607 2.2HDI kuro slegio reguliatorius
#1
Posted 2016 August 30 - 12:32
Viskas prasidejo nuo to kad pradejo ant laisvu pulsuoti variklis, po to užsidegdavo variklio chechas ir gesindavo varikli vaziuojant, kartais dingavo trauka. Išsiemiau bake esanti siurbliuka, pakeiciau jame esanti filtriuka nauju, tuo tarpu važiavo gerai, bet po kiek laiko vistiek atsirasdavo tas pulsavimas, ir variklio gisimas vaziuojant. Viena kart 4 begiu pramyniau 150 ir dingo visi chekai bet ant rydienos nuvaziavus 10km vel atsirado.
Taigi nuvariau kad padarytu diagnostika, mete klaida kad kuro slegio reguliatorius, pakeiciau jį i kita deveta vistiek tas pats. Tada isidejau sena atgal ir nuvariau pas ta pati elektrika ir jam pajungus ant kompo rode kad nera kontakto su tuom reguliatorium, kompas jo nemato. Tai problemos kur laiduose ar gal kas esant susidure su tuo ir gali patarti kas gali buti?
#2
Posted 2016 August 30 - 12:51
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Posted 2016 August 30 - 13:19
Galima dėti naudotą, jei netingit žaisti.
Kaip ir pauliusj sakė, pasiimi iš stalčiaus saują, maišelį, arba dar geriau - kai iš dėvimos maikės, jos apačią rankomis pakeliant į viršų, padaromas bliūdas (kaip vaikystėje visi uogas taip rinkdavome), bet būtinai maikės, tam, kad pakėlus matytųsi nuoga bamba, ir ten prisikrauni dėvėtų reguliatorių, ir juos kaitalioji, vis tikrindamas, ar šitas jau geras
Beje, jei kuro slėgio reguliatoriaus nematytų iš tikro, tai būtų biškį problem su automobiliu, nelabai turėtų kurtis, tai nepastumtas ir nevažiuotų
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Posted 2016 August 30 - 20:53
Sveiki, yra beda su 607 2.2HDI.
Viskas prasidejo nuo to kad pradejo ant laisvu pulsuoti variklis, po to užsidegdavo variklio chechas ir gesindavo varikli vaziuojant, kartais dingavo trauka. Išsiemiau bake esanti siurbliuka, pakeiciau jame esanti filtriuka nauju, tuo tarpu važiavo gerai, bet po kiek laiko vistiek atsirasdavo tas pulsavimas, ir variklio gisimas vaziuojant. Viena kart 4 begiu pramyniau 150 ir dingo visi chekai bet ant rydienos nuvaziavus 10km vel atsirado.
Taigi nuvariau kad padarytu diagnostika, mete klaida kad kuro slegio reguliatorius, pakeiciau jį i kita deveta vistiek tas pats. Tada isidejau sena atgal ir nuvariau pas ta pati elektrika ir jam pajungus ant kompo rode kad nera kontakto su tuom reguliatorium, kompas jo nemato. Tai problemos kur laiduose ar gal kas esant susidure su tuo ir gali patarti kas gali buti?
cia jau buria tavo elektrikas ir tiek,as manau ne reguliatoriuje problema,su 2.2hdi,jau atsizaidziau su reguliatoriais,kai sokineja k.slegis...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#5
Posted 2016 August 31 - 14:20
Taip, yra tekę girdėti ir apie kitas priežastis, dėl ko šokinėja kuro slėgis. Bet reikia jau gyvai žiūrėti juk.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Posted 2016 August 31 - 23:20
#7
Posted 2016 September 01 - 11:06
Nelabai jis genda, bet jau du kartus esu radęs atjungtą arba nedakišta fiške. Labai įdomiai dirba variklis, kuro slėgio nematydamas. Bet už tai tokiu atveju niekaip nenustatysi, kad problemos su kuro slėgio šokinėjimu, nebent manometrą jungsi
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Posted 2016 September 02 - 23:18
#9
Posted 2016 September 03 - 06:42
Na tai o siaip tada kas be situ minetu dalyku situose varikliuose dar gali buti negerai butent su tokia beda?
Varyk pas normalu meistra, nes cia daug kas gali buti... Gali puse visko iskeist ir bedos nerasi.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#10
Posted 2016 September 09 - 22:01
Na tai o siaip tada kas be situ minetu dalyku situose varikliuose dar gali buti negerai butent su tokia beda?
Kada tas pulsavimas jauciasi? vaziuojant ar ant laisvu?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users