100ml ne taip ir daug, toks kiekis gali ir nesimatyti, jei prasisunkimai, nugaruoja nuo karšto variklio, o lašėt ar rasot dažniausiai tokie mikronesandarumai pradeda tik kai variklis pilnai karštas ir aušinimo sistemoj geras slėgis, todėl dažnai garaže ir nesimato. Būna ir per pompą išlaša.
Vienam varikliui tokią bėdą esu išsprendęs perėjęs per visas aušinimo žarnas - dvi sutrūkinėjusias pakeičiau, nors buvo irgi lyg ir sausos, bet aplipę kažkokiais oksidais. O kitas nuėmiau ir nuvaliau antgalius nuo susidariusių oksidų, per kuriuos sunkdavosi, bet čia buvo senas variklis ir tie antgaliai buvo aliumininiai, todėl ir oksidavosi.
Kitam tiesiog buvo pakeista pompa. O šiaip keisdamas diržus labai dažnai randu pompas aplipusias antifrizo oksidais, ir žmogus paklaustas prisipažįsta, kad antifrizas būna dingsta, bet labai pamažu ir vos pastebimai, tipo po šimtuką į mėnesį.
Pats turiu dabar du bolidus, kuriem taip dinginėja. Kažkaip nesuku galvos, nes bolidai seni, galvos jų tikrai sandarios, o ten surasti tuos mikronesandarumus kartais trunka tiek laiko, kad svyra rankos. Supilu ten dar tikrai didesnį kiekį, nei ir tamsta, tai ir tai man atrodo juokinga, nes jum - - puslitris per mėnesį arba bakelis per 10 mėnesių, t.y. 6 eurai antifrizui kas 10 menesių, tai tokios sąnaudos tokios juokingos, kad net neverta pilstytis.
Vienas kolega su C4 važinėja irgi su tokiom sąnaudom, irgi parinasi. Visi ieškojo, niekas nieko nerado. Nu ką daryt.
Dar beje antifrizo kamštį profilaktiškai pasikeisk, kainuoja naujas ispaniškas/itališkas (veikia ir jie) arba naudotas šrote iki 5eurų, o kartais ir dar kaip padeda, nes kai kamštis nesandarus - pakilus iki aukštesnės temperatūros garavimas labai stiprus, o plečiantis būna ir ištikšta.