PADEKIT.. nusipirkau 407, 2004. 100kw, 2l hdi. ir pradejo durniuoti vaziuojant dinksta trauka ir wel atsiranda, kai atsiranda ismeta juoda duma. atradau youtubeje kas man darosi:
Padekit. 407 2l hdi. dingsta trauka, dumina. apsukos pacios sukila.
#1
Parašyta 2016 rugsėjo 26 - 18:18
#2
Parašyta 2016 rugsėjo 26 - 18:44
Nu dar į penkias vietas parašyk, tai gausi atsakymą.
Reikia tamstai diagnostikos. Gali būti, kad kvailioja regeneracinės sklendės ir dar šis bei tas, bet reiktų pasijungti kompą specialistui ir pasinagrinėti parametrus.
O gal kas ir mintinai mato ir žino, kokiu atveju variklis taip daryt pradeda, bet vistiek nemanau, kad tikras specialistas iš youtube video, kuris net ne tavo pačio, o simptomai panašūs tik pasitikint rašytiniu forumo žodžiu, imsis spręst apie bėdos priežastį 100proc tikslumu.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2016 spalio 11 - 20:08
pas mane tas pats, diagnostika nieko neparode, daryta 3jose skirtingose vietose, nezinau ka daryti... jeigu pavyks isspresti problema, parasykite, aciu
#4
Parašyta 2016 spalio 11 - 21:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Parašyta 2016 spalio 12 - 09:30
matau Vitalij esi is Vilniaus, tai kreipkis i forumieti Ramus, manau jam diagnostika turetu kazka parodyti.:)nes kur kreipeisi ir nieko nemato, tai arba akli ziuri, arba tiesiog nelabai kazka supranta apie modernesnius automobilius.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#6
Parašyta 2016 spalio 12 - 09:41
Jo, man praeitą gal ketvirtadienį paskambino kažkoks įdomus pilietis. Sakė, kad 607 su 2.2HDi varikliu ir irgi kad netraukia, dūmina, apsukos nekyla, bet daryta diagnostika ir jokių klaidų ir visi parametrai tvarkoj. Paklausiau, su kokia bulve darė diagnostiką, tai sakė draugelis darė su Autocom. Nu galvoju, blyn, taigi Autocom visai geras prietaisas, o ne bulvė, tai turbūt bulvė virš pečių, kad jei variklis dūmina ir apsukos nekyla virš 2000, matyt gyvus parametrus gerus sugebėt
Pasiūliau užsukt penktadienio ryte ir pažiūrėt, kame bėdos, o jei bėdos rimtesnės, susitart dėl remonto kitai savaitei. Bet norėjo diagnostikos tą pačią dieną ir sakė remontuosis pats, reikia tik kad pasakyčiau jam, kur bėda. Mečiau tą reikalą. Tiksliau jis mane metė, pasakė, kad dar gal perskambins ir neperskambino, AČIŪ DIEVUI
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2016 spalio 12 - 09:57
Jo, man praeitą gal ketvirtadienį paskambino kažkoks įdomus pilietis. Sakė, kad 607 su 2.2HDi varikliu ir irgi kad netraukia, dūmina, apsukos nekyla, bet daryta diagnostika ir jokių klaidų ir visi parametrai tvarkoj. Paklausiau, su kokia bulve darė diagnostiką, tai sakė draugelis darė su Autocom. Nu galvoju, blyn, taigi Autocom visai geras prietaisas, o ne bulvė, tai turbūt bulvė virš pečių, kad jei variklis dūmina ir apsukos nekyla virš 2000, matyt gyvus parametrus gerus sugebėt
Pasiūliau užsukt penktadienio ryte ir pažiūrėt, kame bėdos, o jei bėdos rimtesnės, susitart dėl remonto kitai savaitei. Bet norėjo diagnostikos tą pačią dieną ir sakė remontuosis pats, reikia tik kad pasakyčiau jam, kur bėda. Mečiau tą reikalą. Tiksliau jis mane metė, pasakė, kad dar gal perskambins ir neperskambino, AČIŪ DIEVUI
Musiau nabags vaz koling
Pažįstų ir aš tokių kur už pačius paskutiniausius pinigus, sagas ir sąvaržėls kiek įmanoma "krutesnę" ir naujesnę mašiną nusiperka - ta prasme pasima visišką lavoną už 2 -3 kartus mažesnę kainą nei rinkos tam, kad prieš panas pasirodyti ir kaimynus
Mašina kažkiek beveik važiuoja, salone niekas neveikia, remontuot kaip pigiau reikia - gaunasi viskas vos ne dirželiais ir vielutėm suraišiota. Nu bet gi mandras tada - eina per gyvenimą kiaurai
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#8
Parašyta 2016 spalio 13 - 14:49
Aciu uz komentarus, butinai susisieksiu su Ramus.
#9
Parašyta 2016 spalio 16 - 08:35
Musiau nabags vaz koling
Pažįstų ir aš tokių kur už pačius paskutiniausius pinigus, sagas ir sąvaržėls kiek įmanoma "krutesnę" ir naujesnę mašiną nusiperka - ta prasme pasima visišką lavoną už 2 -3 kartus mažesnę kainą nei rinkos tam, kad prieš panas pasirodyti ir kaimynus
Mašina kažkiek beveik važiuoja, salone niekas neveikia, remontuot kaip pigiau reikia - gaunasi viskas vos ne dirželiais ir vielutėm suraišiota. Nu bet gi mandras tada - eina per gyvenimą kiaurai
Tikra teisybė
#10
Parašyta 2016 lapkričio 02 - 17:23
pas mane tas pats, diagnostika nieko neparode, daryta 3jose skirtingose vietose, nezinau ka daryti... jeigu pavyks isspresti problema, parasykite, aciu
buvo egr. diagnostika padare sake variklis pats save dusindavo.
#11
Parašyta 2016 lapkričio 02 - 18:36
buvo egr. diagnostika padare sake variklis pats save dusindavo.
Variklis save dusint gali nebent kai jam jau misios Siuo atveju turbut egr'as atviras buvo pastriges ir vietoj tvarkingo misinio gaudavo minimaliai oro ir nedegiu ismetimo duju.
#12
Parašyta 2016 lapkričio 02 - 18:59
Variklis save dusint gali nebent kai jam jau misios Siuo atveju turbut egr'as atviras buvo pastriges ir vietoj tvarkingo misinio gaudavo minimaliai oro ir nedegiu ismetimo duju.
Net labai ne.
Dažna bėda, šiandien taip pat mano sutikta 307 RHSe. Kiauras EGR butterfly (arba dar kitaip EGR Throttle) valve sklendės selenoidas ir paduoda vakuumo ten tiek, kad užsidaro šviežio oro paėmimas. Tai kiek ant laisvų per EGRą pasiima, tiek dar kažkiek dirba. Paspaudi rimčiau gazą ir realiai užsidaro visi oro paėmimo kanalai. Tai variklis dirba, apsukos kažkiek kyla, kažkiek net važiuoja nuo kalno, bet matytum, kokie dūmo šniūrai ten būna, nes klaidos jokios neišmeta, tai kuro dozę varo praktiškai pagal užduotą turbo slėgį... Arba net jei ir pagal turimą turbo slėgį, kuris ten būna atmosferinis, vistiek variklis tiek oro nesugeba įsiurbt, kad normaliai sudegintų.
Pas 4HX ir RHR analogišką bėda būna, kai sukvailioja regeneracinės sklendės, nes to Butterfly-Throttle valve pas jį nėra. Tiek kad ten arba viena atidaryta, arba kita, nes vakuumas į abi iškart patenka, bet jei vienos spyruoklė ar pati sklendė palūžta, tai būna irgi pilnai užsidaro. Arba jeigu vienai sklendei trūksta vakuumo, pvz atjungta arba kiaura žarnelė arba valdymo pūslė. Tai jei FAPukas išprogramintas, tai atjungi visai tuos vakuumus, padarai šviežią orą stabiliai, ir į trasą asfalto po padangom tirpint
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2016 lapkričio 02 - 21:09
Jei nezinojai tai RHR, ne tik fapui naudojamos, o ir variklio uzgesinimui. Jokios ten spyruokles neluzta, o krumpis ant krumplio pradeda lipt ir nusitarkuoja.
#14
Parašyta 2016 lapkričio 02 - 22:08
Jei nezinojai tai RHR, ne tik fapui naudojamos, o ir variklio uzgesinimui. Jokios ten spyruokles neluzta, o krumpis ant krumplio pradeda lipt ir nusitarkuoja.
Cia sutaupoma max puse sekundes
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Parašyta 2016 lapkričio 02 - 23:05
Jei nezinojai tai RHR, ne tik fapui naudojamos, o ir variklio uzgesinimui. Jokios ten spyruokles neluzta, o krumpis ant krumplio pradeda lipt ir nusitarkuoja.
Apsnekejom jau kazkada sita. Manajam 2.2hdi tos sklendes - useless, kaip Tadas minejo, viska velniop ismeti ir i trasa. Taip ir esu pasidares. Kiek matau, praktiskai tas galioja ir tolimesnem egzemplioriam, teoriskai gal gauni kiek greitesni tiesiogini paemima (ne per IC) ir greitesni gesinima. Praktiskai - spaudziamas sviestas is sudo, kaip ir su swirl'u. Cia labiau fap'u, ekologiju visokiu ir emisiju inzinieriniai sprendimai.
Net labai ne.
Dažna bėda, šiandien taip pat mano sutikta 307 RHSe. Kiauras EGR butterfly (arba dar kitaip EGR Throttle) valve sklendės selenoidas ir paduoda vakuumo ten tiek, kad užsidaro šviežio oro paėmimas. Tai kiek ant laisvų per EGRą pasiima, tiek dar kažkiek dirba. Paspaudi rimčiau gazą ir realiai užsidaro visi oro paėmimo kanalai. Tai variklis dirba, apsukos kažkiek kyla, kažkiek net važiuoja nuo kalno, bet matytum, kokie dūmo šniūrai ten būna, nes klaidos jokios neišmeta, tai kuro dozę varo praktiškai pagal užduotą turbo slėgį... Arba net jei ir pagal turimą turbo slėgį, kuris ten būna atmosferinis, vistiek variklis tiek oro nesugeba įsiurbt, kad normaliai sudegintų.
Pas 4HX ir RHR analogišką bėda būna, kai sukvailioja regeneracinės sklendės, nes to Butterfly-Throttle valve pas jį nėra. Tiek kad ten arba viena atidaryta, arba kita, nes vakuumas į abi iškart patenka, bet jei vienos spyruoklė ar pati sklendė palūžta, tai būna irgi pilnai užsidaro. Arba jeigu vienai sklendei trūksta vakuumo, pvz atjungta arba kiaura žarnelė arba valdymo pūslė. Tai jei FAPukas išprogramintas, tai atjungi visai tuos vakuumus, padarai šviežią orą stabiliai, ir į trasą asfalto po padangom tirpint
A, okei, supratau Na, esmei tiesa pasakiau, kad nepastriges o atviras, cia jau niuansai.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 lapkričio 02 - 23:12
#16
Parašyta 2016 lapkričio 03 - 11:08
Jei nezinojai tai RHR, ne tik fapui naudojamos, o ir variklio uzgesinimui. Jokios ten spyruokles neluzta, o krumpis ant krumplio pradeda lipt ir nusitarkuoja.
Jei atvirtai sakant, tai man jokio skirtumo, kas ten lūžta viduje, nes aš jų neardau ir neremontuoju, o tiesiog atjungiu. Rusai tikriausiai pasidarę brėžinius ir tuos krumplius gaminasi?
O dėl gesinimo tai taip, ne vien kuras nuimamas, bet ir uždusina orą. Bet kaip ir Laimonas sakė, nėra prasmės, nes visi dyzeliai nuo seniausiai gesinami nuimant kurą. HDi tik negęsta tol, kol raile slėgis nenukrenta, tai užtat pas senus Boschus ir būna bėdų su užgesinimu, kai slėgio reguliatorius stringa.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0