jei luzo velenas, tai dedi kita veleneli, laikiklius, ir nauja dirza ir toliau vaziuoji. daugiau ten nieko nepadaro tas luzes velenukas
Paprastai ir vožtuvai linksta, velenėliui lūžtant. Nors yra buvę istorijoj atvejų, kai tik velenukas ir dirželio komplektas, tada variklis padirba besispjaudydamas ir besitaškydamas visokiais brudais per duslintuvą kelentą valandų, ir važiuoja toliau.
TDI variklių į Peugeot niekas nedėjo, ten paprastas 1.9TD 66 arba 68kw.
Eina įdėti galingesnį, bet ar mokėsi už tą dėjimą pinigus? Ten galima sumontuoti praktiškai bet kokį paprastą traktorinį Peugeot dyzelį nuo 1.8D 44kw iki 2.1TD 80kw arba kokį HDi dvilitrį ar dudu, bet kiekvienam tokiam reikalui savi žaidimai su duslintuvais, pusašiais, dėžėm, sankabom, šlangom, laidais. Kai kur jų beveik nebūtų, o kai kur tektų derinti nuo kitų modelių ar kitų variklių pusę visko, kas po kapotu, kad važiuotų ir tinkamai veiktų.