Jump to content


Photo

Kuliso reguliavimas Peugeot 307


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Aras99

Aras99
  • Senbuviai
  • posts 8
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2016 September 05 - 10:43

Sveiki. Tokia problema atsirado. Peugeot 307,2.0hdi,79kw 2002m. Pakeitė meistriukas visa kulisą, nes senas buvo laaabai pavargęs, ir dabar pirmą pavarą įjungus svirtis stovi toj vietoj kur anksčiau laisva pavara būdavo, o antra,ketvirta ir atbulinis stipriai atsilošę atgal ir sunkiau jungiasi. Gal kas žinot ar,kur ir kaip reguliuojasi pavarų svirties padėtis? Labai dėkingas už pagalbą ;)! Veiksmas Kaune jei kas galit pagelbėti.

Edited by Aras99, 2016 September 05 - 10:46.

  • 0

#2 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • posts 2,048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Posted 2016 September 05 - 13:00

tai važiuok atgal ir lai padaro kaip priklauso


  • 0

#3 Aras99

Aras99
  • Senbuviai
  • posts 8
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2016 September 05 - 18:59

Tai,kad miestas ne tas, o ir paskambinus prisipažino kad nežino kaip sureguliuoti.
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 September 05 - 22:24

Man buvo, kad keičiau kulisą Citroen Xantijai. Buvo originali nereguliuojama ir žmogui nesijungė tragiškai atbulinis bėgis, tiesiog trūko eigos apačioj, nes antras ir ketvirtas irgi sunkiau randami buvo. O donorinė buvo nuo senesnio varianto (nors variklis ir dėžė tokie patys, teoriškai) su reguliuojamais galais (pavarų dėžės pusėj sriegiai) ir ją sudėjus visiškai nukrypo ričiagas į kairę. Taip, kad pirmas ir antras net nesijungė. Nesumąsčiau, kodėl taip gali būti, nes susukus visą reguliavimo sriegį iki galo buvo vis tiek nieko gero, pirmas ir antras jau jungėsi, bet tikrai sunkiai ir nepatogiai. Tai įlindęs po kapotu dar pasižiūrėjau, kad tas strypukas dar turi mėsos, tai tą trosą nusileidau duobėn, patrumpinau keliais centimetrais sriegį, kad daugiau užsisuktų antgalis, ir prasriegiau keliais centrimetrais ilgiau. Sureguliavus ričiagas stovėjo kaip svambalas, o bėgiai junginėjos dviem pirštais.

Esmė, kad originali kulisa buvo originali, niekad nekeista, o aiškiai matės, kad lįsta prie dėžės ar sankabos kažkada. Tai tikriausiai buvo uždėta neteisinga dėžė arba neteisingas trosus prilaikantis kronšteinas, ir gavos taip, kad nėra tinkamos kulisos ant žemės paviršiaus iš viso.

 

Tamstai taip nebus, bet jei pvz nerasi nei prie kulisos, nei prie trosų galų dėžės pusėj, jokio reguliavimo, tai galėsi priimti išvadą, kad neteisingai parinkti trosai. Nesvarbu, kad variklis ir galia tie patys. Tų trosų variantų buvo ne vienas. Vieni reguliuojami sriegiais, kiti ištraukus geltoną plastmasėlę, pastūmus kiek reikia ir atgal sukišus geltoną plastmasėlę, treti išvis nereguliuojami. Ir dar kelios skirtingų ilgių versijos ir t.t. :) 

Žodžiu tokie dalykai renkami pagal VIN arba su pavyzdžiu.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users