skirtumo gal ir nepajautei,o as ne tik kad pajauciau,bet ir patyriau,t.y pamaciau kaip sekmingai klynija alkuniniai/indeklai,reikia suprasti toki dalyka,1.6 ir kw tiek pat kiek 2.0;nu issunkta programiskai viskas kas imanoma,tik nereikia gincytis neva 16v variklis,aplamai turbodyzeliui ir 8v per akis,turbina ta atlieka priverstini iputima,cia ne atmosferikas benzininis..
kam tau komplektus pirkti,atjungsiu tau immobilaizeri ir uzsikurs kad ir su atsuktuvu,tarp kirto mb sprinteriu 312 lygiai tokia pat problema,seda akumas ar sukibirksciuoja-raktai pabega,saldytuvas senas niekam jis nereikalingas,kas ji vogs,iseitis immobilaizeri isjungei ir pamirsai
Na tai juk ir parašiau, kad ilgaamžiškumo ir kitų niuansų tas variklis turi dėl savo didesnio santykio kw/L bei sudėtingesnės ir trapesnės konstrukcijos, bet kalba juk buvo apie trauką, žmogus rašė, kad jam smarvės trūksta.
O šiaip, tiesiog pasikeitė karta motorų ir tiek, nieko labai nepadarysi, ypač kai reikia mažo litražo ir išlaikyti šiuolaikišką variklių guvumą. Jei tas 1.6HDI būtų buvęs toks jau labai itin prastas, tai nebūtų jo montavę ne tik PSA, bet ir Fordas, Fiatas, Volvo ir dar eilė japaškių.
Manau puikiai žinot, kiek laiko bendras PSA-BMW benzininis Princo motoras, tas su EP kodais...
Aš manau, kad jei žmogus Lietuvoj būtų, tai būtų jau tamstai ar kažkuriam iš kolegų pasiskambinęs ir sutvarkytas tas C5 jau važiuotų. Užsieny truputį sunkiau gali būti. Bet už tai žmogus šitas labai normalus, o ne koks ten balvonas iš Anglijos, kur į forumus rašinėja, prašo magišku rutuliu išburti jo, kurnors Notingeme pakrūmėj stovinčiam bolidui visas bėdas ir dar internetu suremontuoti, ir aiškina, kaip Anglijoj remontuot automobilius brangu ir kaip gera gyvent Tai ne problema ir pakonsultuot, ir paaiškint.
Man senam Xantia 2.0 HDi vienos fiškės kompui elektrikai už kvartalo immo nuėmė per pusvalandį. Išlitavo čipuką, suprogramavo ir kartu uždarėm, varžčiukus atgal susukom. Pasibandžiau ant brolio 406 - kuriasi, dirba, važiuoja puikiai su svetimu (jo mašinos) raktu. Kadangi kompas bus automobilio salone, tai netgi rimtai nesandarinau. Pas C5 turbūt jau nebėra taip paprasta dėl to, kad turi BSI ir CAN?
Edited by tadas1991, 2016 October 04 - 08:13.