Sveiki,
Lancia Phedra (2006m.,2,2HDI, 130 t.km, 6 pavaros) labai buka prie žemų apsukų. Kas keisčiausia, kad 3 ir 4 pavara ji gyvesnė. 1 pavara traukos šuolis prasideda maždaug nuo 2-2,2 t., 2 pavara - apie 2t, o 3 ir 4 jau nuo 1,8 tūkst. Nedžiugina ir kuro sąnaudos (3/4 užmiesčio) - vos telpa į 9 l, čia ne kompo parodymai, o "pilno kakliuko" principas. Mano senoji (2003m., 2,2HDI, 5 pavaros), su trigubai didesne rida ir ryjamais tepalais laisvai tilpdavo į 8 l.
Trys specialistai tikrino per kompus stovinčią ir važiuojant, bet nerado problemų nei EGR, nei oro srauto matuoklės, nei kuro padavimo sistemoje, nei kur kitur. Tiesa vienas iš jų atkreipė dėmesį, kad kartais lyg ir šiek tiek užvėluoja turbinos slėgis nuo kompo užduodamo, bet pernelyg mažai, kad tai būtų lemiamas veiksnys. Pabandžiau pakeisti nauju solenoidą, kuris valdo turbinos geometriją. lyg ir yra nežymus traukos paankstėjimas maždaug 0,1 t ir traukos šuolis ne toks staigus, tačiau vis tik ne tai kaip turėtų būti.
Gal kas susidūrėte su panašia bėda, ar paprasčiausiai žinote, kur kipšas slepiasi ?
Dėkingumo ribos būtų beribės, žinoma proto ribose.