Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P307 alkūninio veleno padėties daviklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2016 balandžio 09 - 18:02

Sveiki turiu bėda su P307 2.0 hdi 66 kw alkūninio veleno padėties davikliu. Neužsikuria arba iš n karto išsikuria.

 

Ši problema ir ankščiau buvo, bet nuvalius drožles padėjo. Dabar nuvaliau drožles kurtis kuriasi, dažniausiai gerai, bet kartais reikia ilgiau pasukti starterį tada užsikuria, bet su čeku.

 

Klausimas toks: Ar gali būti, kad ir pats alkūninio veleno padėties daviklis grybauja, ar dar vis tiek drožlių liko dežėje ir vėl apsinešė? ir gal yra koks patikrinimas jo būklės? ar jis jei veikia tai veikia, jei ne tai ne. Beje kaip jas geriau išvalyti.

 

jei ka toks daviklis:

 

https://www.autoaibe...32?typeno=17915


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 balandžio 10 - 15:09

Šiaip tai tas daviklis aišku su magnetu, tai dažniausiai jį ištraukęs ir randi daug maž kokį nors ežį ant jo, bet vistiek puikiai veikia. O kad iš sankabos ir starterio žiedo nebus jokių metalo dulkių, tai tikėtis kaip ir beviltiška.

Pirmiausiai reikia įsitikint, kad jis gerai įstatytas, nes varžtelis yra su kreipiančiąja. Tada įsitikint, kad su jungtimi viskas gerai, nes kai prakiūra tas plastikinis flanšas virš jo, būna patenka kažkiek antifrizo į jungtį. O galiausiai, jei niekas nepadeda, o keikiasi kompai būtent ant jo, reiktų pabandyt pakeisti.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2016 balandžio 10 - 18:29

Šiandien vėl pasikartojo, bet dabar gavos taip kad net užgesau bevažiuojant, bet pastebėjau visi bajeriai prasideda, kada auto sušyla virš 83 laipsnių. Ištraukus jokių drožlių prikibusių nesimatė.

Vienas žmogelis sakė, kad mėgsta tokių bajerių šie davikliai pašilę.

Tai iš autoaibės nusipirkau daviklį, ne karvė kainuoja. Delphi su nuolaida 20 eurų. Kolkas pf pf pf , važiuojam :)

 

Beje ištraukus apžėjus labiau, pastebėjau, kad kažkoks jau korpusas nekondicinis.


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 balandžio 10 - 23:13

Labai geras būdas tokiu atveju ištraukus merkt į šaltą vandenį ir jungt atgal. Jei užsikuria, dedat naują ir tiek :)

Esu ir aš jau nekart sutikęs. Beje, būna ne tik su šitu, bet ir su velenėlio padėties. Tik velenėlio duoda problemas tik su užvedimu, o užkaitęs negęsta. O alkūninio gali ir gesint, nes kompas nebemato stumoklio padėties ir nebežino, kada pūsti kurą.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 balandžio 10 - 23:14

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 balandžio 11 - 07:58

Tadai, siaip bmw negesina variklio del paskirstymo daviklio, peu peu tikrai gesina..galbut senieji 2.0 ir 2.2 su edc15 ecu dar ir negesina, taciau visi be isimties nuo 2004 metu gesina varikli ir del virsutinio daviklio "no signal" klaidos..tiek 1.4, tiek 1.6, tiek 2,0 100kw, tiek 2.2 125kw...del 2.7 ir 3.0 nezinau, neteko susidurti su padeties davikliu bedom kolkas...

o kad davikliai genda tai faktas..prikeites as tikrai nemazai tiek alkuninio davikliu, tiek ir paskirstymo davikliu...

o siaip davikliai tikrinami naudojant  ukiskus metodus kaip Tadas sake, arba naudojant diagntostini kompa, arba su oscilografu(tiksliausias metodas).


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 balandžio 11 - 10:41

Na aš būtent apie EDC15 ir kalbėjau :)

 

Mano ūkiškas metodas skirtas ne tikrinimui, o greitam atšaldymui, kai nori atvėsinti tik daviklį, o ne patį variklį. Tą daviklį pamerki minutei į vandenį ir ištrauki jau pakankamai vėsų, kad atgal prisukus užsikurtų ir sinchronizaciją diagnostinė įranga jau rodytų YES.

Na oscilografo neturiu ir juo tikrinti neteko, bet manau, kad šaltam davikliui irgi rodytų pakankamai geras kreives tokiu atveju, ar ne? Tada užkaitus pasidaro arba nesąmoningos(jei dingsta sinchronizacija), arba brėžia tiesę ties nuliu arba 5V (jei išmeta klaidą, kad daviklio nėra arba jis užsitrumpinęs). Tada atvėsinus kokiu nors metodu, turėtų vėl rodyti kažką apynormalio.

 

Metodas man atrodo tiek pat ūkiškas, kiek kuro siurblio ar purkštukų tikrinimas pašildant juos su plaukų ar statybiniu fenu :) Aišku galima nusipirkti specialius įrankius, kurie galbūt būtent tam skirti, ir sumokėt kažkokius kosminius pinigus, bet ar yra prasmė?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 balandžio 11 - 13:13

tai visi tie metodai, kazka sildyt/saldyt yra ukiski...o normalus tai yra pasijungi kompa ir matai - sukius rodo/ne, sinchro yra ne...analogiskai su kuro slegiais..ten tik daugiau komponenentu yra...siaip esme pasiekti rezultata, metodas nera itin svarbus, svarbiausia issiaiskint beda, o ar vandens ar kompo pgalba cia jau kam kaip geriau.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#8 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2016 balandžio 11 - 19:37

Na pora dienų pavažinėjimo rezultatai:

 

Kolkas negęstu, kurtis kuriasi gerai, tik kartais po ilgesnio pavažinėjimo, pasiekus virš 83 laipsnių, užgesinus ir kuriant po kelių min sunkiau kuriasi ir užkurus čekas dega, bet nevisada taip būna, dažniau gerai kuriasi.  Ryt bandysiu diagnostika padaryti.


  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 balandžio 12 - 21:21

tai visi tie metodai, kazka sildyt/saldyt yra ukiski...o normalus tai yra pasijungi kompa ir matai - sukius rodo/ne, sinchro yra ne...analogiskai su kuro slegiais..ten tik daugiau komponenentu yra...siaip esme pasiekti rezultata, metodas nera itin svarbus, svarbiausia issiaiskint beda, o ar vandens ar kompo pgalba cia jau kam kaip geriau. :)

Nu blem, Pauliau, jau taip sudėtingai stengiaus paaiškint ir vistiek nesigavo turbūt :D

Kompu juk daviklio nepašildysi ir neatvėsinsi, nepadaužysi, išėmęs neapžiūrėsi ir t.t. Tu gi ne iš tų žmonių, kur su kompu pamatęs, kad su davikliu (arba jo grandine) negerai, iškart ir keiti daviklį?

Aš pirmiausiai jį išlupu ir pasižiūriu, kas ten negerai. Būna nulaužtas, nuvalgytas, apdaužytas, išsilydęs, supuvęs (aušalo), užkimštas (tepalo arba turboslėgio), būna jautrus temperatūrai. Aišku, jei turi skladuke šrotinių arba pigių atsarginių, tai taip tikrinti daug greičiau, bet pirkti topran ar dar pigesnio vien patikrinimui nesinori, o Bosch ir panašūs davikliai jau gaunas nebepigūs.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 balandžio 12 - 21:22

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 balandžio 13 - 07:55

del grandines tai jo as irgi kartais saldau..bet daznai buna kad sukiu nerodo arba rodo laaabai mazus, taciau klaidu ner...tada jau ner ka saldyt, keicu ir viskas.:) as supratau ka norejai pasakyt, viskas darai teisingai...kartais tiesiog buna, kad "live data" tiesiog rekia, keisk davikli, tada jau nebesaldau ir keiciu..:D

o kalbant apie aptarta atveji, kai kartais kurias kartais nelabai...pilnai gali buti daviklio beda, arba laidyno beda, pvz nuzaliave kontaktai kazkur ir pvz daviklis nevisad gauna 5v..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#11 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 balandžio 14 - 06:13

turejau viena mistika su 1.6hdi,reziume,davikliai geri sinchro ok,nesiveda,isstraukiau purkstukus,pratestavau stendu,viskas ok,slegis ok,o problema buvo butent daviklyje sinchro taciau jis buvo geras grazus bet paslaptis jame,net ir pagalvot nesose i galva ,sutikrinus kai ka problema issisprende momentaliai lauko salygom,ir ne laiduose...


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#12 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 balandžio 14 - 07:21

ramus, turejau analogiska atveji, su 1.6hdi tik mazdos 3, kebule...irgi nesikurdavo, kartais gesdavo...nu zodz. taip pat pakeiciau virsutini davikli, viskas issisprende..:)pas 1.6hdi sitas gedimas kazkaip daznai buna labai uzsleptas.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#13 zvb

zvb
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:peugeot 307 sw 2003m

Parašyta 2018 vasario 06 - 07:31

Sveiki. Turej@u problema su siuo davikliu,po sankabos subirejimo buvo nuskelta daviklio plasmasine dalis,bet kad ir sunkokai kuresi bent jau kuresi. Vakar pakeiciau i nauja (delphi),prie kokiu -5 siaip ne taip uzkuriau, o sendien nusodinau akuma net prie -8. Ar gali but kad po daciko pakeitimo,kazka prie kompo reik pririst is naujo?
  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 vasario 06 - 17:29

Sveiki. Turej@u problema su siuo davikliu,po sankabos subirejimo buvo nuskelta daviklio plasmasine dalis,bet kad ir sunkokai kuresi bent jau kuresi. Vakar pakeiciau i nauja (delphi),prie kokiu -5 siaip ne taip uzkuriau, o sendien nusodinau akuma net prie -8. Ar gali but kad po daciko pakeitimo,kazka prie kompo reik pririst is naujo?

Ne, rist nieko nereikia. Jei su nauju sunkiai kurias, galbut ir ne toj pusej beda net. O davikli sugadino turbut ne sankaba, o meistras, kuris neissieme daviklio is dezes, pries ja nuimant, o tada nuimant jis trenkiasi i smagrati ir luzta.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0