Taigi taigi.
Po prieš keletą metų parduoto 205 turbo dyzeliuko, sekė ganėtinai netrumpa pertrauka nuo automobilių. Taip susiklostė aplinkybės, kad nereikėjo nuosavo automobilio. Tačiau, kai esi užkietėjęs automobilių gerbėjas, ramiam gyvenimui kažkada ateina pabaiga.
Keletą metų nesantykiavus su Peugeot markės automobiliais, 2016 metai tapo itin derlingi
Kadangi jau buvau spėjęs pasiilgti Peugeot markės, Pavasarį, beieškant dviratės transporto priemonės, įsigijau Peugeot markės dviratį. Nuo to viskas netyčia ir prasidėjo.
Vėliau, atėjus vasarai, intensyviai pradėjau galvoti, kad kaip ir būtų laikas vėl nusipirkti 205. Kažkaip senokai brandinau mintį, nusipirkti 205 su benzininiu varikliu. Netyčia gavau pasiūlymą nusipirkti pakankamai neblogos būklės Peugeot 205 XS su 1,4 mono įpurškimu. Pirkdamas žinojau, kad variklis buvo perkaitintas ir stipriai dūmijo. Kėbulo dugnas nupelijęs nuo stovėjimo požeminiame garaže, bet pirkau mašiną su ta mintimi, kad neskubėdamas po truputį prikėlinėsiu.
Per vasarą atlikau šiek tiek darbų. Persirinkau galinį tiltą, susidėjas stabdžių kaladėles, naujus rankinio trosus, gerus amortizatorius iš 106, šiek tiek pasižėminau tiltą. Vargais negalais subūriau motorą: 1,4 variklio blokas, variklio galva nuo 106 xsi, laidynas nuo 106 1,6 rallye. Kuriasi, važiuoja, daug nevažinėjau. kolkas jausmas, kad šiek tiek perpila kurą, bet kas kur ir kodėl taip ir neišryškinau dar Šiuo metu, po truputį, judinu priekinę važiuoklę, deduosi GTI traversą su šakėmis, bandau gamintis amortikus į priekį, tai šiek tiek užleidau variklio klausimą, bet kai vėl mašina atsistos ant ratų, žiūrėsiu ką daryti su juo. Bet kokiu atveju tai tikrai nėra tas variklis, kurio aš norėčiau.
Šiuo metu automobilis atrodo kažkaip taip
Na ir dar viena naujiena, Prieš keletą savaičių, nusprendus keisti darbą, atsirado poreikis antram šeimos automobiliui. Ilgokai svarščiau kokį automobilį nusipirkti. Tarp kandidatų buvo ir Volvo V70 ir Citroen C5 ir Peugeot 407 arba 406. Bet galiausiai radau automobilį apie kurį senokai pasvajodavau, bet taip niekada ir neišdrįsdavau nusipirkti. Taigi radus variantą, kuris patiko. Buvo nupirktas Peugeot 306 cabriolet'as.
Velniškai man patinkančios, ir tik pas kabrioletus buvusios, Aubergine (Baklažano) spalvos - taip automobiliui iškarto prigijo vardas Baklažanas. Su senuoju, 2 litrų, 8v benzininiu varikliu. Ir su žiauriai prie automobilio spalvos tinkančiu, ryžos odos salonu.
Prie automobilio darbo panašiai tiek pat kiek ir prie 205
Kėbulas turi mažesnių ar didesnių įlinkimų ar įbrėžimų praktiškai ant kiekvienos detalės, salone trūksta keletos plastmasiukų, priekinės sėdynės prašosi persiuvamos, stogas neleidžia, bet norėtųsi atnaujinti jo spalvą, nes dabar plėmuotas ir panašiai. Bet kai automobilis yra sena svajonė, pirkdamas galima sakyti į visus šitus niuansus užmerkiau akis ir daug nesiderėjęs pirkau
Per tas keletą savaičių kai turiu automobilį, be to, kad labai dažnai plaunu, taip pat susitvarkiau vairuotojo sedynės mechaninę dalį, kad sedynė reguliuotūsi kaip priklauso, nes nupirkus nesilankstė atlošas, sutvarkytas vairuotojo lango mechanizmas, prisuktos plastmasės salone kurios buvo ar palūžusios ar atsikabinusios. Ir atlikti panašūs smulkūs darbai.
Pradžiai numatomi darbai tai pasikeisti tepalus, susirasti halogenus i buferį, susitvarkyti centrinį kuris šiek tiek neveikia
O vėliau jau bus matyti, planų yra daug ir didelių, bet plėstis nenoriu nes dar kol kas niekas nera aišku.
Tam kartui tiek. Prie progos radęs laiko padarysiu nuotraukų su normaliu fotiku