Pakeitus masina senai reikejo ir tema pakeist,tad V6 tures nuo siol nuosava kampa.Nuo pirkimo nuvaziuota apie 3000km-jokiu bedu nauju neatsirado,kas yra gerai uzsikuriam visada,kura srebiam kibirais toliau.
Taigi,du menesius pugas stovejo,ir grizus pradeta po truputi krapstytis prie jo,bet vis nerandama pakankamai laiko..... .Naujausias darbas-siek tiek pagyvintas salonas,kaip ir matet,is juodo bandyta copy paste i 03'-04' metu:
Tiesa,atsirado nauja beda,prasidarusio kapoto pasekmes vis delto isliko,priekinis stiklas turi didziuli itrukima keleivio puseje ir matomai jis tesis iki pat galo,svarbu neuzsilenktu i vairuotojo puse.....
Dabar gulincios dalys,laukiancios savo eiles:
1.chromuotos vidines duru rankeneles
2.veidrodelio guma (sena suplysus kur langas isiremia pasikelus pilna)
3.duru laikiklis (vairuotojo puses durys atsidarius nesilaiko)
4.visi tvarkingi ratu dangteliai (R16 'starfish'u)
5.tvarkingas priekinio bamperio sutvirtinimas (dabartinis paluzes)
6.ausinimo radiatorius
7.laukiu atvezant handbrake switch,del kurio uztraukus rankini pastoviai meta brake fluid level low....
8.abu ventiliatoriai (viena buvau keites nenumemes remo,nuo 2.0......nes senasis buvo suskaldytas nuo avarijos)
bei neapsisprendziu del mtec disku (na juos desiu,bent ismeginimui) ,bei mintex stabdziu kaladeliu,kuriu klausimu as pritariui Tadui1991,kad jos tikrai ner pats geriausias pasirinkimas,bet kadangi visa komplektuka gavau uz 35eu,skustis negaliu,tad ko gero reik ieskot ferodo kaladeliu,visgi priekis pagrindas,ir cia taupyt nereikia.
Taigi,kaip tik siandien padarem diagnostika trumpa del poros klausimu,nes reikejo pririst cd clarion'a,taigi dvi problemos:
1.cd changeris sugalvojo nebeveikti,raso ,kad gedimas mechaninis,teks traukti laukan ji-velgi,jei turit patarimu ,sakykit.spaudziant eject girdisi ,kaip jis veikia,bet tuoj ir pasibaigia.
2.veidrodeliai nebeuzsilenkia prie masinos,nors kitos funkcijos veikia gerai.
Pagaliau sutarta kita savaite persiuti vaira ir pavaru svirties bumbula,tad labai tikiuos ,kad salonas bus bent jau laikinai baigtas-vienintelis dalykas bus likes vairuotojo sedyne ,kuri nesildo ir yra suplysus taip padoriai,kad reiks vest lopyt ar ieskot keist....
dar laukia de-cat,desim tokio pacio diametro vamzdi,bet katalizaotriu pasiliksiu,bent laikinai.
Ir didziausias darbas bus suvesti sparnus ir kapota tiesiai,nes vis delto ,pugas atvaziavo su siek tiek papustais sparnais del smugio.
Tad kolkas tiek,kaip ir kazkada minejau,pirma auto bus privesta iki geros technines bukles,o tada galvosim apie dazyma ir t.t