Visu pirma pakaba su visom dalym pritaikyta su gamykliniais - nustatytais ratų parametrais (dydis, išnešimas ir t.t.). O kitas dalykas niekas nėra pritaikyta mūsų keliais važinėt. Nors vienur situacija gerėja - kitur labai prastėja O Meyle HD, tai tikrai dažniausiai labai neblogai laiko, net geriau už OEM dalis (teko įsitikint).
Peugeot 406 Coupe V6 D8.5
#141
Posted 2019 August 17 - 18:08
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#142
Posted 2019 August 17 - 18:41
Tai is Meyle HD as irgi tikejaus kurkas daugiau .
#143
Posted 2019 August 18 - 12:29
pas tave kazkas netaip kad po 3000km oradejo klibetTai is Meyle HD as irgi tikejaus kurkas daugiau .
#144
Posted 2019 August 20 - 10:47
Dar klausimas, kaip buvo nustatyta, kad jau sugedo. Gal vien iš garso?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#145
Posted 2019 November 05 - 21:34
Taigi, sezonas baigias ir sios savaites gale kupas keliauja ziemos poilsiui eilini syki.
Kas nuveikta per sezona:
Uzdeti challengeriai su ratu isnesejais +25mm prieki ir +20 mm gale.(galui reiktu is tikruju 30mm, del geresnio vaizdo)
Gautos originalus kupo manualai ir knygutes, sakyciau grazus priedas prie masinos ir tiek
Kiek idomesni darbai prie stabdziu (palikti pavasario pradziai).Sustiprinos stabdziu slangutes i prieki:
Bei rimtesnes stabdziu kaladeles i prieki. EBC Yellow stuff
Nepamirstam ir salono, pavyko gauti retaji 406 salono papuosala, non-smoker kita.
Truputi praplesta komplektacija, be non smoker kito:
Idetos dvi reles ir turim sokias tokias auto sviesas, pininfarina orginalus kupiniai kilimeliai (deja vairuotojo reikalauja persiuvimo), bei jau dalinai sudeta navigacija orginali.Beliko nueiti kryziaus zygi ir gauti gera type c ekraniuka (Laimonai ).
Is nauju daliu siemet gavo ilgaji nauja SKF pusasi bei nauja vairo kryzme (dar neideta, padeka Phant) bei gauti tikraja prasme lediniai kupo zibintai )niekad netvarkyti, neardyti, neisbluke ir belekaip skaidrus , juos desime pavasari)
Si sezona pravaziuota apie 10-11kkm.
Kadangi automobiliui neuzilgo 21 metai, gedimai pradeda lysti:
naujas gedimas: vibracija per kebula, vaziuojant trp 900-1900 rpm, ypatingau juntama begejantis ir labiausiai 2 pavara.Ratai atkrenta, nes ta pati beda buvo su 16 ir 17 ratlankiais, ilgasis pusasis naujas visiskai, tad kolkas mintys krypsta i sankaba, kadangi vaziuojant atbuliniu, kai tik atleidziu sankabos pedala, jauciu vibracija vel judant.
Kitu metu planai:
Sudeti org.signalizacija, kad butu uzpildyti visi mygtukai prie rankinio esancioje ju juostoje.
Nauja kondicionieriaus radiatoriu reikia pirkti irgi.
Susiveikti tan leather salona ir ko gero persiuti dirbtine oda priekines sedynes, nes gyvas surast vilti praradau.
Edited by Marius21, 2019 November 05 - 21:41.
#146
Posted 2019 November 05 - 22:06
#147
Posted 2019 November 05 - 22:13
#148
Posted 2019 November 05 - 22:22
Nice! Kiek pinigais gaunasi tokie reikalai? Skaiciuoji? Pvz kiek visa auto jau atsitojus nuo pirkimo
Esu pastebejes tokia tendencija, jog tie, kurie taip skaiciuoja kiekviena centa, labai daznai buna agresyvus, nepatenkinti gyvenimu ir nuolatos besiskundziantys kaip viskas brangu/brangsta. Aisku idomu didesnius remontus uzsirasyt prisiminimui
#149
Posted 2019 November 05 - 22:34
Esu pastebejes tokia tendencija, jog tie, kurie taip skaiciuoja kiekviena centa, labai daznai buna agresyvus, nepatenkinti gyvenimu ir nuolatos besiskundziantys kaip viskas brangu/brangsta. Aisku idomu didesnius remontus uzsirasyt prisiminimui
blogai stebi
#150
Posted 2019 November 05 - 22:42
Na, reikia pamineti svarbu dalyka- as turiu visas salygas ir irankius tvarkytis savo automobili pats.Vienintelis dalykas ko negaliu, tai darytis ratu suvedimu ir tradiciskai gilios ar idomesnes elektronikos problemos/kliutys.O dalys is kokio autoplikio ar autodoc pasiimt ner jau tokios brangios, kad reiktu labai taupyt.Kitas dalykas, kupas niekad nera dar pavedes (variklio skyrius per 4 metus pareikalavo tik 6 nauju zvakiu ir isiurbimo kolektoriaus tarpines), tad nera gaila pirkti daliu kai kazka noriu pakeist ar net det tuo labiau naudotu.Trumpai tariant, ner visiskas triperis dar, tai ir priziurim.
Ir pats svarbiausias, tai gaunasi hobis/pomegis.Dirbant prie savo automobilio yra malonu paciam (zinoma, kai kas nors neatsisuka, tai is sono paziurejus, tai pagalvot galima, kad tuoj padegsiu ta masina ).Kiek esu 'sukises' i kupa, nebezinau jau net.Bet panasu, jog kelias tampa aiskus- anksciau ar veliau as i pasidarysiu toki, kad jau bus gaila kasdien eksplotuot ir jis pataps savaitgalio/vakaro zaislas.
#151
Posted 2019 November 06 - 09:31
#152
Posted 2019 November 06 - 14:25
Aciu uz alu Dabar jausiuos labai svarbus proketo dalyvis prisidejes super maza ir super svarbia detale woho. tegyvuoja kupas
#153
Posted 2020 January 31 - 11:22
Istorija, kaip gauti is Autovici imobilaizerio koda:
Vasara klausiau Vilniaus Autovici kiek kainuotu is ju kodas imobilaizerio. Atsakymas buvo- 20 euru ir jeigu atvezti jiems kitos masinos rakta, tai, kad jie ji sugebes 'priristi' mano masinai tikimybe 50/50. Na pagalvojau viskas ok, kodo kaina normali, del pririsimo jie irgi sako 50/50 apsidraudimui nesekmes atveju.
Taigi siandien turint gaimybe, uzsukau i Kauno Atuvoci paimti koda, nes kaip tik isejo gauti pora raktu, tai su draugu pagalba buciau pasizaides.Tik problema, kad Kaune isgirdau visiskai kitokia kaina- 75 eurai uz 4-iu skaiciu kombincija. Pagalvojau - nu nafik-, paimsiu Vilniuj. Skambutis Vilniun, kaina 50 euru + pvm , tai apvalinam iki 60eu.
Tai taip ir likau be kodo ir be supratimo, kaip skirtingose atstovybese, bet to paties gamintojo padaliniuose skiriasi kainos ir kur dingo zadeta 20 euru suma. Toks jausmas, kad kainas skaiciuoja, kaip degalinese- nesuprantamai. Taigi, ieskosim protingo zmogelio, kas istrauktu koda is masinos, nes 60-75 eu pasirode zymiai per daug, kai pradine buvo zadeta 3-4x mazesne
Edited by Marius21, 2020 January 31 - 11:22.
#154
Posted 2020 January 31 - 12:04
Tai čia normalu. Atstovybė, tai ne kažkokia gamintojui pavaldi kontora. Ten gali būt tiesiog šaraškino kontora pasirašius sutartis dėl automobilių platinimo ir remonto. Būna gi, kad skirtingose miestose visai skirtingos įmonės dirba kaip įgalioti atsovai, tai ir kainų politiką negarantiniem atvejams iš oro gali imt.
Kažkada opeliui kažkokio šuduko reikėjo. Kaune pas vieną dylerį tiek, pas kitą vėl kita kaina. Vilniuj vėl.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#155
Posted 2020 January 31 - 12:21
Tai čia normalu. Atstovybė, tai ne kažkokia gamintojui pavaldi kontora. Ten gali būt tiesiog šaraškino kontora pasirašius sutartis dėl automobilių platinimo ir remonto. Būna gi, kad skirtingose miestose visai skirtingos įmonės dirba kaip įgalioti atsovai, tai ir kainų politiką negarantiniem atvejams iš oro gali imt.
Kažkada opeliui kažkokio šuduko reikėjo. Kaune pas vieną dylerį tiek, pas kitą vėl kita kaina. Vilniuj vėl.
Na tai tiesa, bet autovici ne tokios mažytės šaraškino kontoros kad tokiom nesamonėmis uzsiiminėtų. Pats pries 2 metus is ju irgi pirkau savo koduką už 20eur ir jau atrodė nesamonė, kodėl turečiau mokėt už informacijos suteikimą kuri ir taip priklauso man kaip automobilio savininkui, ypac kai jie irgi jokio darbo neatlieka, duombazej suiesko ir paraso ant lapo. O dabar tokiom kainom isvis absurdas, gal jų pardavimai krenta, bando is bet kur pelno gaut...
#156
Posted 2020 January 31 - 12:27
Istorija, kaip gauti is Autovici imobilaizerio koda:
Vasara klausiau Vilniaus Autovici kiek kainuotu is ju kodas imobilaizerio. Atsakymas buvo- 20 euru ir jeigu atvezti jiems kitos masinos rakta, tai, kad jie ji sugebes 'priristi' mano masinai tikimybe 50/50. Na pagalvojau viskas ok, kodo kaina normali, del pririsimo jie irgi sako 50/50 apsidraudimui nesekmes atveju.
Taigi siandien turint gaimybe, uzsukau i Kauno Atuvoci paimti koda, nes kaip tik isejo gauti pora raktu, tai su draugu pagalba buciau pasizaides.Tik problema, kad Kaune isgirdau visiskai kitokia kaina- 75 eurai uz 4-iu skaiciu kombincija. Pagalvojau - nu nafik-, paimsiu Vilniuj. Skambutis Vilniun, kaina 50 euru + pvm , tai apvalinam iki 60eu.
Tai taip ir likau be kodo ir be supratimo, kaip skirtingose atstovybese, bet to paties gamintojo padaliniuose skiriasi kainos ir kur dingo zadeta 20 euru suma. Toks jausmas, kad kainas skaiciuoja, kaip degalinese- nesuprantamai. Taigi, ieskosim protingo zmogelio, kas istrauktu koda is masinos, nes 60-75 eu pasirode zymiai per daug, kai pradine buvo zadeta 3-4x mazesne
Naudotas raktas rišasi tik užvedimui, jei seno tipo (406 turėtų taip būti) ir immo čipas atskiras.
Atrakinimo užrakinimo nepadarysi be burtų. O burtais užsiima žmonės, sugebantys tai padaryti, t.y. reikia išlituoti ir perrašyti čipuką, po to švarų įlituoti atgal. Ir tam dar reikia įrangos šiokios tokios.
Raktą pririšt gali ir pats su Lexia, jei turi PIN kodą, dyleris tikrai daugiau nepadarys, bent jau tokiai mašinai kaip tavo, kurios neišeina prijungti prie interneto.
O ištraukti PIN kodą dauguma atvejų nėra labai sunku iš BSI bloko. Kai kuriems blokams ir mes galim tai padaryti, kaina 20eur, išėmimas ir įdėjimas atskirai arba gali pats atvežti. Iš variklio kompo benzams dažnai problematiška, bet kai kuriems išeina, jei yra galimybė nuskaityti.
Galima nuskaityti ir iš variklio kompo, būna netgi per OBD, ypač jei yra veikiantis raktas, bet reikia žiūrėti, ar yra pas žmones tinkamos tam įrangos, nes čia benzas....
Na tai tiesa, bet autovici ne tokios mažytės šaraškino kontoros kad tokiom nesamonėmis uzsiiminėtų. Pats pries 2 metus is ju irgi pirkau savo koduką už 20eur ir jau atrodė nesamonė, kodėl turečiau mokėt už informacijos suteikimą kuri ir taip priklauso man kaip automobilio savininkui, ypac kai jie irgi jokio darbo neatlieka, duombazej suiesko ir paraso ant lapo. O dabar tokiom kainom isvis absurdas, gal jų pardavimai krenta, bando is bet kur pelno gaut...
Ta informacija tau buvo suteikta, kai pirkai naują automobilį iš salono. Prie raktų buvo pridėta plastikinė kortelė su nutrinamu "auksiuku" ir po juo paslėptu PIN kodu. Jei ją pametei, tai pats kaltas, nu arba jei mašiną pirkai ne naują, tai kaltas tas, kas pametė.
Gimimo liudijimo ar paso už dyką irgi neduoda. O jeigu kalbame tik apie duomenis, o ne fizinį daiktą (tipo kai negauni pačios kodų kortelės, o tik kodą ant lapo), tai VĮ Registrų centras nemokamai duomenų apie tau priklausantį turtą irgi neteikia
Vienu metu kažkuris dyleris iš nežinojimo buvo surastas, kad prekiauja PIN kodais po 6 ar ten 10eur, tai kas spėjo, tas spėjo, bet paskui susiprato ir pasitaisė.
Edited by tadas1991, 2020 January 31 - 12:28.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#157
Posted 2020 January 31 - 12:28
Na tai tiesa, bet autovici ne tokios mažytės šaraškino kontoros kad tokiom nesamonėmis uzsiiminėtų. Pats pries 2 metus is ju irgi pirkau savo koduką už 20eur ir jau atrodė nesamonė, kodėl turečiau mokėt už informacijos suteikimą kuri ir taip priklauso man kaip automobilio savininkui, ypac kai jie irgi jokio darbo neatlieka, duombazej suiesko ir paraso ant lapo. O dabar tokiom kainom isvis absurdas, gal jų pardavimai krenta, bando is bet kur pelno gaut...
Čia ne konkrečiai apie AV. Peugeot Lietuvoj atstovauja gal kokios skirtingos 5 įmonės kaip gūglė rodo. Pvz. Panevežyje rodo du atstovai yra ir nei vienas iš jų nėra AV.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#158
Posted 2020 January 31 - 12:33
Naudotas raktas rišasi tik užvedimui, jei seno tipo (406 turėtų taip būti) ir immo čipas atskiras.Atrakinimo užrakinimo nepadarysi be burtų. O burtais užsiima žmonės, sugebantys tai padaryti, t.y. reikia išlituoti ir perrašyti čipuką, po to švarų įlituoti atgal. Ir tam dar reikia įrangos šiokios tokios.
Cia tikriausia kalbi apie naujesnius Full mux modelius daznai nuo 2002 metų su ID46 cipais, jie fiziskai neperrasomi, is to ir burtų riekia.
senesnieji ID33 pilnai perrasomi, su gamykline diagnostika, priporuoji , susyncini ir rakina ir uzveda, internete daug info apie tai.
Ta informacija tau buvo suteikta, kai pirkai naują automobilį iš salono. Prie raktų buvo pridėta plastikinė kortelė su nutrinamu "auksiuku" ir po juo paslėptu PIN kodu. Jei ją pametei, tai pats kaltas, nu arba jei mašiną pirkai ne naują, tai kaltas tas, kas pametė.
Gimimo liudijimo ar paso už dyką irgi neduoda. O jeigu kalbame tik apie duomenis, o ne fizinį daiktą (tipo kai negauni pačios kodų kortelės, o tik kodą ant lapo), tai VĮ Registrų centras nemokamai duomenų apie tau priklausantį turtą irgi neteikia
Tai taip, taip galvodamas, sukandes dantis sumokejau tuos 20 eur, bet dabar ~75, nu tai sutik kad jau absurdas, plešikavimas...
#159
Posted 2020 January 31 - 13:22
Pasakyk, kad plesikavimas 2016tu metu masinai, kainuojanciai 8000eur, as tada pasakysiu, kad plesikavimas 1997tu metu masinai, kainuojanciai 150eur. O jiem skirtumo jokio, nes detales kodas toks pats. Sakiau gi, uz 20eur daugumai bsi galima istraukti. Kitas variantas -vairuoti automobili be imobilaizerio.
Cia tikriausia kalbi apie naujesnius Full mux modelius daznai nuo 2002 metų su ID46 cipais, jie fiziskai neperrasomi, is to ir burtų riekia.
senesnieji ID33 pilnai perrasomi, su gamykline diagnostika, priporuoji , susyncini ir rakina ir uzveda, internete daug info apie tai.
Tai taip, taip galvodamas, sukandes dantis sumokejau tuos 20 eur, bet dabar ~75, nu tai sutik kad jau absurdas, plešikavimas...
Su id33 neteko dirbti, nes seniausias kam risau buvo 607 apie 2000tuju jau su id46, bet ten is esmes koks skirtumas, koks tas id, nes tas cipukas centus kainuoja. Ir tada jau vedasi.
Essme, kad pultelis dazniausiai nesirisa prie kitos masinos. Net ne prie kitos masinos, o prie kito PIN kodo. Nes BSI keiciant, net jei neklonuoji, o tiesiog nauja sukonfiguruoji su tuo paciu pin, pultelis sinchronizuojasi ir veikia. Pas senesnius ten budavo toks kodukas viduj ant lipduko, bet kiek esu bandes ji naudoti, niekad normaliai nesuveike.
Pas dar senesnius, kur isvis nera jokio bsi, bet pultelis jau nebe irda, o normalus radio bangu, tai net rist nieko nereikdavo. Dedi is kitos masinos pultelio schema ir "textona", ir veikia.
Edited by tadas1991, 2020 January 31 - 13:27.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#160
Posted 2020 January 31 - 13:25
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users