Bardakas ten. Buvo ir į regitrą skambinėta (nieko išvis nežino) ir į policiją. Tai esmė tokia. Reikia išsimt raudonus numerius jei nori su mašina važinėt ir tvarkytis jei TA nepraeina. Nes bauda važiuojant be numerių arba su pasibaigusiais kitos šalies tranzitiniais - 28-57 eur arba teisių atėmimas iki 3mėn. O jei ne tos mašinos numerius užsidėsi, tai gali ir pusei metų teises palikt.
Toliau, kad ir turi raudonus numerius negali važinėt jei TA nepraeita. Turi išsimt laikiną vienos dienos leidimą 3eur nuvažiuot kur reikia. Be jo bauda iki 115eur.
Jei su ta mašina nevažinėsi po visą lietuvą ten dalių ieškodamas ar remontuodamas kol TA nepraeita, tai nelabai apsimoka ten viską išsiiminėt (jei tam pačiam meiste ar netoli tai galima ir patyliukais perslinkt namo
). Sumokėjau gal apie 40e sumoj už raudonus, kebulo sutikrinimą dėl tranzitinių numerių ir leidimą iš TA.
Bent prieš metus dar buvo galima be TA važinėti tam tikrą dienų skaičių. Nepamanu, kiek, bet ten kažkas tarpe 7-14dienų. Tas galiojo tik tiems bolidams, kurie pirmąkart įregistruoti Lietuvoje. Pernai balandį ėmėme raudonus tam, kad būtų galima katik nupirktą buvusią olandišką mašiną sutvarkyt ir praeit TA. Tai važiuot nebuvo problemų.
Negi dabar jau neleidžia visai važiuoti?
Jei mašina visdar pranc. registruota ir turi galiojančią ten TA tai ramus gali važinėt 
Tipo tikrina, ar turi prancūzišką TA?
Ar jei turi naują lietuvišką TA ir lietuvišką draudimą?
Nes kiek kartų esu Europoj stabdytas, tiek su galiojančia TA, tiek be TA, niekad TA popierių iš manęs net neprašė. Buvau ir su TA, ir be TA.
Tiesa, vokiečiuose nebuvau stabdytas, bet Olandams, Ispanams, Prancūzams, Šveicarams nebuvo įdomu lietuviški TA popieriai. O kai tėvo norvegišką mašiną vairavau, tai TA popierių netgi nebuvo išvis. Tiesa, ispanai buvo prisiknisę, nes ant stiklo buvo užklijuotas ispaniškos TA pasibaigusio galiojimo lipdukas. Mašina mat seniau buvo registruota Ispanijoje kaip tik. Penkias minutes aiškinau, kad lipdukas yra jiems neaktualus, nes automobilis ne jau seniai nebe Ispanijoje registruotas, o Lietuvoje, ir mašina turi TA Lietuvoje. Rodžiau tech.pasą lietuvišką, draudimą lietuvišką, vistiek nesuprato. Galiausiai teko panaudoti slaptąjį kozirį - išsitrauti savadarbį Photoshopintą žalią TA lapą. Tas jau suėjo labai gerai 
O kai buvau sustabdytas su Lietuvoj registruota (be jokių ispaniškų lipdukų senų) mašina, tempdamas ispanišą priekabą, tai prašė mašinos tech.paso ir draudimo, o priekabos jau pažiūrėjo ir TA lapą.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gegužės 18 - 20:29