Sveiki taigi atsitiko bėda kad variklis jau savo atidirbo tad reikia ji pasikeisti nes nebeapsimoka taisyti. Turiu donora 406 tad turiu minciu deti jo varikli senas variklis 2l 108kw(XU10 J2TE) , o donoro 2l 97kw(XU10 J4R). taigi gal kas ką panašaus esat dare? Svarbiausia kad atitiktu padušku vietos, o visa kita manau nebutu taip sudetinga padaryti tik sakyciau tepalo uzpilimas butu sunkesnis Taigi kaip manot ar imanomas dalykas?
Peugeot 806 variklio keitimas
#1
Parašyta 2016 vasario 12 - 19:00
#2
Parašyta 2016 vasario 12 - 21:42
Kaip supratau, nori vietoj 8V uždėti 16V?
Įsidės, pagalvių vietos tikrai bus vienodos, tik pačios pagalvės būna skiriasi tarp mašinų kėbulų, bet dažniausiai tokiam pačiam variklio modeliui (XU turiu omeny, o čia skiriasi jau toliau tik modifikacija) persisuka kronšteinai be problemų, o gal ir taip viskas tiks.
Apatinė balansinė, jei netiks padėtis, persuksi visą pusašio-pagalvės kronšteiną, o dešinė didžioji turėtų visgi tikt, o jei ne - ten nesunku priburt. Bet turi tikt. Pažaist teks su duslintuvu, elektra, manau ir su aušinimu ne viskas bus identiškai, bet gal nedaug skirsis. Dėžė tiks, žiūrėk dar dėl sankabos, nes pas 8V turėtų būt paprasta spaudžiama, o pas 16V traukiama, tai nuspręst, kurią paliksi, nes turbūt naują dėsi vistiek, o kurią paliksi - priklauso nuo to, kurio variklio dėžė bus palikta mašinoj.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2016 vasario 12 - 21:52
Jo vietoi 8v dėt 16v. o dėžę tai galvoju pasilikt donoro nes man asmeniškai bėgiai žymiai maloniau persijunginėje nei 806.
#4
Parašyta 2016 vasario 12 - 22:59
Tai dėžės tvirtinimai gali būti tokie patys, o gali ir skirtis, bet dėžė ta pati ir skyles turi ten pat, tai tik persuksi 806to kronšteiną, ir dėžė užsidės be problemų.
Bet turėsi arba priburti Turbo sankabą, tai yra, perrinkti dėžės šakutę spaudžiamai sankabai ir būtent tokią įdėti, arba palikti traukiamą sankabą ir pakeisti sankabos trosą į 806 2.0 16 97kw, yra naujų dar - ne problema.
Šiaip aišku geriausia būtų, jei surastum kažkur donorą 806 su tokiu pat motoru, tai būtų paprasčiau viskas, nes smulkmenų prisirinkt galėtum, ten visokių žarnų, jungčių, antgalių, trosų, laidų, pravodkių, duslintuvo alkūnę nuo žiedo iki kažkiek po mašina, kad būtų galima tiesiai privirint prie esamo kamino ir nereiktų iš penkių gabalų tinkamą kampą prisivedinėt arba lankstytis, ir kito chlamo. Kaip sakant, iškart variklis pasidarytų mažiau kampuotas, slidesnis ir geriau įslįstų į savo naują vietą
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 12 - 23:01
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2016 vasario 13 - 16:21
O pas turbininį motorą ar ne hidraulinė sąnkaba?
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#6
Parašyta 2016 vasario 14 - 19:56
O pas turbininį motorą ar ne hidraulinė sąnkaba?
Kad lyg ne.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0