Sveiki dedant 5mm storio praplatinimus reikia ilgesniu varstu ar ne?
Del rastafkiu
#1
Posted 2016 March 20 - 22:24
#2
Posted 2016 March 20 - 23:43
Skaičiuok kiek kartų varžtas apsisuka priveržiant. Jei 6, kaip ir pakanka.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#3
Posted 2016 March 21 - 13:19
okey dekui
#4
Posted 2016 March 22 - 20:12
Gal yra zinanciu kur pigiai galima nusipirkt ratam "slapukus"? Autoaibej apie 30eur.Brangokai...
#5
Posted 2016 March 22 - 22:25
#6
Posted 2016 March 22 - 22:51
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#7
Posted 2016 March 23 - 10:01
Gal kas žinote gerą tekintoją kuris galėtu pagaminti ilgesnius varžtus?
#8
Posted 2016 March 23 - 10:15
Gal kas žinote gerą tekintoją kuris galėtu pagaminti ilgesnius varžtus?
Kažin ar bus pigiau. Wurth arba Melgoje ilginti varžtai nuo 1e-1.5e/ vnt.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#9
Posted 2016 March 23 - 10:36
Kažin ar bus pigiau. Wurth arba Melgoje ilginti varžtai nuo 1e-1.5e/ vnt.
Man ne kaina svarbiausia... esmė tame ,kad turiu ratlankius nuo ford escort cosworth su ištekintu centru pežui, rastafkes, kadangi fordinių ratų et didesnis ir reikia varžtų..pežiniai netinka, kadangi fordinių ratų skylės didesnės tai kūgis per mažas..
#10
Posted 2016 March 23 - 11:55
Nuo Fordo kažin ar bus didesnės, nes ir varžtai tokie patys. Pas mane Fordiniai ratai, varžtai perdaryti Audi/ Volkswagen, tai ratlankių varžtų skyles reikėjo didinti, kad lystų 14mm storio varžtas.Man ne kaina svarbiausia... esmė tame ,kad turiu ratlankius nuo ford escort cosworth su ištekintu centru pežui, rastafkes, kadangi fordinių ratų et didesnis ir reikia varžtų..pežiniai netinka, kadangi fordinių ratų skylės didesnės tai kūgis per mažas..
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#11
Posted 2016 March 23 - 12:20
Iš manęs pirko rastafkes bičiukas, buvo atsivežęs irgi fordinius ratus, skylės tikrai didesnės. Mano varžtų kūgiai vos ne kiaurai lindo, kai pežiniams ratams tiko kuo puikiausiai.
I <3 HATERS
#12
Posted 2016 March 23 - 12:30
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#13
Posted 2016 March 29 - 19:22
O gal kas žino ar įmanoma P206 vietoje varžtų sudėti špilkas?
#14
Posted 2016 March 29 - 19:33
O gal kas žino ar įmanoma P206 vietoje varžtų sudėti špilkas?
Aišku įmanoma. Nusipirk reikiamo diametro špilkas, nuimk diskus, nuvežk arba supresuoti arba su veržlėm "sutrauk". Tik pirkti reikiamo ilgio varžtus pigiau
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#15
Posted 2016 March 29 - 19:37
Aišku įmanoma. Nusipirk reikiamo diametro špilkas, nuimk diskus, nuvežk arba supresuoti arba su veržlėm "sutrauk". Tik pirkti reikiamo ilgio varžtus pigiau
O telpa į stebulę be problemų priekyje ir gale? ABS žiedai netrukdo ar dar kas nors?
#16
Posted 2016 March 29 - 19:39
Tai jei varžtas lenda kiaurai disko dar kokius 2mm ir nekliūna, tai ir špilka tilps.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#17
Posted 2016 March 30 - 19:37
ABS žiedai negali trukdyti fiziškai pagal tą konstrukciją. Sukant per ilgus varžtus, pradeda remtis arba kliūti į posūkio kumštį (stupicą).
Aš nat tokių bolidų kaip 206 nebandžiau, bet pvz pas senolius Citroen BX, ZX ir C15 tai be problemų lenda ir dirba varžtai, kurie išlenda lauk per kitą pusę gal beveik centimetrą.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Posted 2016 April 03 - 20:36
Po didelių vargų pagaliau maniškis su naujais "batais"
Meistro komentaras:
Visu pirma, neradus 4x108 centru 65.1 graziu ratu, pagalvojom apie fordo 4x108 su centru 63.3, netinka et, ford 35 peugeot 25. reiktu 1cm rastafkiu. Nupirkti legendines Ford sierra cosworth originalus r15 ratai, nuvezti dailininkui nutapyti kazka grazaus. Visur ieskota rastafkiu (praplatintoju), pigiai gautos 3cm rastafkes nuo senos alfa romeo, bet pasirode perstoros, o gadint buvo gaila (gal kam reikia?). Toliau gautos 2cm rastafkes nuo peugeot, kaip ir arciau tikslo, iki originalaus ET sugrazinimui reiktu 1cm, bet su mintim kad didesnis atstumas tarp ratu nepamaisys, beto galimes uzdeti platesnes padangas primatuotos 2cm rastafkes. Pas tekintoja istekinti fordo ratai kad centras tiktu rastafkiu isorei. Tik tada pastebeta, kadangi fordo ratas prisisuka verzlemis, jos konusas platesnis (minimum 25mm plocio) o varztai tokiu sriegiu (12x1.25) su tokiu placiu konusu tiesiog neegzistuoja. Kadangi gamint varztu tekintojai neapsieme pripirkta varztu 10.9 kietumo, 12x1,25 su 10cm sriegio, nes pasirodo tokiu ilgasriegiu irgi nera, nupirktos paslankaus konuso, kiauros verzles (su mintim kad galetu prasisukti varztas kiaurai) ir tada prasidejo spilku gimdymas.. Kadangi peugeot priekineje stebuleje vietos ne pyragai ir normalios smeiges nera kaip ipresuoti, panaudoti varztai, issimatuoti atstumai, siuo atveju 8cm varzto pats tas ( galima bus ir 3cm rastafkes uzdet) varzto sriegis 1,3cm nuo pabaigos siek tiek paplaktas, kad isukus ji i stebule, kiek reikia nebesisuktu toliau gilyn, panaudota besaiko, stipriu sriegio kliju, susuktos spilkos ir paliktos ramybeje 5 valandoms pagal kliju instrukcija. Rastafkiu ir ratu plokstumos sulygintos sveitimo akmeneliu, visur be gailescio pritepta vario tepalo. Uzdetos rastafkes, ratai, verzle (3cm ilgio) uzsisuka ir lieka dar 1,5cm sriegio islindusio (savotiska apsauga nuo vagiu nes reikia ilgintos galvutes atsukti ratams). Ratai issibalansavo idealiai, atstumo tarp ratu praplatejimas po 1cm i kiekviena puse, suteikia keista vairavimo jausma, ypac dideliu greiciu ivaziavus i posuki stabdant, siaip, stabilu, i vaira reaguoja kaip ir ankciau, tikiuosi ir vaziuokles nelauzo labiau. Dabar truksta tik overfenderiu ir keliu cm dropo.
O cia keletas foto is darbu eigos: https://drive.google...QTQ&usp=sharing
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users