Jump to content


Photo

Lauko temperaturos daviklis 407 am


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#21 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • posts 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Posted 2016 May 19 - 13:21

Pamatuosiu siandien jei nepamirsiu :D
2-3 kontaktai 1.65kOhm
1-3 kontaktai 9.03kOhm minusas ant 1. Atvirksciai 0 Omu
1-2 kontaktai 11.44kOhm minusas ant 1 kontakto. Atvirksciai 0 Omu
  • 0

#22 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • posts 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Posted 2016 May 19 - 14:01

Tai sakot, jei varža ne begalinė, tai daviklis 100proc. veikia?

O dėl žiūrėjimo per gyvus parametrus tai tiesa. Jungiam veikiantį daviklį ir matom, ar padėjo, ar grandinėj bėda.

Daviklių varžų nominalus turėti yra gerai, bet kad jų dabar jau taip paprastai viešai niekas nepateikia, Haynesai tokių duomenų seniai nebekrauna į savo nuhakintas knygas, ir tose knygose jau neberašo, kaip variklio kapitalinį remontą padaryt...

O dylerinę dokumentaciją susipirkti yra per brangu visiems modeliams.

Nu nezinau gal ne taip išsireiškiau, bet jei varža begalinė, tai tikrai davikliui  kapiec .

 

Ten ir oro srauto ir įeinančio oro temperatūros daviklis.Taip sakant du viename :) Tik matau ne Kaune esi,gal galėtum pamatuot tada pats? 125KW pas taves?

A nepažiūrėjau žemiau,matau 125KW :) Reiktų ištraukus jungtį tą nuo oro srauto matuoklės pamatuot su testeriu du vidinius kontaktus kiek ten KOm yra.Ir dar pažiūrėt ar neturi kokios nors kad ir didelės varžos su kraštiniu kokiu .Ten kraštiniai oro srauto,o vidiniai temperatūros.

Mes vėl pradedam nesusisneketi.Tau pagal klaida pyksta ant sito daviklio:

2290238.jpg

 

 

O tavosios oro srauto matuokles temperaturos varza turetu buti kazkas panasaus į Bosch hfm6 oro srauto matuokle

hfm6.jpg


  • 0

#23 Gintarass

Gintarass
  • Forumo naujokai
  • posts 9
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 SW

Posted 2016 May 20 - 07:46

Pamatuosiu siandien jei nepamirsiu :D
2-3 kontaktai 1.65kOhm
1-3 kontaktai 9.03kOhm minusas ant 1. Atvirksciai 0 Omu
1-2 kontaktai 11.44kOhm minusas ant 1 kontakto. Atvirksciai 0 Omu

Šiandien gryžęs pasimatuosiu,bet jau matau kad kažkas ne taip.Matavai aišku lizde? Kažkaip jei lizde matavai ir skyrėsi parodymai kur dedi minusą tai sakyčiau keista.Ant diodo pastačius tik gali skirtis kuria puse matuoji,bet tada nematai tų KOm kiek ten,nes rodo kitaip.Jaučiu ištraukei jungtį ir tą jungtį matavai?


  • 0

#24 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • posts 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Posted 2016 May 20 - 09:41

Matavau oro srauto matuokles jungti. Tik ten kur rasiau 0 omu turetu buti begalybe, skubejau, ne taip uzrasiau:). Na matai dar kiekvienas multimetras turi savo paklaidas, gali buti, kad kazkuris is musu mutimetru netiklsiai rodo. Matavau fiskeje o oro srauto matuokles lizde. O beda tikrai matuokleje? Gi sako kolega, kad visai tau kiti daviklio reikia?
  • 0

#25 Gintarass

Gintarass
  • Forumo naujokai
  • posts 9
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 SW

Posted 2016 May 20 - 12:03

Tai neaišku kuris daviklis blogas,bet aš kažkaip už šito užsikabinau. Tai matavai tame lizde kur ant oro filtro korpuso viršui? Ir multimetras nustatytas ant varžos matavimo? Fyškė tai nueina į kompą iš kur ateina įtampa,tai ten tikrai gali skirtis kur minusas testerio kur pliusas,bet lizde įtampos nėr, tai keista kad yra skirtumas kur kokį testerio galą kiši.


  • 0

#26 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • posts 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Posted 2016 May 20 - 12:11

Taip matavau oro srauto matuokle, kuri yra ant slangos tarp oro filtro dezes ir isiurbimo kolektoriaus ir matavima dariau pacioje oro srauto matuokles fiskeje, o ne ateinanciame laide :) matavau varza 20 kOmu diapazone. kokius rezultatus gavau, tokius parasiau :) nesigilinau kas ten ir kaip :) O tai nera galimybes pasiziuret gyvu parametru? Tai juk rodo temperatura ten. Kaune yra daug zmoniu, kurie gali padeti kr sutvarkyti gedima.
  • 0

#27 Gintarass

Gintarass
  • Forumo naujokai
  • posts 9
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 SW

Posted 2016 May 20 - 12:29

Taip matavau oro srauto matuokle, kuri yra ant slangos tarp oro filtro dezes ir isiurbimo kolektoriaus ir matavima dariau pacioje oro srauto matuokles fiskeje, o ne ateinanciame laide :) matavau varza 20 kOmu diapazone. kokius rezultatus gavau, tokius parasiau :) nesigilinau kas ten ir kaip :) O tai nera galimybes pasiziuret gyvu parametru? Tai juk rodo temperatura ten. Kaune yra daug zmoniu, kurie gali padeti kr sutvarkyti gedima.

Gerai,gryžęs permatuosiu.Ten temperatūrą rodo tik prijungus diagnostiką,tai va pažystamas buvo prijungęs ir sako pas tave rodo 50laipsnių ateinantį orą,o toliau jau 28,tai sako kompas ir keikias kad ateinanti temperatūra aukštesnė už išeinančią,na kažkaip panašiai susakė :) Didelis dėkui kad nepatingėjei pamatuot :good:


  • 0

#28 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • posts 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Posted 2016 May 20 - 13:27

O tai nerodo kuris sensorius rodo bloga temperatura? Atjunk viena ir pamatysi kuris grybauja. Vistiek tau manau reikia diagnostikos, nes reikia tiksliai zinot ka matuoti su testeriu ir prie tam tikros temperaturos, kitaip viskas skirsis manau
  • 0

#29 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 May 20 - 16:31

Normalios diagnostikos reikia, ir būtų viskas aišku. O čia su kokiu ELMu nuskanavo turbūt, ir tiek, klausimas dar, ar ne pievas rodo :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#30 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • posts 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Posted 2016 May 22 - 20:19

Gerai,gryžęs permatuosiu.Ten temperatūrą rodo tik prijungus diagnostiką,tai va pažystamas buvo prijungęs ir sako pas tave rodo 50laipsnių ateinantį orą,o toliau jau 28,tai sako kompas ir keikias kad ateinanti temperatūra aukštesnė už išeinančią,na kažkaip panašiai susakė :) Didelis dėkui kad nepatingėjei pamatuot :good:

Ir čia viskas dėl diagnosto nekompetencijos? Klaida "short to graund" toli gražu ne temperatūrų skirtumas, kuris yra visiškai normalu dėl variklio darbinės temperatūros ir šilumos sklaidymosi.Sekmes su tokiais taisymais aš  atsiriboju.


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users