Sveiki, gal kam teko susidurt su problema, kad ant laisvu apsuku staigiai paspaudus gazo pedala, mašiniukas kokiai sekundei šiek tiek pridūsta, per kokį 100rpm nukrenta apsukos ir tada jau viskas ok, kyla iki ribotuvo. Lygiai tas pats, sakykim bėgėjantis kokiu antru bėgiu, jei apsukos žemiau 1800rpm ir spaudžiant gazą atrodo, kad mašina pridusus stipriai ir paskui vienu metu kažkas atsikemša ir pradeda važiuot. O bet kokiu bėgiu važiuojant ir neišjungus bėgio numetus staigiai gazo pedalą, truputi trukteli mašiniukas. Sąnaudos geros, variklis nevibruoja, apsukos nepulsuoja, pašalinių garsų nėra išskyrus vieną, girdisi kaip užsidaro oro sklendė. Buvau nuėmęs net šlangą prieš oro skelndę, tai garsas žiauriai didelis, atrodo kaip dvi metalinės blėkos trenktųsi viena į kitą atleidus gazą. Ar galima būtų visas bėdas surišti su oro sklende, nes nuo pirkimo pakeista viskas, kas priklauso aptarnavimus atliekant išskyrus žvakes ir babiną? Ir jei kalta sklendė, ar įmanoma ją pačią sutvarkyt, ar ji yra tik keičiama ? Tuo pačiu reiktų ir rekomenduojamų meistrų Šiauliuose arba Panevėžyje. Iš anksto dėkui.
#1
Parašyta 2016 vasario 29 - 00:03
#2
Parašyta 2016 vasario 29 - 08:45
Man Xsarai (Tu5jp4 tas pats variklis) panasiai. iki 1500 apsuku - bukumo isikunijimas. Virs 2000 - visai smagiai vaziuoja. Pripratau prie to. Zvakes keistos, nepadejo... Sanaudos tenkina. Nuo 7 litr. duju uzmiestyje.
#3
Parašyta 2016 vasario 29 - 11:14
Su maniskiu p206 1.6 16v 80kw lygiai taip pat. Apziurejo auto tai viskas kaip ir gerai, tad nebekreipiu demesio..
#4
Parašyta 2016 vasario 29 - 18:17
Gal yra kokių rimtesnių specialistų Panevėžyje ar Šiauliuose? Nes be sklendės darbo aš pats daugiau su niekuo negaliu surišt. Aišku tikrai nepadeda ir tai, kad bevek visą savo vairuotojo gyvenimą su dyzeliu pravažinėjau
#5
Parašyta 2016 vasario 29 - 19:08
Eikit jūs nafig, chebra.
Mes senus traktorinius dyzelius gazuojam iki siurblių leidžiamos ribos, o čia ieško sliekų, kodėl benzinas netraukia prie 1500 apsukų...
Čia yra karbiuratorinio variklio šalto variklio apsukos, užtraukus pacosą.
Prie tokių apsukų, varikliui patiriant apkrovas (t.y. važiuojant, tempiant automobilio ir vadylos, keleivių, bagažo svorį), netgi tepalo siurblys vos vos tesukelia arba nesukelia pakankamo slėgio tai apkrovai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2016 vasario 29 - 19:15
Jo, jeigu nori geresnio razgono prie mazu apsuku - pirkis dyzeli. Arba automobili su senesniu 8 voztuvu varikliu.
#7
Parašyta 2016 vasario 29 - 19:18
#8
Parašyta 2016 kovo 01 - 17:54
Ką ir kas mėgsta man nereikia sakyti. Ir jei, tai būtų tik paprastas netraukimas prie mažų apsukų, tai čia ir nerašyčiau. Aiškint bandžiau kuo papraščiau, bet matos vistiek ne visi suprato. Pridusus reiškia, kad net važiuot beveik neturi sveikatos. Ir lyginant su kitu tokiu pat varikliu skirtumas akivaizdus. Laukiu komentarų į temą.
#9
Parašyta 2016 kovo 10 - 11:00
Dainiau, suprantu tave, pats turiu panašią problemą.
Beje, ir Vilius ( nickas - Vilbcv), turi tokią problemą
Užsikuri auto, gazas bukas, važiuot įmanoma, po kelių šimtų metrų nesmarkiai greitėjant, atrodo, kažkas pramuša, ir trauka atsiranda didesnė nei tik užvedus.
Aš tai šitą pastebėjau tuomet, kai tas "pramušimas" įvyksta toj pačioj kokio šimto metrų atkarpoj nuo namų.
t.y. užkūręs variklį nuvažiuoju maždaug 500m, ir tada (prie viešojo transporto stotelės ) pramuša, ir traukia normaliai.
važiuosiu kažkada pas Pauliusj, kad pakrapštytų. Tik niekaip neprisiruošiu.
p.s. šitas dalykas pasireiškia ir tik užvedus motorą ir palikus dirbt ant laisvų.
užvedi, po kokios minutės prasideda pulsavimas, kokią minutę papulsuoja, tada trumpam sukyla apsukos iki kokių 1500rpm, tuomet nukrenta iki 900 ir toliau dirba be pulsavimo.
+370 605 66239
#10
Parašyta 2016 kovo 10 - 11:46
Tai pradžioj tik užvedus variklis juk veikia pacoso rėžimu. O kai keltas kuro slėgis, dar ten didintas koks pralaidumas, dar koks MAPas negamyklinis ar kas panašaus, tai kompas šito kaip ir nelabai žino, tai labai gali būti, kad nesusigaudo. Šiaip būtų įdomu pasijungti Lexia ir pasipaišyti grafikus svarbiausių parametrų, gal tuo metu, kai pramuša, kažkas stipriai pasikeičia, pvz pašyla išmetimas ir pradeda kuro dozę skaičiuoti pagal Lambda, o ne iš atminties
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2016 kovo 13 - 21:58
šitie bajeriai pas mane buvo dar ir su senuoju varikliu (tu5j4) ir standartiniu kuro slėgiu. Beje, pas Vilbcv tas pats, senas variklis, standartinis slėgis, bet simptomai tie patys.
Šį pranešimą redagavo zhy: 2016 kovo 13 - 21:59
+370 605 66239
Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: Benzas, variklis, pridusta
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
Nėra traukos (swirl?)Sukūrė macintosh, 2022 Grd 11 swirl, variklis, trauka, gedimas |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
Neužgesta variklisSukūrė love406, 2018 Lie 05 negesta, variklis, antipollution |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
1.6 HDI melsvas(violetinis) dumasSukūrė Petrovich666, 2017 Lap 29 variklis, 1.6 hdi, dumai ir dar 4 |
|
|||
Skelbimų lenta →
Perku, ieškau →
Peugeot automobiliai ir jų dalys (Perku, ieškau) →
Ieskau P406 1.8l variklio arba tik skyvu.Sukūrė Scorpy, 2017 Lie 16 variklis, skyvas, 406, 1.8 ir dar 4 |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
p407 2.0 hdi 100kw variklio pagalvesSukūrė aistutyia, 2017 Sau 17 variklio, pagalves, 2.0hdi, 407 ir dar 1 |
|
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0