalų į turbiną. Taip pat ir tų, kurie su ta marke įpratę dirbti ir supranta jos inžinierių logiką, tai viskas tuomet darosi greitai ir paprastai, nesvarbu, kieno ten tvarinys :)

O turbiną mašinai nuiminėti reikia, normaliai eksploatuojant, kas 10-20metų, tai nematau čia bėdos, kad ji nelabai lengvai imasi.

 

O pas B5 variklis išilgai stovi ir gali slėptis po lapais, čia jį išvis įkišęs. Jei jau nori lygint su pasatu tdi 81kw, tai lygink su B4, pas kuriuos varikliai stovi skersai.

O šiaip tai kadangi XUD9TE yra forkamerinis dyzelis, tai jį lyginti su TDI išvis negalima, nes skiriasi variklių kartos. Lygint senuoju kontrabandinio pasato 1.9TD, kur 55kw, be interkūlerio, garsiai burzgia, vibruoja, valgo daugiau kuro ir visai netraukia. Bet už tai važiuoja ilgai ir turba kaip lengvai nusiima, ką? :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users