2.0 hdi 100kw tepaluojasi
#1
Parašyta 2016 kovo 14 - 09:05
#2
Parašyta 2016 kovo 14 - 12:31
Šitoj vietoj, tai dažniausia bėda velenėlio riebokšlis. Na dar galima ir vožtuvų dangtelio tarpinę pažiūrėt.
Išskirtiniais atvejais gali bėgti ir per galvos ir bloko sandūrą arba truputį dažniau - tarp galvos apatinės ir viršutinės dalių sandūrą.
Dar gali būti alkūninio veleno riebokšlis, bet jei iki čia datėkštų, tai apačioj iš po škyvo jau žliaugtų baisiausiai.
Jei visas variklio galas nėra tepaluotas, tai statau už velenėlio riebokšlį. Remontas apie 60eur, bet pagal gyvenamą vietą ir pasirinktus meistrus gali būti ir kiek pigiau, ir gerokai brangiau.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2016 kovo 14 - 14:03
#4
Parašyta 2016 kovo 14 - 20:05
Nusiimi generatoriaus diržą ir alkūninio skriemulį, nusiimi diržo viršutinį dangtelį, susikaiščiuoji alkūninį veleną ir velenėlį, nusiimi apatinį diržo dangtelį pasileidi paskirstymo diržą ir patrauki šonan, kad netrukdytų. Atsileidi velenėlio skriemulį, nuimi jį nuo velenėlio ir riebokšlis tavo. Išėmimas su atsuktuvu (jei moki atsargiai dirbt, nes negalima subraižyt darbinių paviršių) arba įsukus medvaržtį ir traukiant replėmis sverto būdu. Naują įstatyt truputį sudėtingiau, turi būti labai lygiai ir gražiai supresuotas į tinkamą gylį, nes jei kreivai įpresuosi - laikys, bet neilgai. Surinkimas atbuliniu būdu, tik diržą atgal uždėt ir fazes sureguliuot reikia pagal procedūrą, kuri aprašyta pakankamai aiškiai Autodatoj. Jei esi dirbęs su paskirstymo diržais, kur fazės reguliuojamos, t.y. velenėlis reguliuojamas varžčiukais arba kur alkūninio žvaigždutė sukinėjasi ant šponkės, tai pasidarysi
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2016 kovo 14 - 21:38
#6
Parašyta 2016 kovo 15 - 00:10
Sakau, turėk omenyje, kad alkūnio veleno skriemuliukas, kuris suka paskirstymo diržą, ant šponkės laisvai sukinėjasi po kelis milimetrus į šonus. Jei tas negąsdina, tai susitvarkysi. Nes kiti pasimeta, paskambina ar į forumus rašo, ir paskui telefonu tenka išaiškinti, kaip kas, jei žmogus savas, nurodyti informacijos šaltinį, jei svetimas, bet draugiškas, arba pasiųsti nafig, jei piktybinis. Arba būna išvis neatkreipia dėmesio ir pameta fazes. Tada vožtuvų dar neužlanksto, bet gali arba labai prastai dirbti, arba išvis nesikurti motoras.
Visa kita ten paprasta, nes net kuro siurblio nėra šitoj pusėj, diržas suka tik velenėlį ir vandens pompą.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 15 - 00:10
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2016 kovo 15 - 07:25
#8
Parašyta 2016 kovo 15 - 08:56
#9
Parašyta 2016 kovo 15 - 23:23
Per sudėtingai žiūrit, bet principe teisingai - jei nėra tikslaus supratimo, kas ir kaip tame skirstymo mechanizme susirenka ir veikia, tai geriausiai pagal instrukciją tiksliai ir dirbti.
Aš nei jokio drato, nei jokio smagračio fiksatoriaus nenaudoju, kaip jau sakiau kokius minimum penkis kartus
Esmė, kad po darbo atlikimo, prasukus belekiek ratų, kaiščiai abu lenda dviem pirštais, o tempėjo rodyklė rodo teisingą įtempimą, o kaip mes pasiekiam tą rezultatą, tai nebūtinai kiekvienas žingsnis pagal instrukciją.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 15 - 23:24
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0