Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 406 drebėjimas esant laisviems sūkiams.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2016 rugpjūčio 28 - 16:57

Sveiki, pakeičiau duslintuvo priekį. Nuo sujungimo su kolektoriumi iki vidurinio bakelio. Gofra, alkūnė, vamzdis. Ir dabar užkūrus automobilį, esant laisviems sūkiams, viduje jaučiasi drebėjimas ir garsas labai nemalonus. Kadangi šiek tiek įvirinome kreivai šito daikto2209491.jpg ausis. Ir kaba dabar ant vienos ausies duslintuvas. Todėl įtarimai pirma krenta ant jo. Ar gali dėl jo taip drebėti viduje ? Ankščiau motoras irgi drebėdavo, bet viduje nebuvo tokio drebėjimo ir garso. Drebėjimas pakėlus sūkius dingsta, važiuojant nesijaučia. Ar čia labiau, kad viskas dar nauja ir standu ir labiau persiduoda nuo variklio drebėjimas, negu su papuvusiu duslintuvu. O gal pakeitus variklio pagalves drebėjimas dingtų ? Apatinė pagalvė kur keičiant išimamas pusašis, keista. O viršutinė prie generatoriaus diržo šiek tiek paplyšusi. Atrodo nežymiai, bet ką gali žinoti. Kadangi gyvenu Ukmergėje ir neturiu nieko pažįstamo kas tvarkytų, tai norėčiau pirma jūsų nuomonės. Ką daryti, kad pataisyti ir be reikalo neišmesti pinigų. :) Ačiū už nuomones. :) 


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 28 - 22:02

Tikriausiai duslintuvas kažkur įtemptas liko ir laisvai nekabo, už tai ir dreba.

O apatinei pagalvei pakeist, turint tinkamus įrankius, nereikia jokio pusašio išimt. Viskas vietoje padaroma :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2016 rugpjūčio 29 - 17:27

Spėju jis įtemptas per tą dalį kur paveiksliuke parodyta. O jeigu aš palikčiau jį kabantį ant vienos gumos? Nes kita labai įsitempusi. O to vidurinio metalo nėra, nes jį  nupjovėme, kadangi būtų kabėjęs ant vienos gumos, tai pakabinome ant dviejų gumų, bet viena labai įsitempusi. Nes labai nepasisekė tiesiai privirinti tų ausų ant duslintuvo. Kažin laikytųsi jis normaliai ? Nes kai žiūrėjome ar gerai suvirinome, tai be gumų bandėme ir jokio negražaus garso nebuvo, kaip dabar. Bet garsas tik salone, lauke esant dirba gražiai ir net tyliau negu buvo. 

Dar klausimėlis. Kaip manai jei duslintuvą nudažyti dažais ar TA nesikabintų ? Šiandien ją perėjau, bet po dviejų metų vėl reiks eiti. Norėčiau, kad nesurūdytų ir po dviejų metų keisti jo nereiktų, o suvirinimo siūlių ten pakankamai daug. 


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 29 - 17:50

Ausis privirinti tiesiai prie naujo vamzdžio reikia pasistačius viską į vietas, susikišus kablius į tą gumą ir tuomet prisikabint pradinį variantą, o paskui nuėmus davirint normaliai. Dažyti galima, bet kad ten praktiškai jokie dažai nenori laikyti ir nelaikys. Nes sąlygos tokios, kad reikia ir karščiui, ir korozijai atsparių, o tokių nelabai yra.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2016 rugpjūčio 30 - 19:09

Nepagalvojau tuo metu kaip teisingai įvirinti. Ateičiai žinosiu. :) O dabar teks bandyti visokius variantus, kad nebarškėtų. Smagu, kad TA sėkmingai praėjau, net su tuo barškėjimu. :) 


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0