Ne visiems ir ne visais atvejais to pakanka, bet yra atvejų, kai tikrai pakanka.
Tvarkiau užvakar pažįstamam žmogui Astra H minėtą (šiaip Opelių netaisau, bet čia pagal labai gražų susitarimą), kuri kartais važiuojant ima PYST ir užgęsta, ir paskui nesikuria kokią valandą. O tada pravėsus užsikuria ir vėl gęsta. Gedimas aišku alkūninio veleno padėties daviklis, bet kad jį įrodyti, reikia truputį pasistengti, nes daviklis kainuoja 60-70eur, brungu iš lempos keist.
Tai kai mašina užgęsta, jokių klaidų kompan neįmeta. Ilgiau pasukinus starterį, atsiranda minėta klaida 0335. Nu ir ką, nu ir nieko. Klaidos kodą rodo taip pat tiek skydelis, tiek Opcom, bet per Opcom gali dar pasižiūrėti gyvus parametrus. O jie rodo tik tai, kad tuo metu, kai nesikuria, sukant starteriu, pirmą sekundę nerodo alkūninis velenas apsukų, o velenėlis rodo, o paskui rodo abu. O kai kuriasi, tai iškart rodo abu velenai apsukas. Koks grybiškas diagnostikas iš eilinio serviso spėju gali ir nepastebėti tokio nesutapimo. Bet gana drąsiai galima keisti ir pagal klaidos kodą, gautą ekranėly, nes patikrinus internete, tai labai dažna bėda tas daviklis ir realiai gali 90proc būt tikras, jei turi tokius simptomus ir klaidos kodą. Nu nes čia Opelis, ir jų yra, ir juos liaudis mėgsta. Tai informacijos apie remontą visom norimom kalbom dafiga su trupučiu. Kai reikia apie PSA kažko surast, ieškai prancūzų arba rusų kalbomis, kurių nei vienos bent kiek padoriau nesuprantu, tai mandresniems tekstams jau reikai verstis...