Sveiki, kas ka turi is 605 daliu? 1994m 2,1l 60kw
Šį pranešimą redagavo velnias: 2016 liepos 11 - 18:03
Parašyta 2016 liepos 11 - 18:02
Sveiki, kas ka turi is 605 daliu? 1994m 2,1l 60kw
Šį pranešimą redagavo velnias: 2016 liepos 11 - 18:03
Parašyta 2016 liepos 11 - 18:40
Perki viską?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 liepos 11 - 19:01
Perki viską?
šiuo metų labiausai domintu purštukai nes kaž kuriam iš mano galas atėjo uz 230eur galiu visa paiimt p605 labiausai domina salono dalis bei neatsisakyčiau kėbulo kaikurių dalių trumpai tariant viska galyt sulyt atsirinksiu ko reik
Parašyta 2016 liepos 11 - 19:38
Purkštukų naudotų galiu pasiūlyt net ne vieną komplektą, ir nuo D, ir nuo TD. Jie nuo kitokių variklių, nuo 1.9D ir TD, bet tokiam 60kw, jei dėsi visus vienodus, ten viskas tiks ir veiks. Dar turiu komplektą Lucas'inių nuo 1.7D 44kw variklio, bet jie buvo truputį tepalu ir kitom nesąmonėm šerti, tai gal tokių jau nepardavinėsiu. Nors beveik garantuotai prasišiktų ir gerai veiktų, nes žiemą kurdavos prie -20C vistiek.
Pasižiūrėk, koks slėgis ant taviškių parašytas, pasakysiu, ar turiu kažko panašaus. Bet paprastai pas naudotus ten būna tas slėgis jau išsilakstęs kartais netgi iki 50bar nukrypimo tarp cilindrų, tai už tai šaltas sunkiai kuriasi ir dūmina, ant laisvų variklis kratosi ir t.t.
Bet purkštukus vistiek geriausiai remontuoti. Keičiasi antgaliukai naujais ir susireguliuoja slėgis arba gamykliniam, arba tokiam, kokio tu nori.
Ir nėra brangu. Veži pas Paulių ir padaro. Nauji išpurškėjai originalūs Bosch po kokius 12-15eur, o darbas kaip sutarsi, bet manau kosmoso nebus.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 liepos 11 - 19:53
Reikalingi purštukai 60kw jeigu tinka nuo 2,1 80kw tai paimčiau ir tuos (aišku jeigu mano slabakui tiktu nuo galingesnio motoro )
is salo reiktu kas apibraukta butu fantastiška gauti su medžio imitacija, bet vargu... (apibraukta raudonai)
kur apibrėžta mėlina su raudoną spalva norėčiau apkeisti į tas naujesnio tipo (apibraukta žalai)
Dar reiktų prieš rukinių (senesniam modelui )
ir šitų visų 4 reikia, nes pas man 605 išlupti bei dar ieškau sone durelių kai buna medžio imitacijos juostele, irgi priglausčiau
Purkštukų naudotų galiu pasiūlyt net ne vieną komplektą, ir nuo D, ir nuo TD. Jie nuo kitokių variklių, nuo 1.9D ir TD, bet tokiam 60kw, jei dėsi visus vienodus, ten viskas tiks ir veiks. Dar turiu komplektą Lucas'inių nuo 1.7D 44kw variklio, bet jie buvo truputį tepalu ir kitom nesąmonėm šerti, tai gal tokių jau nepardavinėsiu. Nors beveik garantuotai prasišiktų ir gerai veiktų, nes žiemą kurdavos prie -20C vistiek.
Pasižiūrėk, koks slėgis ant taviškių parašytas, pasakysiu, ar turiu kažko panašaus. Bet paprastai pas naudotus ten būna tas slėgis jau išsilakstęs kartais netgi iki 50bar nukrypimo tarp cilindrų, tai už tai šaltas sunkiai kuriasi ir dūmina, ant laisvų variklis kratosi ir t.t.
Bet purkštukus vistiek geriausiai remontuoti. Keičiasi antgaliukai naujais ir susireguliuoja slėgis arba gamykliniam, arba tokiam, kokio tu nori.
Ir nėra brangu. Veži pas Paulių ir padaro. Nauji išpurškėjai originalūs Bosch po kokius 12-15eur, o darbas kaip sutarsi, bet manau kosmoso nebus.
O, galima plačiau truputi, nes mano atvejų užkurius varikli apsukus pakyla tik iki 500 purtos variklis, pagazuoji apsukos pakyla iki normalios normos, bet yra svelnus garselis (nezimus) kad pilnai nedirba cilindras vienas pavažuoji ir apsukos vėl nukrenta iki 500 arba iki 750
Šį pranešimą redagavo velnias: 2016 liepos 11 - 19:52
Parašyta 2016 liepos 11 - 20:17
Pradžioj, tai koks kuro siurblys? Lucas ar Bosch? Šiaip gal tiesiog užsandarint kuro sistemą ir pareguliuot kuro siurblį pakaktų, būtent laisvas apsukas.
Nes nėra tokio seno lengvo automobilio dyzelio, kuris prie 500 apsukų nesikratytų. Aš kai komforto mėgėjas, tai dar specialiai truputį pasikėliau sau apsukas. Garso gal daugiau ant laisvų, bet salone sėdi ir nedrebi kartu su mašina. Maniškis labai dūmindavo ir kratydavosi šaltas, ir netgi užgesdavo, ir tik po kelių minučių, kai visi cilindrai pradėdavo normaliai dirbti, jau dirbdavo puikiai.
Tai po vieno antgalio keitimo ir slėgio sureguliavimo prie -10C kuriasi iš vieno apvertimo su mažu dūmų kamuoliuku, prie +10 kuriasi iš pusės apvertimo visai be dūmo, o prie -20C jau reikia apversti kokius 5 kartus, bet irgi tik su nedideliu kamuoliuku. Trijų purkštukų buvo slėgis pabėgęs po 50-60bar, o vieno buvo apie nominalą, bet vistiek visų keturių adatos buvo užstrigę. Kadangi mano purkštukai buvo seno tipo, iki 90tųjų, tai jiems antgalių jau labai sunku gauti ir labai brangūs. Tai Paulius tris atplovė su ultragarsu ir jie atsigavę dirba kaip nauji, o ketvirtam teko nupirkti antgaliuką. Galėjau dėti tiesiog visus keturis vienodus naujesnius antgaliukus, bet anaip gavosi pigiau ir originaliau. Dar buvo litas, tai sumokėjau mažiau, nei 200Lt tada už viską. Aišku, purkštukus nuėmiau ir atgal pasistačiau pats.
Žiemą draugui darė 2.1TD purkštukus. Tai visi keturi nauji Bosch antgaliai ir darbas (tikrinimo, antgalių keitimo ir reguliavimo) nekainavo 100eur. Jei atrodo brangu (o manau, kad atrodys), tai sužinok, kiek kainuoja tokia procedūra HDi purkštukams
Beje, pats asmeniškai žinau ir kartais remontuoju vieną seną Peugeot 1.8TD, pas kurį du purkštukai Bosch, du Lucas (Rotodiesel), tik jų slėgis sureguliuotas vienodai. Dirba ir važiuoja puikiai. Senam dyzeliui ne tiek svarbu, kokie tie purkštukai, svarbu visi vienodų parametrų ir vienodos būklės, nes jis nemoka adaptuotis, kaip nauji elektroniniai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 liepos 11 - 20:30
Pradžioj, tai koks kuro siurblys? Lucas ar Bosch?
Dėl kurio surblio nežinau tikslai koks, rytoj isiaiskinsiu ir pasakysiu, bet berots senasis bosch mechaninis bet prie jo dar vienas trosas išvestas ir nežinau tikslai jo paskirties, tau ipm foto imesių, jei spėsiu šiandien jei ne rytoj ok?
o del to lucas surblio, tai nepriminkyt, nes pažistamas turėjo pezuka su tuo surbliu nuėjom iservisa, pasakėm surblio pavadinimą ir .t tai mus servise ispisdavojo, nes sakė toks surblis kaip lucas neegzistuoja ir pradėjo dar tyčiotis.... sako, gal lg surblis....
Šį pranešimą redagavo velnias: 2016 liepos 11 - 20:31
Parašyta 2016 liepos 11 - 21:30
Arba tam servise dirba lochai, arba jūs lochiškai kažką jiems paaiškint bandėt.
Taip, ant senesnių siurblių būdavo užrašyta Rotodiesel, bet juos gamino vistiek Lucas, tik turėjo tokį prekinį ženklą, o tiesiog Lucas CAV pradėjo rašyti gal nuo kokių 92-95 metų.
Iš fotkės private, tai tavo siurblys Lucas paprastas atmosferinis.
Troso paskirtis - pakelti apsukas šaltam varikliui. Duodu 110proc, kad jis pas tave vistiek neveikia, nebent koks nors dalbajobas, pvz toks kaip aš, būtų sumanęs jį kažkada nauju pasikeisti, nes jų dar įmanoma gauti naujų kolkas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 liepos 11 - 21:46
Arba tam servise dirba lochai, arba jūs lochiškai kažką jiems paaiškint bandėt.
Taip, ant senesnių siurblių būdavo užrašyta Rotodiesel, bet juos gamino vistiek Lucas, tik turėjo tokį prekinį ženklą, o tiesiog Lucas CAV pradėjo rašyti gal nuo kokių 92-95 metų.
Iš fotkės private, tai tavo siurblys Lucas paprastas atmosferinis.
Troso paskirtis - pakelti apsukas šaltam varikliui. Duodu 110proc, kad jis pas tave vistiek neveikia, nebent koks nors dalbajobas, pvz toks kaip aš, būtų sumanęs jį kažkada nauju pasikeisti, nes jų dar įmanoma gauti naujų kolkas.
tai sakiau vienas iš lochu patampe ta trosą, ir nuo to laiko atsirado ta probėlma man....
beto dėl daliu, tai reikalingi cilindriuku, kur kapota laiko, nes ir tiem zopa
o dėl to serviso tai, jeigu pasakai, kad su pezo važinėji tai visi tave ten išpisdavos, ten jiems visiems lievi variklai, gavno paskutinis ir t.t nes jie tik pripažista bmw, vw, ir audines,jeigu kita mašina atvaro tvarkyt (turiu omeni marke) išejus klijantui pradeda lazdavot mašina, kad triperis... žinau del to, kad tam servise praktika atlikinėjau, bet buvo ant pabaigos tokia praktika kad iš ten slidias tepiau ir kaime brolio mašina tvarkiau(na ant jos mokiaus, viska keist)
Šį pranešimą redagavo velnias: 2016 liepos 11 - 21:52
Parašyta 2016 liepos 11 - 21:50
Nauji itališki po 16eur, tinka?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 liepos 11 - 21:57
jop, kitą sav atvarau
Parašyta 2016 liepos 11 - 22:02
Iki trečiadienio tik Lietuvoj būsiu, paskui Rugpjūčio antrą savaitę jau tik
Klausk pas forumietį "kokonas", manau panašia kaina suveiks.
O Vilniuj irgi yra tema kur pardavinėja. Vartotojo vardas sumis.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 liepos 11 - 22:03
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 liepos 12 - 07:01
turejau ir kebulo ir salono daliu porestailo kruva.
Viska uz alu padovanojau klubieciui Vytautas6 is jurbarko
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 liepos 12 - 08:58
Parašyta 2016 liepos 12 - 09:08
Kas ten per šarnyras dešinės pusės su skirtingais šlicais? Kažkas iš galinės važiuoklės? Nes priekiui tai dar 100proc. visko yra, XMus atkalinėja draugas kas savaitę, o aš jam detales perku, o priekinė pakaba ten tip top Paskutiniai užsakymai buvo du šarnyrai, vairo traukė, kažkurios pusės antgaliukas. Sailenblokai retai, bet irgi plyšta.
O su priekiniais šarnyrais bėdų dar ilgai nebus, nes tie patys šarnyrai pas C5 iki 07 ir pas visą 607 gamą.
O galo daugisvirtės pas jokius senus citrus nebuvo, ten juk išilginės svirtys ir hidraulika.
Bet čia ir yra vieninas iš dviejų tokių atvejų, kai aš pripažįstu važiuoklės dalių restauraciją: kai naujų nebėra, arba kai šakėse šarnyrai integruoti, o naujos kostmosą kainuoja.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 liepos 12 - 09:12
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 liepos 12 - 10:14
Parašyta 2016 liepos 12 - 17:26
Ai, čia apie pastovaus kampinio greičio šarnyrus...
Na įdomu šiaip, kodėl tu jo (granatos ar viso pusašio) nerandi, nes pas 2.1D yra paprasta mažoji BE dėžė, tai pusašis turi būti vienodas kaip pas visus dvilitrius benzus, o kiek žiūriu kataloguose - tai jų dar ir naujų/restauruotų galima gauti. Aišku, kainuoja nelabai mažai, bet yra. Manau, kad paknaisiojus ir granatą pavyktų pritaikyt. Gal ne naują, bet dar tų naudotų būna.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 liepos 12 - 19:24
tai vat, kad man dabar pradėjo bildyti prieki dešinėj pusai važiuokle ir rytoj vėl viduri gatvės pradėsiu remontus vilniuj, reiks žėt ar atraminui jau mišios ar ten jau granatai vsioj, nes seniau per duobes jautėsi toks nežimus garselis o dabar kai važiuoji i posiuki ar tiesai toks geras dugsėjimas, ir vaizda sudaro, kad plešia kaž ka (na pagal garsa) tai dabar tas kapoto cilidriukas nėr svarbus, svarbiau sutvarkyt ta dalį
Parašyta 2016 liepos 12 - 20:20
Ai, čia apie pastovaus kampinio greičio šarnyrus...
Na įdomu šiaip, kodėl tu jo (granatos ar viso pusašio) nerandi, nes pas 2.1D yra paprasta mažoji BE dėžė, tai pusašis turi būti vienodas kaip pas visus dvilitrius benzus, o kiek žiūriu kataloguose - tai jų dar ir naujų/restauruotų galima gauti. Aišku, kainuoja nelabai mažai, bet yra. Manau, kad paknaisiojus ir granatą pavyktų pritaikyt. Gal ne naują, bet dar tų naudotų būna.
tame ir kampas ,kad ju pilna,bet nei viens netinka del slicu skaiciaus,bent jau man taip sake vaikis,nes jis ir remontavo ir neviena karta net nuo kito sld tik metais senesnio netiko...
dabar tik darbas-namai ir tevazineju toliau ner garantijos,kad vel nesutruks,nes is lenkijos parsisiunte ta detale......
Parašyta 2016 liepos 13 - 06:50
tame ir kampas ,kad ju pilna,bet nei viens netinka del slicu skaiciaus,bent jau man taip sake vaikis,nes jis ir remontavo ir neviena karta net nuo kito sld tik metais senesnio netiko...
dabar tik darbas-namai ir tevazineju toliau ner garantijos,kad vel nesutruks,nes is lenkijos parsisiunte ta detale......
jei masina dar tikrai pakankamai gera- su ja dar vaziuot ir vaziuot, neispuvus, tikrai nesibaidyciau keisti i standartine deze kuri priklauso tavo modeliui ir tinka jai skirtos granatos.. o dabar matomai, kazkas keite deze ir idejo kazka labai reto..
deziu kainos kapeikos turetu kainuot.
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 liepos 13 - 06:51
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0