Šį pranešimą redagavo Edzas3: 2016 birželio 19 - 17:38
Generatoriaus dirzas 607
#1
Parašyta 2016 birželio 19 - 17:36
#2
Parašyta 2016 birželio 19 - 21:12
Tiksliai nezinau bet itariu kad tokio trumpo dirzelio nebus 6 kanalu... Nes as ant savojo cupo turejau pati maziausia uzdejas, nes generatorius be sankabeles buvo. O siaip mazdaug matuotis ir deti siauresni dirza gal bus trumpesniu. Bet turetu Tadas apsireiksti jis turetu apsviesti konkreciau ar iseitu tau toks variantas... Pas mane irgi matosi kad buvo nuluzes ir privirintas buvusio savininko... Tad gal bandyk nuvezti kad privirintu jei ausies nepametei...
O gal galetum placiau kaip ten tau nuluzo?
Papildau... Bandyti issukti guoliuka ir raityti sitaip... Bet del dirzo nzn ka pasakyti
Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 birželio 19 - 22:10
#3
Parašyta 2016 birželio 19 - 22:32
#4
Parašyta 2016 birželio 19 - 22:45
Betkokiu atveju jau ibridai... Jei iseitu priburti be kompresoriaus, galvoju kad tai butu laikinai. Vistiek ateityje listu kokie tai sliekai kaip ir bet kuri haltura.
Arba pirkti kompresoriu ir prie topacio tvarkytis kad veiktu kondiske...
#5
Parašyta 2016 birželio 19 - 23:23
#6
Parašyta 2016 birželio 20 - 03:49
Nzn kaip LT bet uzmeciau aki internete naujas nuo 180 euru. Bet jei prie savo nick'o parasytum is kur busi, gal ir atsirastu kas turi kad ir neveikianti... Apsilankyk siame skyrelyje https://peugeot-klub...siulau-keiciu/ paziurek kas i dausas paleido liuta ir rasyk.. Tinka nuo visu 406 HDI, 807,306 D, citrinu C5, berlingo,C8.xantia t.t ir pan. galvoju problemu nebus.
Jeigu sugalvosi deti nauja pats, nepamirsk pakeisti dziovintuva (nzn ar taip vadinasi) kuris kainuoja 15-20 euru. Nes jo nepakeitus naujas kompresorius dazniausiai uzlinksta. Grubiai paskaiciavus su uzpyldimu + vintiliu pakeitimas profilaktiskai 250 euru. Aisku jei kondicionierius veike anksciau ir nera sistemoje pralaidumo (radiatorius, vamzdeliai ir pan.) nes velniai zino kaip tau tas kopresorius nuluzo.
Naudotas kompresorius grubiai 50 euru + dirzelis + siektiek sekmes = saltas oras Zinoma reiktu atkreipti demesi ir i dirzelio itempeja,generatoriaus sankabele...
Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 birželio 20 - 04:04
#7
Parašyta 2016 birželio 20 - 06:56
#8
Parašyta 2016 birželio 20 - 08:07
Peugeot 607 ir neveikiantis kondicionierius... Na, turbūt jau atėjo tas laikas.
O dirželis, taip kaip buvo čia kažko ant variklio supieštas, būtent kažkaip taip ir vedžiojamas išmetus AC. Bet atsiras tokia problema, kad reikės dažnai keisti dirželį ir jis vistiek norės cypsėti, nes labai mažai kontakto lieka į generatoriaus škyvuką, tai jis pastoviai buksuos ir poliruos diržą. O jei dar sankabėlė nors kiek abejotinai veikianti (kaip tikriausiai ir bus, nes jei išmetamas AC, tai nenustebčiau, jei sankabėlės vietoj jau seniai paprastas škyvukas), tai praktiškai kas kelis mėnesius galima keisti dirželį. Žinau, nes padaryta tokia varkė pas mamos Xantia 1.9TD, kur toks pat išvedžiojimas. Generas ten tik 100A (pas šitą 607 ko gero bus 150A), bet vistiek per tris metus jau pakeičiau gal 5 dirželius ir vistiek užvedus šaltą cypsi ir generatoriaus škyvelis ir dirželio darbinė plokštuma visada blizga, kaip katino pautai Aišku, tas dirželis ten tada gaunasi apie 1,1-1,2m ilgio, todėl kainuoja papigiai, gal 6 eurus, ir galima žaisti. Yra 6 juostų dirželių ir labai trumpų, tai toks ilgis ne problema. Būtų galima su pamažinta be AC apkrova dėti ir 5 juostų, bet tada reikia jau kažkaip kitaip galvoti.
Geriausiai yra tiesiog įdėti kompresorių su gyvu škyvo guoliu, kad ir mirusį užstrigusį kompresorių. Arba vietoj jo, prie kažkurios artimesnės karterio auselės prisukti tiesiog paprastą parazitinį guolį su grioveliais, į kurį diržas dirbtų darbine plokštuma. Išnešimą pasireguliuoti ten jau kokiomis šaibomis teks. Ir tokių guolių pasirinkimas nėra labai didelis, bet yra jų.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2016 birželio 20 - 08:21
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 birželio 20 - 08:22
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#10
Parašyta 2016 birželio 20 - 09:00
Blyn paprasciau butu pasikeist kompresoriu ir radiatoriu(jei ir jis kiauras), o jei nera tam poros simtu euru prie tokios masinos, tai vertetu susimastyt apie permainas nieko asmenisko
Na, aš apie tą patį ir pradėjau savo pirma eilute, Laimonai. Bet kai supranti, kad mašinai gali būti ir 15 metų ir kad už ją gali būti mokėta 6 ar 8 šimtai, tai kondiškės remontas už porą šimtų atrodo "OBLE. Ai kam man ta kondiškė".
Nors ir piliečių atsparumas karščiui yra skirtingas. Aš važinėjau be AC Ispanijos pietuose ir man ten visai gerai buvo - langą atsidarai, nusiauni ir pūtiką į basas kojas nukreipi, ir visai normaliai. O vakar mergaitei C5 ventiliatoriaus valdymą remontavau, nes kondicionierius veikia, bet pūst nepučia, tai čia tom karštosiom dienom, po kurių audros buvo, sakė jau beveik alpo vairuodama
Dar yra tokių homo sovietikum piliečių, kur AC išvis yra tik ligų sukelėjas ir piniginės lengvintojas. Mamai teko išimti sistemą išvis, nes buvo du dirželiu problemų, o niekaip neįtikinau, kad pakeitus dar ir radiatorių, ir užpildžius veiks ilgai ir laimingai, nes bendradarbiai pasakė, kad kas metus pildyt reikia, ir dar kad kuro sąnaudas dviem litrais padidina...
Na o pernai paleidinėjau AC sistemą vienam 99tųjų bolidui. Žmogus žinojo, kad kainuos, nes ten matosi, kad pastaruosius 10 metų niekas neveikė, ir problemos ne tik su kiauru strigusiu kompresorium, bet ir pusė elektros nebeveikia arba netgi išlupinėta. Su mano pigiom kainom gavosi tik 300eur sąskaita, ir buvo visai patenkintas, nes galėjo šeimą atostogų į kalnus vežtis patogiai
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 birželio 20 - 09:01
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2016 birželio 20 - 09:13
Zodziu, manau visvien bus paprasciau susitvarkyt sistema, nei kazka perdarinet ir bijot kad kur kelionej generatoriaus dirzo nenupjautu.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#12
Parašyta 2016 birželio 20 - 09:18
#13
Parašyta 2016 birželio 20 - 17:04
Nezinau vyriukai... Noretusi pasiziureti i jusu atsparuma kai ilistumete i mano cuparika kai gatveje 40-45 ant saules o masinoje net nebekalbu. Juodas odinis salonas, liaskos net cirskia jei prisilieti be salto oro mirtis alyvuose. O jeigu rimtai.. Turiu as furgoniuka partneri turi salta ora bet jo beveik nenaudoju, taipat C5 vairuoju jame irgi labai retai ijungiu arba kad pustu vos vos.
#14
Parašyta 2016 birželio 20 - 19:45
Nezinau vyriukai... Noretusi pasiziureti i jusu atsparuma kai ilistumete i mano cuparika kai gatveje 40-45 ant saules o masinoje net nebekalbu. Juodas odinis salonas, liaskos net cirskia jei prisilieti be salto oro mirtis alyvuose. O jeigu rimtai.. Turiu as furgoniuka partneri turi salta ora bet jo beveik nenaudoju, taipat C5 vairuoju jame irgi labai retai ijungiu arba kad pustu vos vos.
Nugi važinėjau aš ten tose tamstos lygumose vasarą su C-quince (C15) be jokių kondišinų ir kitų dalykų. Langą prasidarai, angas šonines ventiliacines prasidarai (kur be pūtiko tiesiai iš lauko vėjas pučia), pūtiką nukreipi į kojas, mieste jungi ventiliatorių, o trasoj net nereikia. Aišku, pilkas skuduras yra pilkas skuduras
Kad pietuose ne taip baisiai tas karštis ir kanda. Ant saulės Liepos vidury ardžiausi sau donorinį bolidą, tai susirinko visa ispanų šeima ir pradėjo aiškinti, kaip gausiu saulės smūgį ir numirsiu. Patys pasislėpę po stogais tinginiai. Pasidariau, kiek reikėjo, susinešiau į bagažinę ir nuėjau su šeima pietų valgyt laimingas. Sakė "Hombre, eres muy loco"
O su tamsesniais salonais, net ir be odos, gerai ant saulės čirška tikrai Vairuoji trasoj, lyg ir gerai viskas, bet reikia kažkur sukti ar į miestą atvažiuoji, paimi vairą už kitos vietos ir ranką degina
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Parašyta 2016 birželio 22 - 01:36
Nu blin ash irgi turiu tokiu pazystamu rata kur AC yra BLOGIS niekam nereikalingas, bo ijungi gerkle skauda paskui ir vapshe kura jis eda ir ish viso jo nereikia nafik : )
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#16
Parašyta 2016 birželio 22 - 21:47
Nu dėl tų sveikatų tai tikrai kažkiek yra. Jei ilgai važiuoji ir ilgai nevažiuoji, tai nieko, bet pabandžiau vieną dieną, kai nuvažiavau mieste gal 100km, per kokius 8-9 kartus, pavarinėti su kondišinu, kai lauke buvo kokia 25C. Tai nosis ir gerklė kitą dieną truputį irgi manęs nemėgo, nors ir nesusirgau. Nors šiaip ir karščiui, ir šalčiui labai atsparus esu.
Pastovus temperatūrinis šokas ir išveda iš rikiuotės. Tai jei va taip važinėju nuo gatvelės iki gatvelės, tai stengiuos išjungti, o jei vienas kitas nedidelis atstumas arba didelis atstumas, tai jokių problemų.
Dar labai dažnai persišaldo tie, kurie stato ant MIN arba 16C, nes kai sėdi su šortais ir maike, ir į tave pučia tiesiai šaltą orą, tai ir šaltoka gaunasi. Arba tie, kur važinėja su seno tipo kondicionieriais, kur be klimato kontrolės, ir jei įjungtas, tai pučia tiek šaltą, kiek įmanoma. Tuomet teoriškai reikia maišyti kondišino orą su pečiuko oru, sukti rankenėlę ne ant šalčiausio. Vienas klientas yra taip nusišaldęs ranką, besidžiaugdamas sena mechanine kondiške vasarą.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#17
Parašyta 2016 birželio 22 - 22:00
Labai dažnai "miršta" ir "peršala" ne dėl temepratūros, o dėl kondiškės pečiuke apsigyvenusių pelėsių, bakterijų ir visokio kito brūdo, kurį ventilaitorius gainioja po visą saloną. Kas keletą metų reiktų pravalyt oro vėdinimo sistemą. Kažkada vežė su darbiniu bulksvagenu, tai nuo kondišino net akis perštėt pradėjo
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#18
Parašyta 2016 birželio 23 - 14:38
Šį pranešimą redagavo Edzas3: 2016 birželio 23 - 14:44
#19
Parašyta 2016 birželio 23 - 15:20
Labai dažnai "miršta" ir "peršala" ne dėl temepratūros, o dėl kondiškės pečiuke apsigyvenusių pelėsių, bakterijų ir visokio kito brūdo, kurį ventilaitorius gainioja po visą saloną. Kas keletą metų reiktų pravalyt oro vėdinimo sistemą. Kažkada vežė su darbiniu bulksvagenu, tai nuo kondišino net akis perštėt pradėjo
Cia labai teisingai pasakyta... Vienas mano pazystamas uzturejo labai dideliu problemu su sveikata. Kai daktarai aptiko pas ji kazkoki virusa plauciuose, tad pradejo ieskoti saltinio. Namuose neaptike jokio ligos zidinio pradejo purtiti Fiat Bravo '99 metu. Kada priejo prie salono filtro tai specialistai skafandrus dejosi... Ten filtro jau nebuvo o tiesiog pelesiu ir grybu gniuzulas.
Gryztam hebra prie temos saknu, taigi va, nusipirkau srote kondicionieriu nauja ir dirzeli, sudejau viska (varztai neorginalus) uzkuriau, dvi sekundes padirbo ir vel pliaukst, nutruko naujo kondisiono ausele, ir lengvai pasikrepes stovi. Va foto kaip lauzia: &&0){for(var>
Bliamba cia pas tave kazkokia ciunga cianga bus.. Jeigu kirstusi koks guoliukas tai pjautu dirza. Kaip dirza uzdejai ar labai sunkiai? Gal per trumpas ir gaunasi pertempimas, tuomet ir luzta silpniausioje vietoje
Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 birželio 23 - 15:19
#20
Parašyta 2016 birželio 23 - 15:28
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0