Lietuvoje nuo 2013-07-10 vieno šeimininko. Išskirtinė komplektacija, navigacija, telefonas, spalvotas lcd ekranas, panoraminis stogas. Visą laiką buvo prižiūrimas. Yra žieminių ir vasarinių padangų komplektai su ratlankiais. Tepalai pakeisti prieš 1500km, pagrindininas diržas prieš 30tūkst. Automobilis parduodamas tik todėl jog isigytas naujesnis, o antras automobilis lieka nebereikalingas. Keitimai nedomina! Kaina 2350e derinama tik prie automobilio. Plunge 869538234
Parduodu Peugeot 307sw 2005m 1.6HDI 80kw Dyzelinas
#1
Parašyta 2016 gegužės 09 - 19:53
#2
Parašyta 2016 gegužės 09 - 22:00
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#3
Parašyta 2016 gegužės 10 - 06:02
#4
Parašyta 2016 gegužės 10 - 06:06
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#5
Parašyta 2016 gegužės 10 - 06:10
#6
Parašyta 2016 gegužės 10 - 06:13
Navigacija veikianti in LT?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#7
Parašyta 2016 gegužės 10 - 06:16
#8
Parašyta 2016 gegužės 10 - 07:00
Jokia čia išskirtinė komplektacija, klausimas ar išvis originaliai ta navigacija atsirado, spalva - kibirinė, salonas paprastas, priekinis bamperis neaišku dėl ko toks sugadintas, žibintai paprasti. Važinėk pats, nes už tokią kainą galima jau nupirk pilnai fl, o durnių šitam forume - NĖRA.
http://www.autogidas...0128091766.html
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2016 gegužės 10 - 07:01
#9
Parašyta 2016 gegužės 10 - 07:51
spalva - kibirinė
Cia bloga spalva, o tai kokios geros spalvos?
#10
Parašyta 2016 gegužės 10 - 08:28
Cia bloga spalva, o tai kokios geros spalvos?
nesakau, kad taisyklė, bet ta spalva yra nemokama, tai dažniausia kai spalva-kibiras, komplektacija ne ką kitokia (NE TAISYKLĖ)
#11
Parašyta 2016 gegužės 10 - 08:36
nesakau, kad taisyklė, bet ta spalva yra nemokama, tai dažniausia kai spalva-kibiras, komplektacija ne ką kitokia (NE TAISYKLĖ)
Visos metalik spalvos yra uz papildoma kaina. Nemokama dazniausiai buna balta spalva.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 gegužės 10 - 08:37
#12
Parašyta 2016 gegužės 10 - 13:27
Sis automobilis nuo facelift'o skiriasi tik issoriskai.Visi patolubinimai i 307 ejo tolygiai ir jie neatsirado tik po facelift.Stovi jau pas ji naujesnis variklis ,nors dazniausiai gamintojai prideda naujesnius variklius tik po facelift.Elektriniai blokai valdomi nebe VAN ,o CAN tinklais.
#13
Parašyta 2016 gegužės 22 - 11:40
Gal ir senamadiškas pabūsiu bet man pagrindinis diržas pakeistas garantijų neduoda. Ar buvo visi guoliukai su vandens pompa keisti? Kokios firmos diržas, jei Contitech, tai jie ir 50-60tūkst neatlaiko kai tuo metu HEPU ir 80-100tūkst važiuot gali. Kitaip tariant, diržas diržui nelygu.
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#14
Parašyta 2016 gegužės 22 - 18:22
Gal ir senamadiškas pabūsiu bet man pagrindinis diržas pakeistas garantijų neduoda. Ar buvo visi guoliukai su vandens pompa keisti? Kokios firmos diržas, jei Contitech, tai jie ir 50-60tūkst neatlaiko kai tuo metu HEPU ir 80-100tūkst važiuot gali. Kitaip tariant, diržas diržui nelygu.
Prieš mėnesį keičiau vienai Xantijai 2,0HDi 66kw diržiuką. Diržas buvo keistas perekupo prieš kokius šešis metus, tai matomai parsivežė iš Olandų su trūkusiu diržu ir sutvarkė pardavimui. Guolius radau su Flennor užrašais, visiški lavonai. Ant diržo jau nieko nenebuvo likę. Pramynė žmogelis ramiai 120-150kkm (pats nebežino) su tokiais komponentais, būdamas ramus, kad "diržas keistas". Pompa aišku originali su 99 štampuku.
Tikrai diržas diržui nelygu, net tų pačių gerų ir blogų gamintojų. Žmonės skundžiasi Conti, bet aš niekad dar neturėjau bėdų nei su Conti, nei su Gates, Dayco, Bosch ar tais iš guolių ant pompų gamintojų komplektų su turbūt tų pačių gamintojų gamintais, tik perštampuotais kitu logotipu diržais, tipo SKF, INA, Hepu, IPD ir pan. Aišku dauguma jų dar nenuvažiavę nieko, nes pripažinkim, dauguma keičiamų diržų lietuviškoms mašinoms tai daroma paskutinį kartą. Bet turiu ir tokių klientų, kurie su Dayco jau nuvažiavę virš 120kkm ir toliau pjauna, neklausydami, kad senokai jau reiktų pakeist.
Aš pats vienam varikliui (senas 1,8TD 66w) keičiausi 2011tais metais. Rida nuo tada turbūt tik apie 40kkm, įdėtas buvo Conti, kur dar Made ir Germany būdavo. Bet vasarą keisiuos, nes 5 metai praėjo. Guoliai turėtų būt dar lediniai, nes tuo metu SKF dar šūdo nemalė, tai iki 100kkm (+diržui 60kkm) atsisuks, bet pompą teks irgi keist, nors ir dėjau HEPU, bet jau irgi drėksta palengva, rasoja.
Gali būti, kad prakiuro dėl to, kad tas variklis buvo išimtas iš mašinos ir metus prastovėjo ant stalo sausas, perdžiūvo prisidirbusi fibra.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gegužės 22 - 18:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0