darbinis arkliukas
#101
Posted 2016 July 31 - 20:18
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#102
Posted 2016 July 31 - 20:18
#103
Posted 2016 July 31 - 20:27
Galiu pasiūlyti savąjį 406. 2,0 BRC įranga. Tik reiktų radus tos pačios spalvos donorą priekinius sparnus pakeist, bo korozija užpuolė. Dėl kainos susitartumėm. Priedas - žieminiai tekiniai su skardom, atsarginė babinų plokštė, keli radiatoriaus ventiliatoriai, pora holo daviklių, užvedimo spynelė su raktu ir dar ten visokio kraičio sukrapštyčiau...
#104
Posted 2016 August 01 - 02:30
Esu važinėjęs su mažalitražke 1.4 mono 55kw, tai benzinu aišku brungu, bet buvo užmaukšlintos pirmos kartos šlanginės dujos, su kuriomis mono idealiai draugauja ir netgi žiemą kuriasi, važiuoja, ir nesprogsta, kaip kai kurie gąsdina.
Normaliai elgiantis su pedalu, suvalgo apie 11-12litrų dujų mieste, o tas mane tenkindavo, nes dujų kaina tai dabar tikrai juokinga, o tuomet pildavom kažkur po 2-2.5Lt. Važiuojant paniškai bijant paspausti pedalą, tai ten ir dar keliais literiais mažiau gautųsi, bet kad paskui važinėjau su tokiu pat motoru ir be užmaukšlintų dujų, ir taip pat normaliai pedalą maigiau, ir kažkaip tų sąnaudų per pusantrų metų taip neikart ir nesuskaičiavau, bet kad labai neskaudėjo, tai faktas. Aišku, kai tokio amžiaus, kaip aš, būdamas, jau turi užsikrovęs nedirbančią žmoną ir vaiką ant peties, bei į darbą važiuoji 30km, tai turėtų būti truputį kitokie reikalai finansų lygmeny.
Aš dar už tai bandau ir neskubėt, kad mano vaikams netektų vaikystėj tiek pat finansinio "džiaugsmo" patirt, kiek man kažkada teko
Realiai, kaip ir publika tau jau patarė, tau reikia seno dyzelinio triperio, kuris iš Peugeot lygmens būtų tipo kažkas 306 ar 406 pirmokų su traktoriniu dyzeliu, geriausiai be turbinos ir dar su Bosch siurbliu. Detalių jiems dar yra, tai tu tik žiūrėk, kad dar būtų kažkas likę iš kėbulo, tipo slenksčiuose dar artimiausius porą metų nenusimato kiauryminė korozija. Variklį patikrinti reikia, bet tikėtina, kad su juo viskas bus gerai. Ir jei torsionas, tai tiltas. Antro golfo nepatariu, nes provincijoj tai dar labai normali ir sutinkama mašina, bet pačiam Kaune jau rečiau sutinkamas modelis, tai ne tik kreivų žvilgsnių iš meistrų gausi, bet dar ir gali sulaukti vandalų išpuolių, jei bus kur paliekama užkampy ar naktimis (man kažkada vos BXo seno parūdijusio nesubaladojo Partizanų bachūrai. Gerai, kad laiku pastebėjau ir sureagavau). O trečias golfas tai pats tas. Bet siūlyčiau ne TDI, o senąjį D arba TD. Nežinau, ar bebuvo pas trečią golfą dar 1.6TD, bet tai geresnis variantas už 1.9TD, nes bent jau pasate, tam varikliui uždėjo interkūlerį ir normaliau pasuko siurblį, tai jis ir važiuoja smagiau už tą 1.9TD, ir pigiau. O iš 1.9TD 55kw tai vien garsas ir jokios traukos. Aišku, geriausiai atmosferikas taip pat, bet jų jau rečiau sutiksi, ir reikia vistiek, kaip ir tam pačiam turbininiam, žiūrėti, ar nebėga siurblys. Nes nors ir perrinkti ten nesunku, bet darbas kruopštus ir rizikingas, todėl kainuoja tiek pat, kiek kartais pats golfas...
Edited by tadas1991, 2016 August 01 - 02:31.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#105
Posted 2016 August 02 - 08:10
#106
Posted 2016 August 02 - 21:14
206 parduodu 1.1 varikliukas. Po vilniu valgo 7.5 benzo. Visa pilnai sutvarkyta.
Erika neįsižeisk, bet ką su tokia žoliapjove ir tokiom sąnaudom veikt? Jis gi nei važiuoja nei taupus. O atsisės meškinas į kibiriuką ir padėjęs sunkią leteną ant pėdalo niekaip nesuprask kaip tu tokias sąnaudas gaudavai mieste.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#107
Posted 2016 August 03 - 07:22
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#108
Posted 2016 August 07 - 20:18
Galiu pasiūlyti savąjį 406. 2,0 BRC įranga. Tik reiktų radus tos pačios spalvos donorą priekinius sparnus pakeist, bo korozija užpuolė. Dėl kainos susitartumėm. Priedas - žieminiai tekiniai su skardom, atsarginė babinų plokštė, keli radiatoriaus ventiliatoriai, pora holo daviklių, užvedimo spynelė su raktu ir dar ten visokio kraičio sukrapštyčiau...
Saviškio jau nebesiūlau. Šiandien pardaviau...
#109
Posted 2016 August 08 - 13:23
Saviškio jau nebesiūlau. Šiandien pardaviau...
nu va.. iš forumo nebeliks liūtų valdovų visai..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#110
Posted 2016 August 08 - 14:20
#111
Posted 2016 August 10 - 19:01
nu va.. iš forumo nebeliks liūtų valdovų visai..
Nieko baisaus. 12 metų patirtis su niekur nepradings. Mielai ja pasidalinsiu ir ateity.
Be kita ko pastebėjau, kad ar ne pusė aktyvesnių forumo dalyvių jau ne liūtus už ūsų tampo...
205 dyzeli is autogido raudona imk ir vaziuosi ir dziaugsies☺
Niekaip nesuprantu, kodėl daug kas siūlo pirkti kažkokius gatvės spuogus? Jei jau temos pavadinime yra žodis DARBINIS, tai turėtų būti ARKLYS, t.y. didesnė ir galingesnė mašina. Talpi, kad tilptų ne vienas pirkinių maišelis ir galinga, kad kelionė iš vieno miesto galo iki kito netaptų kančia, pjaunant sankabą iš vietos.
O jei mašina - tik ARKLIUKAS, tai čia tik zabova, o ne darbo priemonė. Net mergos viduje nepabirbinsi...
Manąjį 406-tą nupirkęs vaikinas pilnai patenkintas, Nepaisant kelių smulkių remontų (apie kuriuos perspėjau iš anksto), važiavimo pigumas dujomis ir daugiau nei pakankama galia duoda savo pliusus. Savąjį BMW nutrenkė, bo ryja kaip smakas, o ir nespėja remontuot...
#112
Posted 2016 August 10 - 19:12
nu cia kriterijus buvo pigumas, tai dėl to ir siulau 205 arba 306 su paprastu dyzeliu. nevaziuoja jie greitai, bet užtat pigiai. Ir eksploatacija nebrangi.
aišku važinėtis dujomis irgi pigu, pagal šios dienos kainas manau netgi pigiau nei dyzeliu.
#113
Posted 2016 August 10 - 19:18
nu cia kriterijus buvo pigumas, tai dėl to ir siulau 205 arba 306 su paprastu dyzeliu. nevaziuoja jie greitai, bet užtat pigiai. Ir eksploatacija nebrangi.
aišku važinėtis dujomis irgi pigu, pagal šios dienos kainas manau netgi pigiau nei dyzeliu.
Spuogas su 50 kW dyzeliu suryja tiek pat jevrų 100 kilometrų, kiek ir apie 100 kW turintis bezdalu varomas arklys. Belieka tik sulyginti važiavimo kokybę ir akseleraciją, seno dyzelio problemas vedant žiemą ir padaryti protingas išvadas...
#114
Posted 2016 August 10 - 19:42
nu cia kriterijus buvo pigumas, tai dėl to ir siulau 205 arba 306 su paprastu dyzeliu. nevaziuoja jie greitai, bet užtat pigiai. Ir eksploatacija nebrangi.
aišku važinėtis dujomis irgi pigu, pagal šios dienos kainas manau netgi pigiau nei dyzeliu.
dujom pigiau gal net nei hibridu...
#115
Posted 2016 August 10 - 19:47
as neneigiu kad blogai ar t.t.
tiesiog zmogus nori ir pigiai ir gerai o dar jei valins tai isvis bus pasaka.
ta 205 tiesiog matau daznai, ir jis tikrai gyvas. aisku jis tikrai ne is tolo netraukia iki 406 lygio, bet uz tokia kaina 406 nemanau kad imanoma nupirkti, o jei imanoma tai jis bus gerokai panesiotas.
50kw tam kibirui vazinetis tikrai pakanka, ir dyzelio jam mieste 5ltr tikrai uztenka.
p.s. as tikrai nereklamuoju to 205
#116
Posted 2016 August 10 - 19:58
vis tik gal dujom prie dabartiniu kainu geriau.. mano buvus Alfa su 3,2 varikliuku ir 250AG 14 litru duju imdavo.. tai 100 km dujomis ir 7 kiauru nekainuotu ir trauka ir komfortas ir piguva
#117
Posted 2016 August 10 - 20:18
Pritariu, as pats svarstau automobiliu parka naujintis, ir labai rimtai galvoju apie benzina su dujomis. Vienintelis argumentas dyzelio naudai, kad i metus karta ar du stengiuosi aplankyti uzsieni, ir man labai priimtinas varinatas vaziuoti po Europa su savo automobiliu. O uzsieniuose kazkaip su dujom sudetingiau, Lenkija, Slovakija, Rumunija, Vengrija, Bulgarija ir pan kaip ir neturi dideles problemos, imanoma rasti duju pas juos, bet nuo Vokietijos i pietvakarius kiek girdejau sudetingiau arba visai neimanoma. Aisku reikia gerai paskaiciuoti kas visdelto geriau gaunasi, nes keliones tokios vienkartines islaidos kaip ir papildomos, bet per viena kelione kai susuki apie 8kkm tai jau skirtumas nemazas susidaro jei lyginti benzina ir dyzelina
#118
Posted 2016 August 10 - 20:33
#119
Posted 2016 August 10 - 22:49
Pritariu, as pats svarstau automobiliu parka naujintis, ir labai rimtai galvoju apie benzina su dujomis. Vienintelis argumentas dyzelio naudai, kad i metus karta ar du stengiuosi aplankyti uzsieni, ir man labai priimtinas varinatas vaziuoti po Europa su savo automobiliu. O uzsieniuose kazkaip su dujom sudetingiau, Lenkija, Slovakija, Rumunija, Vengrija, Bulgarija ir pan kaip ir neturi dideles problemos, imanoma rasti duju pas juos, bet nuo Vokietijos i pietvakarius kiek girdejau sudetingiau arba visai neimanoma. Aisku reikia gerai paskaiciuoti kas visdelto geriau gaunasi, nes keliones tokios vienkartines islaidos kaip ir papildomos, bet per viena kelione kai susuki apie 8kkm tai jau skirtumas nemazas susidaro jei lyginti benzina ir dyzelina
Kiek teko vakaru europos apkeliauti tik Ispanijoje ir Portugalijoje retesnis dalykas dujos. Daugiau F,D,B,NL,UK kiekvienoje degalineje magistralese rasi. Praeitais metais Belgijoje net po 0.23ct radau Texaso degalineje. Siais laikais dujos neretenybe.
Edited by Mantas_PNV, 2016 August 10 - 22:54.
#120
Posted 2016 August 11 - 17:07
Faktas kaip blynas, kad už 500€ nepavyks nupirkt tvarkingo ir taupaus automobilio. O kodėl gi nepasižvalgius į 406 porestailą sedaną su galingesniu motoru, 2,2 ar 3.0 apdujintus. Galėtum pasidaryt kažką panašaus į Evaldo kekšę. Turėtum tvarkingą galingą automobilį, kurį galėtum naudot tiek kelionei į darbą tiek ir turistavimui.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users