Tai va, taip ir supratau Mariu Tai nereiskia, kad masina buvo pilnai nevaldoma ir tiesiog tiesiai slydo, tiesiog buvo neisvengiamas smugis ir + jis galejo pabandyti issukti vaira i kita juosta, bet butu tvojes kitai masinai ruron ir butu kaltas
Peugeot 406 Coupe V6 D8.5
#121
Parašyta 2019 sausio 08 - 08:14
#122
Parašyta 2019 sausio 08 - 10:18
nekalbu ten apie bnw (ten viskas aisku), bet kelyje grybauja tojota ir opel, pastoviai
#123
Parašyta 2019 sausio 08 - 12:46
#124
Parašyta 2019 sausio 08 - 18:05
o.t. esat pastebeje kaip kelyje gryba pastoviai pjauba tojota ir opel?
nekalbu ten apie bnw (ten viskas aisku), bet kelyje grybauja tojota ir opel, pastoviai
200% pritariu
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#125
Parašyta 2019 sausio 22 - 18:19
Na ir trumpa akimirka is sandelio gyvenimo, tikiuos greitu metu bus idetas (nes nupirktas laaabai senai) ir galesiu daugiau ka papasakot is sandelio gaivinimo.Po 'naujai seno' variklio iskart isprogramuot lambdas ir bus good to go.Panasu, kad sandelys po visu kataliku ispjovimu ir programinies dalies sutvarkymo bus galingesnis uz kupa.Kupas ant dyno issuko 209 ag, sitie es9j4s po kataliku operaciju issuka apie 225 ag.
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2019 sausio 22 - 18:21
#126
Parašyta 2019 balandžio 20 - 20:28
Taigi, sezonas arti, vadinasi kupas turi vasarai buti pasiruoses
Zinoma truksta bamperio, bet buvo kitu darbu:
1.persandarintas karteris.
2.pakeista variklio apatine pagalve
3.pakeistas sarnyras
4.pakeistos priekines stabilizatoriaus traukes, sudejom abi meyle hd sustiprintas, ziuresim kaip laikys (pirmi ispudziai labai teigiami)
5.pakeistas greiciu dezes tepalas
6.sudeti moldingai tvarkingai
7.pakeistos kelios koloneles ir sutvarkytos kitos smulkmenos
8. nauji bananai (valytvai )
9.sudeti uzsilenkiantys ir perdazyti pilnai veidrodeliai
Bei kita savaite bus vezamas perdazyt kapotas.
Like darbai vasaros pasiruosimui:
1.pakeisti abu vairo traukiu antgalius
2.pagaliau uzdet bamperi
3.normaliai suvedziot sparno tarpus
4.pakeisti antena
5.ismegint osram nighbreakerius
6.nupoliruot zibintus
Tevuko universalas padare kurkas didesni progresa, tad sandelys gavo 'nauja' varikli (senasis iskeliavo pas drauga garazan rebuildinimui ), variklio pagalves ir kitu daliu, keletas foto is keitimo proceso:
Taip pat nupirktas donoras kartu su draugu musu kupams ,bei tevuko sandeliui, gaila buvo ardyt, bet daug daliu jo panaudota.Beto jo didziausias minusas buvo, ne dauzimas i prieki,o kad yra 'automatas'.....su mechanine pavaru deze butu buves tvarkomas.
Zinant kokia cupo vyko reanimacija, sitas neatrodys geriau, nemnau kad investuosi
Check tema, ne visi tik kalba
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2019 balandžio 20 - 21:04
#127
Parašyta 2019 balandžio 21 - 13:05
#128
Parašyta 2019 balandžio 21 - 13:29
Tai dėžė kur?
Donorinio kupo? Išimta su varikliu kartu kolkas ir šalia padėta.
#129
Parašyta 2019 balandžio 21 - 13:41
#130
Parašyta 2019 balandžio 21 - 17:23
#131
Parašyta 2019 liepos 06 - 17:12
Taigi, pirmas rimtas gedims
Sia savaite, masinoje issikrove akumas pilnai, to nera buve.Stovint po 2-3 savaite ziema vis tiek uzsivesdavo puikiai.Na pagalvoajau, gal palikau duris nepilnai uzdarytas, tad prikurus nuo kitos auto viskas buvo puikiai ir tadiena susvazinejus apie 170km viskas buvo gerai.ir staiga vakar vaziuojant pradejo bludyt spidometras ir borto kompo enkranelis su klima bei oro sklende i salona irgi pradejo bludyt.Spidometre visos rodykles pradejo bludyt, degti visokie stop, abs fault, ekraniuke iskart dingo lauko temp, klimas pradejo pridemdinet, oro sklende i saona pradejo irkluot (pirmyn, atgal darinetis ).Tepalo temperatura rodo puikiai toliau, rida visa pradejo rodyt nulius.......Zodiu pabludo viskas apart tepalo temperaturos ir dar kuro kieki lyg bando gerai rodyt.Zinoma posukiai bludyja irgi, pyst avarinis, pyst nerodo posukio ir .t.t Zodziu, kas idomiausia, kad masina kuriasi ir vaziuoja puikiai.Trauka yra, nesitampo, kuriasi iprastai.Langai nedurniuoja.
Turit minciu?
p.s kai masina yra ne uzvesta bludyt pradeda irgi lygiai taip pat.....Todel reikia atjungti akuma :/
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2019 liepos 06 - 17:13
#132
Parašyta 2019 liepos 06 - 20:09
Cia paskendusio BSI simptomus aprasei
#133
Parašyta 2019 liepos 07 - 19:51
BSI ardomas, kad paziuret ar gaves atsigert tikrai ir jei taip, tvarkomi ar iekot kito tik?? Bet kilimai sausi visi...
#134
Parašyta 2019 liepos 07 - 21:39
BSI ardomas, kad paziuret ar gaves atsigert tikrai ir jei taip, tvarkomi ar iekot kito tik?? Bet kilimai sausi visi...
Laimonas manyciau daugiau pakonsultuotu, bet speciau keciamas ir jei neklystu ne vienas bsi o dar ir raktai su spynom (not sure).
#135
Parašyta 2019 liepos 07 - 23:12
Akūmas gal prie mirties, senas? Bandyčiau keist, pamatuot krovimą.. Man kai senas akūmas prie mirties buvo primėtė klaidų irgi.
#136
Parašyta 2019 liepos 08 - 09:39
Manau bandysiu tikrint tas jungtis, kurios yra lyg kažkur prie pedalų ir mėgsta sušlapt ir patį bsi žiūrėt išėmus ar matos drėgmės požymiai.Akuma irgi reiks pradžioj pasitikrint.
#137
Parašyta 2019 liepos 26 - 14:44
#138
Parašyta 2019 rugpjūčio 17 - 15:23
Pries kokius 2500-3000km sudetos i prieki MEYLE SUSTIPRINTOS HD stabilizatoriaus traukes.Atrode rimtos, sakiau jau sitos tai laikys.Viena jau pradejo dungset dar raso BETTER THAN OE. jau net nezinau ka reiks deit vietoj situ.Gal su kuriom atkeliavo is vokieciu, t.y febi.
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2019 rugpjūčio 17 - 15:23
#139
Parašyta 2019 rugpjūčio 17 - 15:50
O is gamyklos kas ejo?
Deciau jas
Visada taip darau, paziuriu kas buvo numatyta ir dedu.
#140
Parašyta 2019 rugpjūčio 17 - 16:29
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0