Sveiki, kreipiuosi į tuos, kas laiks nuo laiko poliruojate automobilį. Gal kas nors savarankiškai poliruojate diskiniu įrenginiu savo Peugeot? Kokie įspūdžiai, palyginus su poliravimu rankomis? Iki šiol kiek vaškuodavau, visada rankom, bet kilo idėja išbandyt kitaip. Domina, ar brangios priemonės, kiek laiko užtrunka, ar didelė rizika, kad nuskus dažus ir kiti panašūs dalykai. Kalbu apie savarankiška poliravimą.
Diskinis kėbulo poliravimas
#1
Parašyta 2016 kovo 18 - 16:24
#2
Parašyta 2016 kovo 18 - 16:46
Kas tas diskinis įrenginys? Jeigu bulgarkė, tai pamiršk
O šiaip naujokui labai lengva suvaryt dažus. O jei noras yra. Nuvarai į šrotą. Prisiperkį kapotų, dangčių nuo kokios niekam nereikalingos lūpenos. Pasipraktikuoji. Atmuši ranką ir gali ant saviškės tada varyt
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2016 kovo 18 - 16:46
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#3
Parašyta 2016 kovo 19 - 00:27
Ne ne, žinau, kad perdarinėjant nuo bulgarkės nieko gero nesigauna. Kalbu apie atskirą diskinį poliruoklį.Kas tas diskinis įrenginys? Jeigu bulgarkė, tai pamiršk
O šiaip naujokui labai lengva suvaryt dažus. O jei noras yra. Nuvarai į šrotą. Prisiperkį kapotų, dangčių nuo kokios niekam nereikalingos lūpenos. Pasipraktikuoji. Atmuši ranką ir gali ant saviškės tada varyt
#4
Parašyta 2016 kovo 19 - 12:09
Siaip poliravimas naudojant poliravimo masinele yra daug fiziniu jegu reikalaujantis darbas, plius reikia siokio tokio ismanymo ir kruopstumo, nes viena klaida gali kainuoti detales perdazyma kaip minimum, dazus perkaitint ir sugadint tikrai nesunku, todel reikia dirbti atsargiai ir atsakingai..o siaip tai pilna youtubas video ala pasidaryk pats, ziurai ir bandai, nes kitaip neismoksi..galeciau cia rasyt ilgiausia posta kas ir kaip, nes ne viena auto teke poliruot, bet kas is tu sausu zodziu, nulis naudos..tik bandymu ir sugadinimu budu ismoksi.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Parašyta 2016 kovo 19 - 13:17
Pacem geriau nebandyt ant masinos iskart. Nesunku lanka pradeginti.
#6
Parašyta 2016 kovo 25 - 23:30
Pirma - poliravimo mašinėlė turi būti reguliuojamom apsukom.
Antra - poliravimo šaibą (aš naudodavau poroloninę) reikia dažnai plaut, nes pridžiūsta polirolio žvyneliai, kurie perkaitina laką, dėl ko ir atsiranda dažų (lako) prašveitimo rizika.
Trečia - niekad nekelt mašinėlės apsukų be proto. Pradedi mažiausiom (tolygus paskirstymas), keliant po truputį iki 4-5 punkto (jei 10-inė apsukų skalė).
Ketvirta (svarbu) - neužsiimk poliravimu su mašinėle, jei neturi karcher'io. Į plyšius tiek privaro polirolio, kad paprastu "šlanginiu" plovimu neiškrapštysi.
Penkta - visus nedažytus plastikus (moldingus, langų apvadus, veidrodžių pagrindus) rekomenduočiau apklijuoti popierine lipnia juostele. Į plastiką labai smarkiai įsitrina polirolis ir jį iš ten išprašyt kartais ir karcher'is nepadeda. Langus irgi būtų gerai apklijuot. Kad ir senais laikraščiais.
Šešta - po poliravimo su mašinėle, ant lako atsiranda "halogramos", t.y. toks atspindys ratilais. Tą pašalinti galima sekančiai:
a) kruopštus plovimas aukštu slėgiu.
b ) vandens išpūtimas iš visų plyšių.
c) vaškavimas. Galima rankiniu būdu, kokiu nors Turtle Wax, galima vėl su mašinėle profesionaliu "pieneliu". Paskutiniu metodu blizgesys būdavo veidrodinis. Kur to pienelio dabar yra pirkt, nežinau. Reikia klaust specializuotose parduotuvėse (savaime aišku - ne Diedukuose).
Septinta - rankinis sutrynimas nusausinant švelniu skuduru...
Mašiną paversti veidrodžiu užima visą dieną. Pablizginimas rankiniu būdu - tik nešvarumų pašalinimas, o ne poliravimas.
Neįsitikinęs - nepradėk...
Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2016 kovo 25 - 23:31
#7
Parašyta 2016 balandžio 03 - 00:58
Jimmi,
del poliravimo lekcijos didelis + tau
kazkurioje temoje esi rases apie autolaka,tai va,lakas tas "super kietas" kuri minejai yra arba markiruojamas kaip UHS ultra high solid,arba keraminis Spies Hecker,kuri subraizyti beveik neimanoma,apie poliravima net sneku negali buti..
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0