Taip, nes nauja sankaba ir tokia jau tų naujesnių variklių dalia.
Ten buvo tiesiog toks mašinos/sankabos/variklio/karbo bendro derinio charakteris, ir tiek.
Nepamirškit, kad karbiuratoriniai varikliai yra daug reiklesni valdymo kokybei (turiu omeny tarpinę tarp vairo ir sėdynės), ypač laisva eiga. Įpurškimas turi laisvos eigos palaikymo funkciją ir kai atleidinėjat sankabą - variklio kompiuteris iš esmės nežino, kad jūs atleidot sankabą. Jo užduotis, kadangi mato gazo pedalą nenuspaustą - išlaikyti laisvus sūkius. Ir kai atleidinėjant sankabą apsukos dėl papildomos didelės apkrovos pradeda mažėti - stipriai didina variklio naudojamą galią - praverinėja laisvos eigos vožtuvą ir didina oro kiekį, kuriam didėjant, purškiama ir daugiau benzino.
Karbiuratoriuje tokios prabangos nebuvo, ten kiek pravertas pagrindinis ar vienintelis droselis ir galbūt dar papildoma padsoso sklendukė - tiek ir bėga per žiklerį, ir nė kiek ne daugiau, todėl apkrautas variklis daug lengviau užgesinamas.
Aš įsivaizduoju, kas ten pas minimą 607 dedasi. Man tuomet kiltų klausimas vienas - ar meistrai nepamiršo nuriebalinti smagračio ir diskatoriaus, prieš sudėdami sankabą. Bet jei ne - tai dalių arba darbo brokas gali būti.
O Jimmy minėta reaktyvinė traukė, kuri liaudyje vadinama tiesiog apatinės pagalvės kronšteinu, žuvimi arba kaulu, yra ir pas 2.2HDi. Didysis sailenblokas įpresuotas į pakabinamą guolį laikančio kronšteino papildomą ausį, o mažasis į pačią "žuvį".
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 26 - 20:48