Joa, ir greitai atkvipo Pasidziaugiau padangom savaite ir prakirtau viena ziopli pagaves.
Tenka vel ieskotis poros padangu. nors kogero desiu dvi senas kazkokias kur turiu kad pratempt tas keles savaites iki balandzio menesio.
Skierkos garažėlis
#21
Posted 2017 March 18 - 07:08
#22
Posted 2017 March 18 - 17:52
O kas labai pasikeis tą balandį?
Ar jum Policija sustabdžius padangas tikrina?
Dabar jau ir TA su vasarinėm praleidžia nuo Kovo 15d.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#23
Posted 2017 March 18 - 20:08
O kas labai pasikeis tą balandį?
Ar jum Policija sustabdžius padangas tikrina?
Dabar jau ir TA su vasarinėm praleidžia nuo Kovo 15d.
Šiaip kokiais gūdžiais 2012 (buvo žiema, vėlus vakaras) sustabdė, patikrino dokumentus ir su prožektorium pasišviesdamas pareigūnas apėjo ratus. Turbūt manė, kad sausio mėnesį su vasarinėm važinėju Tai toks vienas nutikimas buvęs yra, bet daugiau nepasikartojo, tai turbūt rizikuočiau jau dabar vasarines dėt, jei būtų reikalas
#24
Posted 2017 March 18 - 20:25
Teko visokių nesąmonių turėt apautų... Gal eilinį kartą sėkmingai.
Kažkada visą mėnesį su visom keturiom skirtingom pravažinėjau, kai bakalaurą rašiau ir kasdien po vieną ratą nuleisdavo, kažkada visą žiemą su vasarinėm, tik vasarį užteko noro ir laiko žieminius ratus užsidėt. Kažkada ir su plikom visą žiemą, labai sunku pavažiuot buvo, nes mašina su ESP ir tas ESP visiškai nesusigaudo, kas vyksta.
Ai, tiksliai, buvau kartą nubaustas, nes išlindau su šipuotomis balandžio gale. Policininkas sakė, kad iš kitos gatvės pusės puikiausiai girdėjosi šnaresys ratų.
Pamenu, 2015tais sukakojo balandžio ten ta 11-ta, ar kokia, kai jau šipuotų nebegalima. Tai persidėjau vasarinius ratus ir išvažiavau. Tai prisnigo ir visas miestas paralyžiuotas, nepavažiuoja žmonės
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#25
Posted 2017 March 18 - 21:14
Balandį pasikeis tas, kad pagal KET bus galima važiuoti su vasarinėm padangom.
KET yra tam, kad jų laikytis, o ne šiaip sau.
Tiek kiek as su ta mašina važiuoju ir kokiom gatvėm važiuoju tai aš galėčiau su plikom vasarinėm visą žiemą atvažinėti, bet nevažinėju - tiesiog mėgstu laikytis KET. Čia tas pats kaip be T.A. važiuoti. Gi mašina nepasikeičia nuo to lipduko ant numerių, viskas taip pat lieka
#26
Posted 2017 March 18 - 21:59
Tai, sakai, mieste visada tik 50 vaziuoji? Ir ne per pereja turbut nesi ejes? Ir savo Peugeot dvirati visada per pereja tik vediesi? Ir net su sviesom visada diena vaziuoji? Ir istisines niekad nekirtes? P.S. Cia buvo ironijaBalandį pasikeis tas, kad pagal KET bus galima važiuoti su vasarinėm padangom.
KET yra tam, kad jų laikytis, o ne šiaip sau.
Edited by evbi, 2017 March 18 - 22:04.
#27
Posted 2017 March 19 - 07:16
Tai aišku
#28
Posted 2017 July 10 - 06:12
Senokai berašiau kažką.
Taigi, per tą laiką kasdien naudojausi kabriko paslaugomis, apvažiavau su pežistais didelę dalį Lietuvos. Didelių problemų nekele mašina, bet vis primena apie save su viena ar kita smulkmena. Kadangi tech'as irgi jau į pabaigą, teks užsiimti rimčiau šiek tiek su ja ir paruošti atsakingai
Iš 205 stovyklos, Davesti gavai tiek kad būtų galima tech eiti, labai bandžiau suspėti ant kelionės aplink Lietuvą, tačiau pritrūkau šiek tiek laiko, tada palikau projektą mėnesiukui ramybėje ir praeitą savaitę pagaliau viską pabaigiau, Penktadienį tech, šeštadienį registracija, ir pagaliau legalus keliuose.
Kiek kolkas važinėjau, labai atrodo, kad reikės pasikelti tiltą per vieną šlicą, nes priekis kaip ir padoriam aukštyje, o galas norėtūsi šiek tiek aukščiau, arba šiek tiek labiau problemų darantis variantas dar labiau žeminti priekį.
Planas mėginti važinėtis ir išgaudinėti trūkumus, kurių atrodo, kad nemažėja o daugėja Vakar važinėjant nustojo rodyti kurą, įtariu elektros problemą, bet dar neiškojau.
Reikia patrumpinti bėgių traukę, trumpinau jau bet dar trūksta.
Priekiui reiktų kietesnius dujinius amortikus nupirkti. Kadangi dabar sudėti coilai, tai reikia tik pačių ampolių į vidų.
Susidėti stabilizatorių su traukėm
O šiaip, reikia važiuoti važiuoti ir testuoti
#29
Posted 2017 July 11 - 12:14
Kolkas iš neilgos ekploatacijos pastebėjau, kad kaista variklis, ir kaista keistai daugokai atrodo. Kiek radau ventiliatorius nesisuka, reikės ieškoti kodėl nepasileidžia, žinau kad ventiliatorius tikrai geras.
Vienas coilas neatlaikė įtampos ir linko šiek tiek korpusas. Žinau kodėl linko, bandysim taisyti arba keisti korpusą coilo jei nesigaus išspresti klausimo.
Nupirktos stabilizatoriaus traukės, bandau ieškotis kažkur GTI stabilizatoriaus gumų kurios prie traverso eina, vienos pusės randu, bet tos pusės kur su bumbulu stabilizatorius neina gauti. Gal kas žinote kur galėtų būti pirkt?
#30
Posted 2017 July 11 - 13:36
galas žiauriai žemas!
priekis irgi žemas, valdomumas turėtų būt prastesnis tokiu žemiu priekiu, nepastebėjai?
Ratlankių spalva įdomi, bet šviesi spalva gerokai pagyvintų bendrą vaizdą.
Dėl stabilizatoriaus gumų - kai ieškau ko nors saviškiam, tai skambinu į žerutį, meharį ir robetą. Spėju, atsargose neturės, bet gal užsakyt galės
+370 605 66239
#31
Posted 2017 July 11 - 21:32
Kas del ratlankiu tai sviesu bus nebent ziemai, bet tai dar klausimas mane tenkina raudona + pilka.
Valdomumo tai nepastebejau nes as tokiais greiciais vazineju su ta masina kad apie kazkoki valdomuma negaliu nieko sakyti. jei buciau nukonstraves i palakstymu puse tai tada butu labai per zema viskas. nu prekis dar dar, bet galas tai labai per zemai. bet kolkas darausi taip kad butu graziau, kai atsibos, kai pradesiu galvoti apie kazkoki rimtesni motora tada ir pagalvosiu apie vaziuokles setup'a toki kokio reikia dinamikai
#32
Posted 2017 July 25 - 06:49
Pakrito šiek tiek priekis, ir dabar jau tokio aukščio kaip kad aš ir norėjau iš pradžių.
Važiuojant vis atsiranda darbų dar kur reikia patobulint kažką. Priekyje pravalcuoti sparnus reikėtų šiek tiek, nes kantuką nori atlupti ratas sukant posūkius.
Taip pat būtų gerai rasti sėdynę vairuotojo XS arba nupirkti visą saloną.
Pasidėjau garaže termostatą, reikės bandyti pakeisti, gal padės su kaitimu. Dėl visa ko pasidariau vieną ventiliatorių su jungtuku, kitą automatinį. Kad esant reikalui galėčiau pajungt du iškart.
Kabrioletas ruošiasi tech apžiūrai, nemažai smulkmenėlių pataisyta, bet dar keletas liko. Išmetimą keles dalis pakeisti ir persivirinti kur negerai suvirinta - didžiausias darbas.
Tam kartui tiek.
Edited by skierka, 2017 July 25 - 10:06.
#33
Posted 2017 July 25 - 06:58
foto nerodo!
+370 605 66239
#34
Posted 2017 July 25 - 10:08
Pataisytos nuotraukos. Tikiuosi, kad nedings dabar.
Prie darbų ateinančių reikia įsirašyti ir priekio korekcija nes dabar šiek tiek tarpai nevienodi gaunasi.
Edited by skierka, 2017 July 25 - 10:08.
#35
Posted 2017 July 25 - 18:17
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#36
Posted 2017 July 25 - 18:47
Numerius pirkai ar taip dave ? Registravau volvo neseniai, raides tos pacios, skaiciai 372 mano
Mokėjau pinigus, kad leistų pasirinkti numerį.
#37
Posted 2017 July 26 - 17:40
15 evrikū ar daugiau ?
#38
Posted 2017 July 26 - 18:48
15 numeriai + 15 kad pasirinkt duotu.
#39
Posted 2017 August 28 - 06:21
Kuo toliau, tuo labiau prisimenu važinėjimą su žemu automobiliu. Kolkas nesusidūriau su vieta į kurią nepavyktų nuvažiuoti.
Neperseniausiai sudalyvauta 205'tų vasaros susitikime. Prasukta nemažai kilometrų. Vienas labai norimas ištaisyti dalykėlis yra su priekiniais amortizatoriais. Kolkas labai skaudžiai mušasi didesniu greičiu per didesnius nelygumus. Bet su laiku išspręsiu manau šitą problemą.
Keletas Foto kad postas nebūtų sausas:
#40
Posted 2017 August 28 - 06:53
Toks paprastas klausimas, o kaip su gulinciais policininkais? Suns pries medeli principu? Nes aukstis tai ziaurus masinos visos masinos aukstis ties hyuindai kapotu
P.S. reiketu priekini bamperi sureguliuot, o tai dabar po desine fara 3cm o kairiaja liecia
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users