Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Pulsuoja variklis ir uzgesta

Peugeot 406 21 TD

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 14

#1 DariusDir

DariusDir
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,1 TD

Parašyta 2016 rugpjūčio 21 - 20:32

Sveiki, atsirado tokia problema, kad Pezas ( Peugeot 406 2,1 TD 1998m.) uzsilus varikliuj iki darbines temperaturos ( ~80 laipsniu ) ant laisvu apsuku pradeda pulsuoti, juda apsuku rodykle nuo 0,8 iki 1 rpm, kol saltas variklis nepulsuoja ir kuriasi ir trauka tokia pat, kai uzsyla prasideda bedos. Vakar isvis sustojus prie sviesofo ant laisvu apsuku uzgeso pora kart variklis, uzsiveda ir vel vaziuoja, sustoji vel uzgesta.. Vaziuojant trasoje kaip ir nesijaucia jokiu pakitimu. Kiek skaitinejau forume tai panasu i siurblio beda, bet tokiu simptomu kaip pas mane niekur neradau. Siurblys Lucas, pats siurblys jei ir leidzia tai labai nezymiai nes lasu ant zemes nebuna, ir jis toks aprasojas jau nuo masinos isigyjimo ( apie 5m. Ieskot bedu iskart siurblyje ar dar gali but ir kitu priezasciu? Gal koki meistra pasiulytumet Vilniuje kuris bent normaliai nustatytu gedima?


Gal vis delto pradziai purktukus patikrint ?


  • 0

#2 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 rugpjūčio 21 - 22:29

Sveikas, uzeik sia nuoroda https://peugeot-klub...liu-pardavejai/susirask forumiecio Ramus kordinates. Nes tikrai praverstu pasidaryti gera diagnostika. Bet neabejoju kad parasys ir sio motoriuko zinovai.


  • 0

#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 22 - 23:56

100proc gatavas siurblys. Gal tik koks selenoidas arba trumpina pliki laidai, o gal po 5 metu jo serimo kuro ir oro misiniu (pats sakei dregnas) kazkuri mechanine dalis nusprende imti ir sudilti. Yra dar sansas, kad tiesiog pasilus kazkur pasiplecia koks plysys ir oras pradeda eiti jau litrais, o pas lukasa kuro slegiu valdomu procesu yra, tai bedos ir prasideda. Tokiu atveju reikis tik situ siurbliu meistro ir remontinio komplekto. Seniau meistru buvo Panevezy, dabar jau nebezinau.
Ramus gal pades, o gal ir ne, nes su tokiom senienom nebeapsimoka dirbti, tai retas tai daro. O kompiuterine diagnostika ne kazin ka jam ir parodys. Bet pabandyti galima vistiek.
Sau tai keisciau i perrinkta mechanini bosch siurbli ir pamirsciau. Neveiks tacho, ziema gal sunkiau kiek kursis, bet vaziuos. Tik jei ne pats darysi, apie 200eur vistiek ruost reiktu...

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 rugpjūčio 22 - 23:59

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 rugpjūčio 23 - 05:20

nieko man nekeista,standartine ir dazna siu siurbliu problema,ir opel ir ford ir vwag tokiu daug mates.... atvaziavo jis su virpancia ant laisvu, kompas  rodo kad siurblys gatavas,bet,praputus kompresoriumi padavima,pajungus kuro tiekima autonomiskai,situacija pasitvarke ir dirbo 15min puikiai.Na dar i baka buvo ilysta,kaip toliau isvaziavo ji ir dirbo nezinau;.Lucas tai tas pats Delphi,nieko naujo ir kito nematau net Bosche,gelezys el.sensoriai vienodi;saltkalvis dvi savaites su skoda superb 2006,2.5 tdi siurbliu psg5 vazojasi (pries tai atvaziavo po estu kreivarankiu inervencijos,apsidumines ir kalantis,su nusuktais sriegiais regul.paskubos zvaigzdeje) ,"skuba" prasuko siurbli is kart nustate tiek gelezies defekta tiek elektros,na ta jau ir taip maciau,bet patikrinti reikejo stendu,lyg tais kaip ne kaip is 2 viena sulibdem,darbar ir ford transitas po "benzino"+lievos saliarkes su panasiu siurbliu lucas laukia savo eiles,motoras isluptas su g.deze,priejimo jokio..Morale viena,kol dirba tie siurbliai,tol gerai,kai prasideda problemos,atverk pinigine,ir apsisarvuok kantrybe..todel uz common railus geriau nieko nera atrasta zyzeliuose siam etapui,paprasta ir elementaru,i siurbli lysti praktiskai retai kada reikia.,tik i purkstukus,tam ir buvo sukurta cr sistema del savo paprastumo,tik patyre meistrai zino kaip ja diagnozuoti ir tvarkyti,teko matyti kai lenda traktoristai i cr tai po ju ir islaidos pdideja,kai nera supratimo pas zmogu kaip cr diagnozuoti ir remontuoti kokybiskai


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 rugpjūčio 23 - 05:23

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 23 - 09:26

Na kaip ir sakot, siam etapui, tai taip. As pats megstu cr del ju rafinuotumo (kai viskas teisingai veikia), o traktorius del primityvumo. Tik jei jau traktorius, tai pilnai traktorius be jokiu elektru, davikliu ir selenoidu. Tokiam savo senam xud7te esu persirinkes nauju gumeliu komplektu bosch siurbli ir pauliusj atgaivino purkstuku komplekta, tai vaziuoju kur noriu ir variklio darbu dar neteko suabejot. Aisku jokiu euro standartu neatitinka, tam ir reikejo pamazu prie cr pereiti.
Kaip ir su karbiuratoriais. Gerai, jei paprastas dvieju ar net vienos kameros su keliomis svirtelemis ir galbut dar termostatiniu pacosu. Bet prikrove selenoidu gazui, riebumui, laisviem sukiam, uzdejo davikliu ir lambda ir baiges karbiuratoriu era, nes esant aplinkosaugai ir kuro taupymui - ipurskimas paprasciau.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 DariusDir

DariusDir
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,1 TD

Parašyta 2016 rugpjūčio 24 - 09:38

Taigi po praputimo kompresoriumi kol kas viskas dirba labai gerai, reikia tiketis, kad taip bus ir toliau. Del visa ko dar panaudosim xado atomex.

 

https://s3.postimg.o...er_Dyzeliui.jpg


  • 0

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 24 - 09:49

Gal tu nepilk jokiu priedu, nes jie megsta tureti plaunamu savybiu. Tvarkingai sistemai viskas ok, o jau ir taip nedandaru rasojanti siurbli buna atplauna taip, kad pradeda begti vientisa srovele. Nebent jei sitas tikrai patikrintas ir neatplauna.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 DariusDir

DariusDir
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,1 TD

Parašyta 2016 rugpjūčio 24 - 11:14

Nu kiek snekejau su tuo kas juos pardavineja tai sake, kad dar nei vienai masinai nepakenke butent sitie.


  • 0

#9 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 rugpjūčio 24 - 11:50

Nu kiek snekejau su tuo kas juos pardavineja tai sake, kad dar nei vienai masinai nepakenke butent sitie.

Pritariu. Nepilk kol vaziuoja. Dar koki bruda prikels is bako. Vel pas Rama pustis teks varyt.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#10 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 rugpjūčio 24 - 19:34

jei filtras naujas,tai nieko ten ir nenutiks,va kai filtras senas ir pilama tada istirpdo nuo filtro liekanas  ir prasiskverbia toliau


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#11 DariusDir

DariusDir
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,1 TD

Parašyta 2016 rugpjūčio 24 - 21:37

pakeiciau filtra, nors ir jis dar grazus buvo, jokiu siusksliu


  • 0

#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 27 - 21:28

Aš čia ne apie brudus, o apie pačio filtro tarpines, kurios turėtų būti guminės ir elastingos, o yra jau medinės. Pažįstu du žmones, kurie įpylė Neste Pro dyzelio, ir rasojantis siurblys tapo varvarčiu. Pats rasojančiam siurbliui esu užpylęs žibalo (gero, švaraus, bespalvio, aviacinio, tiesiai iš MIGo nupilto (sraigtasparnį remontuojant, nuleidžiamas kuras, o atgal seno pilti nebegalima)) dozelę ir iš rasojančio siurblys tapo bėgančiu, vientisa srovele.

Tiesiog ten tos tarpinės savo funkciją dar atlieka tik todėl, kad yra iš vidaus padengtos, arba sandarinantis tarpelis užpildytas galbūt kokių gliaumų, galbūt seno dyzelio plėvele, kur patirpinus, plius padidinus kuro skvarbą, pradeda daugiau prasisunkti. O iš praktikos, jei jau prakiuro su skvarbiu skysčiu, tai atgal supylus neskvarbų, nelabai nori sandarintis...

Tai tik tiek. O jūs pilkit viską, ką tik norit :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 DariusDir

DariusDir
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,1 TD

Parašyta 2016 rugpjūčio 28 - 11:55

Na gal susilaikysiu nuo chemijos, kol viskas gerai :)


  • 0

#14 Tadiunas

Tadiunas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:Peugeot 407sw

Parašyta 2016 rugsėjo 26 - 21:11

Man su peugeot 407 1.8 bendzinu taip yra. Pulsuoja ypatingai kai saltas, o vaziuojant mazom apsukom jausmas lyg vienas cilindras nedirbtu. Gal buve kam?  

Beje puse metu kentejau, zadejau keist lemda zonda, nes prijungus rode, kad pirmasis zondas klaida meta. Bet viena diena eme ir pasitaise, kokias 3 savaites veike nepriekaistingai. Dabar jau vel po truputeli durniuoja.


  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugsėjo 27 - 00:01

Na, benzinas ir dyzelis visiškai skirtingi bajeriai ir mažai kuo susiję jų gedimų paieškos algoritmai.

Zondas gali neteisingai rodyti ir ne dėl pačio zondo kaltės. Tuo labiau, jei matote ne neteisingą jo kreivę, o tiesiog zondo klaidą. Nebent jei keikiasi, kad zondas išvis nematomas arba įtampa tiesiog stabili. Tokiu atveju galima bandyti jį kaltinti iškart. Prieš kelias savaites taip apkaltinęs zondą, jį išsukęs, radau tiesiog nulaužtą ar nulūžusį, nutrupėjusį.

 

Šitam EW7 varikliui pirma reikia pasirūpinti naujomis žvakėmis ir bent jau gera (jei visgi ne nauja) uždegimo rite (babina), o tuomet jau galima jungtis diagnostinę įrangą ir bandyt kabinėtis prie kuro sistemos daviklių ar mechaninių/elektromechaninių dalių (sklendžių, vožtuvų, varikliukų) veikimo. Jei niekas įtarimo stipresnio nekelia, tuomet gali tekti tikrinti pačio variklio gebą toliau važiuoti, pvz kompresijos matavimas. Jei 407 iš naujausių, tuomet gali būti galingesnė, 92kw variklio modifikacija 6FY (senesnis 85kw 6FZ), kuri turi dar ir kintamų fazių mechanizmą, kurį valdo elektroniniu būdu, tai problemos gali būti ir tame.

 

Bet šiaip jau dėl pulsuojančių laisvų tai būna ir Lambda, ir MAP, ir LEV, ir t.t. kalti.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 rugsėjo 27 - 00:04

  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0