sveiki, ieskau peugeot 406 ratu varztu, bet ilgesniu nes noriu det rastafkes 1,5cm.
Perku ilgesnius ratu varztus
#1
Parašyta 2016 kovo 06 - 20:24
#2
Parašyta 2016 kovo 06 - 20:34
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#3
Parašyta 2016 kovo 07 - 20:42
reiktu visu 16vnt
#4
Parašyta 2016 kovo 07 - 21:03
pas mane gali buti kad yra visi 16, arba 15 bet pas mane vieni ilgi kiti ilgesni nei tie ilgi
#5
Parašyta 2016 kovo 07 - 21:03
Jei nerasi dėvėtų, po 1.5e Melgoje.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#6
Parašyta 2016 kovo 07 - 21:34
Alytuj visose parduotuvese buvau ir melgoj ir neturi, nes turi but su saiba
#7
Parašyta 2016 kovo 07 - 21:38
Dėl pjovimo nė negalvok, ką darysi kai korozijos sluoksnis užsidės? Su šaiba ilgintų varžtų nerasi. Perki reikiamo ilgio varžtą ir šaibas pasidarai reikiamo diametro pagal varžtą ir ratlankio skylę. Jas ir nusipirkti atskirai Whurt'e gali.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#8
Parašyta 2016 kovo 07 - 22:11
buna ir su saiba, bet brangus beproto. as dejau saibas atskirai nuo fordiniu varžtu
#9
Parašyta 2016 kovo 08 - 11:11
#10
Parašyta 2016 kovo 08 - 11:27
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#11
Parašyta 2016 kovo 08 - 13:34
#12
Parašyta 2016 kovo 08 - 13:41
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#13
Parašyta 2016 kovo 08 - 18:49
#14
Parašyta 2016 kovo 08 - 18:50
Turiu ilgus varžtus 8vnt Alytuj, taip par turiu iš st. diskų padarytas rastafkes 6vnt po 7mm. Jei reikia PM. Kainą sutarsim tikrai
Šį pranešimą redagavo tadzius221: 2016 kovo 08 - 18:50
#16
Parašyta 2016 kovo 08 - 19:54
#17
Parašyta 2016 kovo 08 - 22:03
#18
Parašyta 2016 kovo 16 - 01:50
Reikia žiūrėt, kokie ratai. Būna tokie ratai, kur konusiniai varžtai netinka, nes yra plokštumos. Bet tokius prisukt sugeba ir su konusiniais varžtais. Tik paskui kai dedi šaibinius, reikia tvarkyt skyles, nes konusiniai varžtais jai susiaurina ir varžtai šaibiniai nebenori lįsti. Būna tokie, kur skylės konusinės, tai šaibiniai varžtai netinka.
Kažkiek centruoja ir šaibiniai varžtai, nes palei pat galvutę jie turi turėt išplatėjimą su tokiu panašiai kaip sriegiu, bet ne visai sriegiu. Bet vis dėl to, jie nėra pilnai centruojantys, nes paklaida gaunasi nemaža, ypač jei skylės ratų platesnės. Tokiu atveju būtina tiksli centrinė rato skylė.
O tokiems šaibiniams varžtams, kur parodyti EvX nuotraukoje kairėje pusėje, tai tikrai būtina ideali centrinė skylė. Ir netinka jokie centruojantys plastikiniai žiedai tokiu atveju, nes jie gaunasi siauresni už rato skylę ir likus laisvumui, šoninė apkrova lieka būtent centrinei skylei. Tai iš prispaudimo gal ir laikys, bet maktelėjus į gerą duobę ar taip kur, gali ir suvaikščiot, o tada žiūrėk jau 100kmh bus labai nebemalonu važiuot.
O naudojant konusinius varžtus, realiai centrinė gali būti ir su žiedu, ir gali būti išvis didesnė. Tik priveržinėti tuomet reikia labai tolygiai. Lygiai taip pat seniau chebra sugebėdavo uždėti Mersedeso ratus ant Moskvyčiaus arba VW ratus ant žigulio, nors atstumai tarp skylių skiriasi keliais milimetrais. Tolygiai veržiant - prisiveržia ir išsilygina gerai. Išbandžiau ir pats kažkada, kai priekabai vietoj žigulio ratų dėjau Pasato, nes neturėjau kur gaut kamerinių padangų ir gerų kamerų, o pasatinių mėtėsi krūvos...
Visos šitos istorijos esmė - varžtus renki pagal ratus.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 16 - 01:54
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2016 kovo 16 - 09:24
Reikia žiūrėt, kokie ratai. Būna tokie ratai, kur konusiniai varžtai netinka, nes yra plokštumos. Bet tokius prisukt sugeba ir su konusiniais varžtais. Tik paskui kai dedi šaibinius, reikia tvarkyt skyles, nes konusiniai varžtais jai susiaurina ir varžtai šaibiniai nebenori lįsti. Būna tokie, kur skylės konusinės, tai šaibiniai varžtai netinka.
Kažkiek centruoja ir šaibiniai varžtai, nes palei pat galvutę jie turi turėt išplatėjimą su tokiu panašiai kaip sriegiu, bet ne visai sriegiu. Bet vis dėl to, jie nėra pilnai centruojantys, nes paklaida gaunasi nemaža, ypač jei skylės ratų platesnės. Tokiu atveju būtina tiksli centrinė rato skylė.
O tokiems šaibiniams varžtams, kur parodyti EvX nuotraukoje kairėje pusėje, tai tikrai būtina ideali centrinė skylė. Ir netinka jokie centruojantys plastikiniai žiedai tokiu atveju, nes jie gaunasi siauresni už rato skylę ir likus laisvumui, šoninė apkrova lieka būtent centrinei skylei. Tai iš prispaudimo gal ir laikys, bet maktelėjus į gerą duobę ar taip kur, gali ir suvaikščiot, o tada žiūrėk jau 100kmh bus labai nebemalonu važiuot.
O naudojant konusinius varžtus, realiai centrinė gali būti ir su žiedu, ir gali būti išvis didesnė. Tik priveržinėti tuomet reikia labai tolygiai. Lygiai taip pat seniau chebra sugebėdavo uždėti Mersedeso ratus ant Moskvyčiaus arba VW ratus ant žigulio, nors atstumai tarp skylių skiriasi keliais milimetrais. Tolygiai veržiant - prisiveržia ir išsilygina gerai. Išbandžiau ir pats kažkada, kai priekabai vietoj žigulio ratų dėjau Pasato, nes neturėjau kur gaut kamerinių padangų ir gerų kamerų, o pasatinių mėtėsi krūvos...
Visos šitos istorijos esmė - varžtus renki pagal ratus.
Zinok kazkaip pasnekejau su bratka ir dabar galvoju gal visgi ir sueitu tie paprasti varztai su saibom, nes ratas realiai centruojasi ant centravimo skyles, pas mane tarkim geros aliumines rastafkes, rata nuemus rastafke lieka ant rato. Bet jei tikrai stipriai yvaziuot i duobe manau gali nulauzt ta centravimo kantike ant rastafkes? Nors priverzus gerai gal ir neleistu ratui pasislinkt.
#20
Parašyta 2016 kovo 16 - 10:34
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0