Well well well..
Jau nuo 2015m 11mėn pradėjau dairytis sau automobilio.
Aišku, jau su peugeot turėjęs reikalų, tai krypo akys į 407.
Netrumpą laiką jo ir dairiausi, bet įvairūs komentarai interneto platybese vertė pagalvoti antrą kartą.
Ir atsirado konkurentas - volvo s60.
Kiek teko jų apžiūrėti, nei vienos tvarkingos taip ir nesutikau. Žinoma, tiko ne kiekviena, bet nesiplėsiu.
2016m pabandžiau dar kartą pasieškoti 407,ir vien atsidaręs nuotraukas, supratau, kad tikrai nenoriu tokios konservatyvios volvo..
Taigi, 3 mėnesiai paieškų.
Tiek truko skelbimų sekimas, ieškojimas turguose. Kiek ilgiau, nei, kad žmona užtruka drabužių parduotuvėse.
Reikėtų paminėti tokių paieškų priežastis :
Ieškomas Sedanas
Automatas
>2006m (aisin automatas)
RT3 multimedija
Spalva NE sidabrinė
Rasti kažką tokio, tai truputi iššūkis.
Praktiškai niekada nebūdavo, kad atitikdavo šiuos kriterijus. Vis pritrūkdavo kažkokios smulkmenos.
Tai universalai, tai automatas 4 pavarų, tai spalva sidabrinė..
Jau buvau benuleidžiantis rankas ir galvojantis apie kriterijų sumažinimą, bet vieną dieną į email įkrito variantas...
Ir štai, jis jau mano kieme.
Realiai, kai rinkausi auto, mano biudžetas buvo daug mažesnis, bet paskaičiavau, kad išgalėsiu įpirkti ir šį auto, tik ateities planus šiek tiek teko nukelti į vėlesnį laiką. Pirmiausia apsitvarkyti būtinus dalykus.
Ką radau liūte (geriau pasakyt ko neradau..)
2006m 09 mėn
2.0hdi 100kw
Automatas (aisin'as)
RT3 multimedija
GPS
JBL garso sistema
CD changer'is
Odinis šildomas su atmintimi salonas
Xenon žibintai
Parkavimo davikliai
Dviejų zonų klima
Na, ir visi standartiniai dalykai, kaip audio valdymas nuo vairo, autopilotas ir pan.
Taip pat smulkmenos, įvesties balsu komandos, galinių langų užuolaidėlės, vaikų apsauga, auto šviesos, valytuvai ir turbūt dar kas, su kuo nespėjau susipažinti per 200km kelionę.
Žinoma, auto nėra nauja, tai turi ir trūkumų.
Dvi vietos gavusios kontakto - priekinio sparno kampas ir galinio sparno kampas (prie cd changerio)
Žiūrint iš vidaus nieko baisaus nesimato, labai nedideli plotai, todėl labai ir nesureikšminau.
Viskas matuota dažų matuokliu, o ne burta "iš akies"
Priekinis bamperis dažytas Lietuvoje, tai ir atspalvis kiek tamsesnis.
Vairuotojo kilimėlio laikikliai ištrūkę, bet yra palikti, tai reikės susitvarkyti.
Vairuotojo pusės ratas gali būti muštas, arba padanga siaubinga, nes svarelių juosta ~25cm ilgio užklijuota.
Padangos vasarinės, protektoriaus nemažai, bet kordai negražūs, skiringų komplektų ( 2x 0111, 0411, 1011)
Ūžia iš galo, gal padanga, bet ruošiuosi tam, kad bus guolis.
Kadangi padangos vasarinės, tai jau nebeimsiu žieminių, lauksiu 04.01, tuomet varysiu TA ir registruoti.
Tiesa, keista, kad ilgos šviesos halogenai.
Reiks pažiūrėt ar ten taip org galėjo būt, ar taupyta ant lempučių..
Kas labiausiai patinka, tai rida.
199400km
Neturiu pagrindo ja abejoti.
Pasitikrinus pagal VIN rašo, kad per metus ~20 000km buvo sukta su ja.
Paskutinis vizitas 2011m 126000 km
Gavus auto, pilna visokių sąskaitų su žymėjimais kas buvo keista.
Iš vieno serviso nuolat keisti tepalai, kaladėlės diskai ir pan, ten žymima rida ir laikas, ir darbai.
Jie pildyti iki pat pardavimo - paskutinis įrašas 197 000 km.
Patikrinus su online duomenų baze, įrašiai idealiai atitinka.
189 000 pakeisti tepalai su filtrais
179 740 km - pakeistas paskirstymo diržas + kažkas ranka prancūziškai surašyta, ko nelabai sugebėjau išversti.
Priekiniai stabdžių diskai nauji praktiškai
Variklis švarus, galinėje dalyje matosi šiek tiek nešvarumų nuo tepalo.
Bendru stoviu patenkintas, viliuosi, kad neišlįs kokie defektai rimti.
Kaip minėjau, planų turėjau daug su nauju auto, bet biudžetas labai sutirpdytas, o ir pati auto komplektacija šiek tiek pakooregavo planus
Artimiausi numatomi darbai, kurie užsitęs laike -
Pravaryti TA, patikrinti važiuoklę, pas rimtą žmogų pajungi prie diagnostikos, pažiūrėti ką parametrai rodo, kaip su Fap, egr elgtis.
Nuspręsti ką su padangomis, ratais daryti.
Labai nemaloniai nustebino visų provėžų gaudymas. Baisiai tampo po kelią, o į žiedą greičiau įvažiavau ir bandžau išvažiuoti, tai nesupratau kas darosi, vairas kaip be stiprintuvo sukasi Po to esmę pagavau, kad provėžas pagavęs ir su tokiais ratais nėra lengva išsukti.
Bet tai keista, nes ratai org. r17 215/55
O aš vis galvojau apie oem r18...
Čias pas visus 407 toks važiavimas?
Iš malonesnių darbų - užsakyti spyruokles, kurios paleis arčiau žemės (atkeliaut balandžio gale turi), su Laimonu pasikonsultuota apie poliravimo, vaškavimo priemones (Dėkui jam ), šią, kitą savaitę bandysiu po truputi graibyti priemones ir šiltesnį, gal Velykų savaitgalį, truputi pasigražinti.
Kol kas labai nesiplėsiu su darbais.
Keletas nekokios kokybės nuotraukų iš turgaus ir kątik parsivarius namo.
Taip pat būčiau dėkingas už kokias rekomendacijas, kokybiškų priemonių salono plastmasėms ir odai prižiūrėti.
Tokių bling bling, kur perekūpai purškia, kad blizgėtų tik, tai ačiū, ne
Šį pranešimą redagavo Tadunce: 2016 kovo 15 - 09:13