Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kur geriau vertinti auto įvykio metu patirtą žalą?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 6

#1 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2016 rugpjūčio 31 - 13:32

Sveiki, kolega apturėjo nedidelį eismo įvykį, kurio kaltininkas buvo kitas vairuotojas (kuris apsidraudęs Lietuvos draudime). Kadangi žalą patyręs žmogus nori remontuotis pats ir išmokos pinigais, tai kaltininko draudikas pasiūlė dėl pažeidimų įvertinimo atvykti arba į Lietuvos draudimą (pas jų žalų ekspertą), arba į vieną iš kelių pasiūlytų su draudikais bendradarbiaujančių autoservisų (Juta, Autofortas, Akstė servisas ir Inchcape Motors).

 

Gal yra kažkoks skirtumas ir kažkur žmogui geriau nevažiuoti, nes draudikų naudai žalos dydį skaičiuoja? Ar visur vienodai ir objektyviai?


Šį pranešimą redagavo evbi: 2016 rugpjūčio 31 - 13:47

  • 0

#2 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2016 rugsėjo 01 - 06:51

Sveiki, kolega apturėjo nedidelį eismo įvykį, kurio kaltininkas buvo kitas vairuotojas (kuris apsidraudęs Lietuvos draudime). Kadangi žalą patyręs žmogus nori remontuotis pats ir išmokos pinigais, tai kaltininko draudikas pasiūlė dėl pažeidimų įvertinimo atvykti arba į Lietuvos draudimą (pas jų žalų ekspertą), arba į vieną iš kelių pasiūlytų su draudikais bendradarbiaujančių autoservisų (Juta, Autofortas, Akstė servisas ir Inchcape Motors).

Gal yra kažkoks skirtumas ir kažkur žmogui geriau nevažiuoti, nes draudikų naudai žalos dydį skaičiuoja? Ar visur vienodai ir objektyviai?


Pasirodys per mažai, gali kreiptis į nepriklausomus ekspertus... Jei autofortas vertins taip kaip vertina kai patys tvarko tai neblogas reikalas tikrai gautis turėtų.
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#3 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2016 rugsėjo 01 - 09:02

Pasirodys per mažai, gali kreiptis į nepriklausomus ekspertus... Jei autofortas vertins taip kaip vertina kai patys tvarko tai neblogas reikalas tikrai gautis turėtų.

Ačiū už nuomonę. Bet, jei nukentėjęs neremontuoja pas juos, o tik įsivertina žalą, tai jie tik nufotkina, pažeistas/keistinas/remontuotinas dalis surašo ir siunčia draudikams? Sąmatos neskaičiuoja ir palieka tai daryti patiems draudikams? Ar klystu?


  • 0

#4 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2016 rugsėjo 01 - 22:17

Ačiū už nuomonę. Bet, jei nukentėjęs neremontuoja pas juos, o tik įsivertina žalą, tai jie tik nufotkina, pažeistas/keistinas/remontuotinas dalis surašo ir siunčia draudikams? Sąmatos neskaičiuoja ir palieka tai daryti patiems draudikams? Ar klystu?

nepriklausomi ekspertai skaičiuojam pagal tarifus arba procentą nuo paskaičiuotos žalos.čia vienas iš pavyzdžiu.kainos miestuose ir bendrovėse gali skirtis.

Vienos valandos įkainis -  (26,07 Eur);

Orientaciniai laiko normatyvai:

Transporto priemonės apžiūros akto iki 10 pozicijų sudarymas – iki 1,1 val.;

Transporto priemonės apžiūros akto nuo 11 iki 20 pozicijų sudarymas – iki 2 val.;

Transporto priemonės apžiūros akto nuo 21iki 40 pozicijų sudarymas – iki 3 val.;

Transporto priemonės apžiūros akto virš 41 pozicijos sudarymas - iki 4 val.;

Eksperto išvykimas į transporto priemonės apžiūros vietą (įmonės transportu)  (0,87Eur) už vieną kilometrą (įskaitant kelią į abi puses) ir  (26,07Eur) už sugaištą darbo valandą kelyje.

Eksperto išvykimas į transporto priemonės apžiūros vietą (UŽSAKOVO transportu)  (26,07Eur) už sugaištą darbo valandą kelyje.

Išvados apie numatomas atkūrimo sąnaudas paruošimas:

iki 10 pozicijų - iki 2 val.;

nuo 11 iki 20 pozicijų - iki 3 val.;

nuo 21 iki 40 pozicijų - iki 4 val.;

nuo 41 iki 50 pozicijų – iki 5 val.;

virš 50 pozicijų virš 5 val.

Išvados apie transporto priemonės prekinės vertės netekimą skaičiavimas iki 1 val.

Transporto priemonės rinkos vertės nustatymas iki 3 val.

Transporto priemonės likutinės vertės nustatymas iki 1 val.

Pažymos išrašymas -  (14,48 Eur);

Automobilio identifikavimas -  (15,93 Eur);

Variklio galios nustatymas -  (14,48 Eur);

Fotofiksacija (už vieno vaizdo gamybą) - (0,52 Eur);

Vidutinės rinkos vertės nustatymas -  (17,38 Eur).

Pastaba: vienu metu vienam užsakovui teikiant paslaugą 3 - 5 transporto priemonėms (priklausomai nuo darbo imlumo) taikytina 5%, 5 ir daugiau – iki 20 % paslaugos kainos nuolaida.

Užsakymus vykdant skubos tvarka, taikytinas 1,5 koeficientas.

bet kokiu atveju pas nepriklausomus apsimoka,nes draudikui pralaimėjus byla ,jie apmoka ir nepriklausomu ekspertu išvadas.vienas iš pvz. nuo 7 bmw nulupti moldingai,veidrodėliai. draudimas pasiūlė apie 2600 eur,nepriklausomi priskaičiavo 4700 eur, ir draudimas išmokėjo 4700 eur.


Šį pranešimą redagavo kenis222: 2016 rugsėjo 01 - 22:25

  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#5 desp

desp
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 111
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:406TD 97m / 308 Allure Puretech 1.2 130 EAT6

Parašyta 2016 rugsėjo 02 - 09:32

Oh my god, už kiekvieną jo judesį reikia mokėti :D Galėtų apmokestinti žingsnius nuo pasistatytos įmonės arba užsakovo transporto priemonės iki apžiūrimos transporto priemonės. Gi batai ir triūsikai tai irgi dėvisi.. F*cking hell.


  • 0

Mano zodiako zenklas - Peugeot :)

Mano 406 :)

Mano 308 :lyzht:

 


#6 Worldwide

Worldwide
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C3 1,4 HDI; C4 1,6 HDI

Parašyta 2016 rugsėjo 06 - 14:39

Ačiū už nuomonę. Bet, jei nukentėjęs neremontuoja pas juos, o tik įsivertina žalą, tai jie tik nufotkina, pažeistas/keistinas/remontuotinas dalis surašo ir siunčia draudikams? Sąmatos neskaičiuoja ir palieka tai daryti patiems draudikams? Ar klystu?

Tu teisus, patys sąmatos tie servisai neskaičiuoja, o tik nufotografuoja ir įvertina, kokias detales reikės keisti, kokius darbus atlikti. Vėliau jau draudiko darbuotojas, atsakingas už žalų apskaičiavimą, paskaičiuoja sąmatą. Draudikas tą turėtų daryti pagal teisės aktų reikalavimus ir labai paprastai - sudėti reikalingų originalių naujų detalių kainas iš specialios informacinės sistemos (jas daugmaž šiaip galima sužinoti ir į Žibintą paskambinus bei apsimetus, kad nori pirkti), sistemoje nurodytas oficialias remonto darbų kainas ir galiausiai nuo visos sumos atmetus tam tikrą proc. pagal auto nusidėvėjimą. Bet draudikai gudrauja ir prisikuria dar visokiausių kriterijų, pvz., vietoj naujos originalios detalės kainos taiko "rinkos" kainą, atmeta įvairias nuolaidas ir pan. Viso to daryti jie neturi teisės, nes teisės aktas visą tvarką numato labai aiškiai (dabar nepamenu pavadinimo, reikėtų paieškoti teisės aktų registre). Tai tegul tavo kolega po įvertinimo, kokias detales keisti ir ką remontuoti, pasiskambina į autorizuotą servisą, kad galėtų pats daugmaž primesti kompensacijos sumą, o jei draudiko pasiūlyta suma bus akivaizdžiai nedidelė - tegul paprašo nurodyti konkrečiai, kaip buvo apskaičiuota suma pagal teisės aktų reikalavimus.
Po tokio pokalbio man kompensacijos suma patrigubėjo, bet vis tiek dar sugebėjo kažkokią "nuolaidą" pritaikyti, ko realiai negali.


  • 0

#7 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2016 rugsėjo 07 - 09:42

Ačiū, kolegos, už vertingą informaciją ir pamąstymus.  :beer:


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0