Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.0 hdi 100kw tepaluojasi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 8

#1 Kipsas321

Kipsas321
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2016 kovo 14 - 09:05

Sveiki, savaitgalį teko nuiminėti generatoriaus dirža ir pastebėjau kad tepaluojasi šioje vietoje http://s1168.photobu...jpg.html?sort=3 gal teko kam susidurti, dėl ko čia tepaluojasi. Peugeot 2.0 hdi 100kw 2005m.
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 14 - 12:31

Šitoj vietoj, tai dažniausia bėda velenėlio riebokšlis. Na dar galima ir vožtuvų dangtelio tarpinę pažiūrėt.

Išskirtiniais atvejais gali bėgti ir per galvos ir bloko sandūrą arba truputį dažniau - tarp galvos apatinės ir viršutinės dalių sandūrą.

Dar gali būti alkūninio veleno riebokšlis, bet jei iki čia datėkštų, tai apačioj iš po škyvo jau žliaugtų baisiausiai.

 

Jei visas variklio galas nėra tepaluotas, tai statau už velenėlio riebokšlį. Remontas apie 60eur, bet pagal gyvenamą vietą ir pasirinktus meistrus gali būti ir kiek pigiau, ir gerokai brangiau.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Kipsas321

Kipsas321
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2016 kovo 14 - 14:03

Aišku, reiks nusiimti apsauga ir pažiūrėti situacija...o jei pačiam užsiimti, labai daug darbo? Nes knieti pačiam pasidaryti...
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 14 - 20:05

Nusiimi generatoriaus diržą ir alkūninio skriemulį, nusiimi diržo viršutinį dangtelį, susikaiščiuoji alkūninį veleną ir velenėlį, nusiimi apatinį diržo dangtelį pasileidi paskirstymo diržą ir patrauki šonan, kad netrukdytų. Atsileidi velenėlio skriemulį, nuimi jį nuo velenėlio ir riebokšlis tavo. Išėmimas su atsuktuvu (jei moki atsargiai dirbt, nes negalima subraižyt darbinių paviršių) arba įsukus medvaržtį ir traukiant replėmis sverto būdu. Naują įstatyt truputį sudėtingiau, turi būti labai lygiai ir gražiai supresuotas į tinkamą gylį, nes jei kreivai įpresuosi - laikys, bet neilgai. Surinkimas atbuliniu būdu, tik diržą atgal uždėt ir fazes sureguliuot reikia pagal procedūrą, kuri aprašyta pakankamai aiškiai Autodatoj. Jei esi dirbęs su paskirstymo diržais, kur fazės reguliuojamos, t.y. velenėlis reguliuojamas varžčiukais arba kur alkūninio žvaigždutė sukinėjasi ant šponkės, tai pasidarysi :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Kipsas321

Kipsas321
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2016 kovo 14 - 21:38

As tik parases pagalvojau apie visa procedura, ir sakau sau, durnas klausimas buvo :)) fiat marea susitvarkiau su dirzu, ten buvo 2 veleneliai, tai manau susitvarkyciau ir cia, dekuj uz info :)
  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 15 - 00:10

Sakau, turėk omenyje, kad alkūnio veleno skriemuliukas, kuris suka paskirstymo diržą, ant šponkės laisvai sukinėjasi po kelis milimetrus į šonus. Jei tas negąsdina, tai susitvarkysi. Nes kiti pasimeta, paskambina ar į forumus rašo, ir paskui telefonu tenka išaiškinti, kaip kas, jei žmogus savas, nurodyti informacijos šaltinį, jei svetimas, bet draugiškas, arba pasiųsti nafig, jei piktybinis. Arba būna išvis neatkreipia dėmesio ir pameta fazes. Tada vožtuvų dar neužlanksto, bet gali arba labai prastai dirbti, arba išvis nesikurti motoras.

Visa kita ten paprasta, nes net kuro siurblio nėra šitoj pusėj, diržas suka tik velenėlį ir vandens pompą.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 15 - 00:10

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Kipsas321

Kipsas321
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2016 kovo 15 - 07:25

Supratau, labai ačiū už išsamų paaiškinimą ;)
  • 0

#8 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 kovo 15 - 08:56

Nu sakyk trumpai ir aiskiai pasiimi drata 1.5mm perlenki U raide ir istatai ir sucentruota. Dirza pasizymek i kuria puse sukos, atvirksciai neuzdetum. Ir triju fiksatoriu reikes, paskirstymo velenukui ir du smagraciui. Viskas eik rabotit.
  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 kovo 15 - 23:23

Per sudėtingai žiūrit, bet principe teisingai - jei nėra tikslaus supratimo, kas ir kaip tame skirstymo mechanizme susirenka ir veikia, tai geriausiai pagal instrukciją tiksliai ir dirbti.

Aš nei jokio drato, nei jokio smagračio fiksatoriaus nenaudoju, kaip jau sakiau kokius minimum penkis kartus :)

Esmė, kad po darbo atlikimo, prasukus belekiek ratų, kaiščiai abu lenda dviem pirštais, o tempėjo rodyklė rodo teisingą įtempimą, o kaip mes pasiekiam tą rezultatą, tai nebūtinai kiekvienas žingsnis pagal instrukciją.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 15 - 23:24

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0