tarp vw ir peugeot serviso aptarnavimo,poziurio i klienta yra skirtumas. Kas del rudijimo, tai mano golpui jau po garantijos keite nemokamai ismestus puslem ( ne kiauryminis prarudijimas dar )priekini ir galini kapota ir tik todel,kad auto buvo aptarnaujama tik vw. Kolegai tu paciu metu golpui atsisake keist nemokamai, tik 50:50, todel,kad auto parvaryta is uzsienio,nors ir su pilna istorija. As pilnai isitikines kad garantijos yra visiems triperiukams vienodos. Beje po garantinio kadzio greiciu deze subirusia irgi nemokamai pakeite. Jei jau tikrai baido nuvertejimas, barskancio plastmases, nakti nesimiega, tikrai nauja auto ne tau:D ir dar, rinkites tik gerus triperiukus su patikimais atstovais,nes kiek man teko susidurt,bedos buna ne masinoje, o servise. O kiek kam taikoma garantija niekam nepaslaptis,tai viesa info i peugeot lt puslapi ieje galite pasiskaityt.
kas del korejieciu 5-7 metu garantiju tai is tikro turiu pazystamu, muilo burbulas ir akiu dumimas zmonems ta garantija...Kaip del 5m peugeot, nzn,laikas parodys.
beje Laimonai, per 5 m ir 200000km vaziuokle tikrai pabirs, stabdziu diskai sudils, kaladeles, fap reikes keist prie 180000km kaip ir paskirstymo dirza, o tai jau tikrai ne garantinis keitimas ir tai reikia suprast;) pas dede Vasia operacijos negalima bus atlikt, masina garantine...
Bet kokiu atveju, jei leidzia pajamos as uz nauja auto, bet nusileidus is dangaus ant zemes, reik paskaiciuot, jei auto 7m garantija,as per ta laika su imones auto isuksiu 400000km, jau du dirzu keitimai privalomi ir tik pas atstova,kosmine kaina gaunasi 7mecio triperiuko.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2016 liepos 21 - 06:36