
Dolcis P307 1.6hdi 2004m
#1
Parašyta 2016 birželio 06 - 10:58
Po keliu dienu pardavinesiu 7 metus atitarnavusi p206
Tai tiek
#2
Parašyta 2016 birželio 08 - 18:02
Bet tai smagiai lekia pugas!su malonumu sedu nuo b6 pasato prie sio😁
#3
Parašyta 2016 birželio 08 - 18:07
Nebūtinai skysčio trūksta. Kompas nemato jo kiekio, o skaičiuoja pagal kilometrus. Ieškokit maišelio ar bakelio ir žiūrėkit. Jei tuščias - barbalint lauk patį filtrą (bakelis skeliasi pusiau ir išsitraukia nesunkiai tik pačio filtro dalis apačion, katulis lieka saugiai savo vietoj) ir programint lauk šiitą funkciją. Jei yra to skysčio, o rida TIKRA ir nesiekia 200kkm, galima dar pavažinėt. Jei skystis ant ribos, o su rida analogiška situacija, galima ir dapilt, bet vienareikšmiškai pasiekus 200-250kkm reikės lupti lauk 100proc. Praeitą savaitę vienam bolidui su tokiu varikliu FAPas buvo išoperuotas gal esant kokiai 160kkm ridai (nebepamenu tiksliai). Lietuvoj nuo gimimo mašina, mažai autobanų mačius ir nekokias regeneracijas turėjus turbūt...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Parašyta 2016 birželio 08 - 19:28
#5
Parašyta 2016 birželio 08 - 21:24
Užsikimštų suodžių filtras mirtinai, po to būtų turbinos defektas, kuro sistemo defektas, variklio defektas ir t.t.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2016 birželio 08 - 21:30
#7
Parašyta 2016 birželio 08 - 21:36
Dažniausiai nustatoma tada, kai jau reikia variklį, purkštukus ar turbiną keisti, nes iki negalėjimo ignoruojami užrašai fluid level low, particle filter blocked, clean diesel filter ir t.t.
Vakar vienam 307 2,0HDi iškrapščiau filtrą, tai pradėjo ir variklis kažkiek vėl važiuoti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2016 birželio 09 - 06:47
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0