Peršokti prie turinio


Nuotrauka

BSI problema


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 spalio 02 - 17:17

Sveiki, turiu klausimeli.. Radau C5 2.0 HDI 2003m. papigai. O C5 istorija butu tokia... Zmogeliui neveike saltas oras ir pradejo tikrinti saugiklius. Rades viena sudegusi ir neturedamas kito... uzviniojo kelis laido plaukelius ant seno saugikliaus :doh:

Pasekmes tokios kad masina nebesikuria.. Pasak dieduliuko, citrinu centre priejo isvados kad nusprogo BSI ir aisku kosmine saskaitele.

Pats nebuvau dar abziurejas ar pasijunges diagnostikos, bet faktas tas kad imobilaizeris blokuoja visa sistema.

Reikia nuomoniu ar istikruju galejo numirt BSI... Del pacio BSI problemos nebutu gauciau uzdyka. Del programavimo nzn reikia nuomoniu.


  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 spalio 02 - 18:13

del trumpo jungimo aisku kad galejo pareiti bsi.bet galejo pareiti ir daugiau sistemu ar saugikliu..be to immo ten visos sistemos neblokuoja, blokuoja tik variklini ecu, ir neleidzia uzkurti, bet starteris turi suktis..plius velgi reikia daryti diagnostika, paziureti ka rodo, gal net nesijungia prie bsi, o gal rodo uzrkinta ecu..nu kalnas variantu realiai..

o bsi keiciant beabejo reiks priristi , kad priristum reiks derinti pin koda bsi ir ecu..arba tiesiog is ecu isjungti immo..tada galesi auto nors su atsuktuvu uzkurti..nu zodz vien diagnostines irangos neuzteks..reik tureti ir programatoriu..

o siaip gali keisti visa uzvedimo komplekta tada nieko nereiks priristi, taciau jei dar kazkur kazkas trumpina, nefaktas kad vel viskas neiscirskes..nu zodz reik rasti gedimo priezasti pries keiciant dalis.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 spalio 02 - 18:43

Taupyti ant saugikliu...JOOOOOO.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#4 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 spalio 02 - 18:49

del trumpo jungimo aisku kad galejo pareiti bsi.bet galejo pareiti ir daugiau sistemu ar saugikliu..be to immo ten visos sistemos neblokuoja, blokuoja tik variklini ecu, ir neleidzia uzkurti, bet starteris turi suktis..plius velgi reikia daryti diagnostika, paziureti ka rodo, gal net nesijungia prie bsi, o gal rodo uzrkinta ecu..nu kalnas variantu realiai..

o bsi keiciant beabejo reiks priristi , kad priristum reiks derinti pin koda bsi ir ecu..arba tiesiog is ecu isjungti immo..tada galesi auto nors su atsuktuvu uzkurti..nu zodz vien diagnostines irangos neuzteks..reik tureti ir programatoriu..

o siaip gali keisti visa uzvedimo komplekta tada nieko nereiks priristi, taciau jei dar kazkur kazkas trumpina, nefaktas kad vel viskas neiscirskes..nu zodz reik rasti gedimo priezasti pries keiciant dalis. :)

Komplektas butu... ECU, BSI, ir spynele su raktu nuo vienos masinos? Pagal ideja turetu veikti... Bet blyn viska rasti nuo vienos masinos cia jau broblema.


  • 0

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 02 - 19:48

Komplektas butu... ECU, BSI, ir spynele su raktu nuo vienos masinos? Pagal ideja turetu veikti... Bet blyn viska rasti nuo vienos masinos cia jau broblema.

Komplektas būtų ECU, BSI ir užvedimo raktas. Iš to rakto tau reikės tik čipuko imobilaizerio, visa kita pasiliksi savo.

Aišku, perdėjus BSI į kitą mašiną, reiks nueit į BSI susidėliot varneles pagal tos mašinos komplektaciją, nes kitaip pusė dalykų gali neveikti arba mėtyti klaidas.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 spalio 02 - 19:59

Ok aisku... Hemorojus ir nieko daugiau. Lai diedas detalem leidzia, as neturiu laiko tokiems dalykams. Jei butu mechanines problemos dar velniai nemate.. Bet elektroje slieku neieskosiu. Is papigai gausis galvos skausmas.

 

Dekui kas atraset :good: Risam sia tema.


  • 0

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 02 - 23:29

Jei žmogus pinigus moka, tai ko netvarkyt. Bet jei atvarė tik dėl to, kad nori pYgEI, tai aišku geriau neremontuot ir tegul pats toliau vynioja vielas ant saugiklių.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 spalio 03 - 00:51

Tadai neee, radau kad nupirkti ji papigai.... Bet tas papigai kaip kate maise. Jeigu tureciau laiko tam dalykui galeciau zaistis. Bet kai jo paskutiniu metu neturiu... Tai tikrai nenoriu terliotis. Visus komponentus susirinkciau uz kelias kapeikas ar net dykai. O uzkurus auto vel gali atsirasti siurprizu... Paleisdamas detalem atsipirktu viskas ir dar islosciau... Bet viskas remiasi i laika. Galvojau pasilikciau sau nes, turiu C5 1.6 hdi nu kapiec superinis masiniukas...Ir valgo kaip ziebtuvelis, bet vazinejant su saltu oru ar keliese masinoje jau jam truksta smarves.

Zodziu kazkaip greit uzsitriedziau, bet primeciau kad palauksiu. Atsiras koks variantas su 2.0 motoriuku kuris bent jau kuriasi ir normaliai ji butu galima perpurtyti ir patikrinti.


  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 03 - 12:19

Tai kad tas 1.6HDi 80kw traukia labai panašiai, kaip senasis 2.0HDi 80kw. Gal net geriau. Yra ten ilgaamžiškumo ir kitų klausimų, bet dėl traukos kažkaip labai skirtumo nepajaučiau. 1.6 netgi guvesnis truputį, nes pradeda kabinti nuo mažesnių sūkių.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 spalio 03 - 12:19

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 spalio 04 - 04:49

skirtumo gal ir nepajautei,o as ne tik kad pajauciau,bet ir patyriau,t.y pamaciau  kaip sekmingai klynija alkuniniai/indeklai,reikia suprasti toki dalyka,1.6 ir kw tiek pat kiek 2.0;nu issunkta programiskai viskas kas imanoma,tik nereikia gincytis neva 16v variklis,aplamai turbodyzeliui ir 8v per akis,turbina ta atlieka priverstini iputima,cia ne atmosferikas benzininis..


Komplektas butu... ECU, BSI, ir spynele su raktu nuo vienos masinos? Pagal ideja turetu veikti... Bet blyn viska rasti nuo vienos masinos cia jau broblema.

kam tau komplektus pirkti,atjungsiu tau immobilaizeri ir uzsikurs kad ir su atsuktuvu,tarp kirto mb sprinteriu 312 lygiai tokia pat problema,seda akumas ar sukibirksciuoja-raktai pabega,saldytuvas senas niekam jis nereikalingas,kas ji vogs,iseitis immobilaizeri isjungei ir pamirsai


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 04 - 08:07

skirtumo gal ir nepajautei,o as ne tik kad pajauciau,bet ir patyriau,t.y pamaciau  kaip sekmingai klynija alkuniniai/indeklai,reikia suprasti toki dalyka,1.6 ir kw tiek pat kiek 2.0;nu issunkta programiskai viskas kas imanoma,tik nereikia gincytis neva 16v variklis,aplamai turbodyzeliui ir 8v per akis,turbina ta atlieka priverstini iputima,cia ne atmosferikas benzininis..


kam tau komplektus pirkti,atjungsiu tau immobilaizeri ir uzsikurs kad ir su atsuktuvu,tarp kirto mb sprinteriu 312 lygiai tokia pat problema,seda akumas ar sukibirksciuoja-raktai pabega,saldytuvas senas niekam jis nereikalingas,kas ji vogs,iseitis immobilaizeri isjungei ir pamirsai

Na tai juk ir parašiau, kad ilgaamžiškumo ir kitų niuansų tas variklis turi dėl savo didesnio santykio kw/L bei sudėtingesnės ir trapesnės konstrukcijos, bet kalba juk buvo apie trauką, žmogus rašė, kad jam smarvės trūksta.

O šiaip, tiesiog pasikeitė karta motorų ir tiek, nieko labai nepadarysi, ypač kai reikia mažo litražo ir išlaikyti šiuolaikišką variklių guvumą. Jei tas 1.6HDI būtų buvęs toks jau labai itin prastas, tai nebūtų jo montavę ne tik PSA, bet ir Fordas, Fiatas, Volvo ir dar eilė japaškių. 

Manau puikiai žinot, kiek laiko bendras PSA-BMW benzininis Princo motoras, tas su EP kodais...

 

Aš manau, kad jei žmogus Lietuvoj būtų, tai būtų jau tamstai ar kažkuriam iš kolegų pasiskambinęs ir sutvarkytas tas C5 jau važiuotų. Užsieny truputį sunkiau gali būti. Bet už tai žmogus šitas labai normalus, o ne koks ten balvonas iš Anglijos, kur į forumus rašinėja, prašo magišku rutuliu išburti jo, kurnors Notingeme pakrūmėj stovinčiam bolidui visas bėdas ir dar internetu suremontuoti, ir aiškina, kaip Anglijoj remontuot automobilius brangu ir kaip gera gyvent :) Tai ne problema ir pakonsultuot, ir paaiškint.

Man senam Xantia 2.0 HDi vienos fiškės kompui elektrikai už kvartalo immo nuėmė per pusvalandį. Išlitavo čipuką, suprogramavo ir kartu uždarėm, varžčiukus atgal susukom. Pasibandžiau ant brolio 406 - kuriasi, dirba, važiuoja puikiai su svetimu (jo mašinos) raktu. Kadangi kompas bus automobilio salone, tai netgi rimtai nesandarinau. Pas C5 turbūt jau nebėra taip paprasta dėl to, kad turi BSI ir CAN?


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 spalio 04 - 08:13

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 spalio 04 - 08:46

pas c5 su 2.0hdi 79/80kw ar 2.2hdi 98kw viskas lygiai taip paprasta kaip ir pas senaji 406 su viena fyske..atjungei immo is ecu, pastatei ecu i vieta ir viskas, nors laidziukais uzkurinek..:) bsi ir can viskas vienodai, tik kad gali mesti klaidas skydelyje kad tipo immo failure, bet kai uzsikuria nebemeta..o siaip kazkurie skydeliai konfiguruojasi, kad nemestu situ klaidu.:D


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 04 - 09:38

pas c5 su 2.0hdi 79/80kw ar 2.2hdi 98kw viskas lygiai taip paprasta kaip ir pas senaji 406 su viena fyske..atjungei immo is ecu, pastatei ecu i vieta ir viskas, nors laidziukais uzkurinek.. :) bsi ir can viskas vienodai, tik kad gali mesti klaidas skydelyje kad tipo immo failure, bet kai uzsikuria nebemeta..o siaip kazkurie skydeliai konfiguruojasi, kad nemestu situ klaidu. :D

Tai va apie tas klaidas ir pypsėjimus ir kalbu. Pažįstu vieną žmogų, kuriam kažkur Panevėžyje taip padarė, tai užsikniso klausyti galiausiai ir surado, kas padarys normaliai :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 spalio 04 - 15:50

Tai

 

Na tai juk ir parašiau, kad ilgaamžiškumo ir kitų niuansų tas variklis turi dėl savo didesnio santykio kw/L bei sudėtingesnės ir trapesnės konstrukcijos, bet kalba juk buvo apie trauką, žmogus rašė, kad jam smarvės trūksta.

O šiaip, tiesiog pasikeitė karta motorų ir tiek, nieko labai nepadarysi, ypač kai reikia mažo litražo ir išlaikyti šiuolaikišką variklių guvumą. Jei tas 1.6HDI būtų buvęs toks jau labai itin prastas, tai nebūtų jo montavę ne tik PSA, bet ir Fordas, Fiatas, Volvo ir dar eilė japaškių. 

Manau puikiai žinot, kiek laiko bendras PSA-BMW benzininis Princo motoras, tas su EP kodais...

 

Aš manau, kad jei žmogus Lietuvoj būtų, tai būtų jau tamstai ar kažkuriam iš kolegų pasiskambinęs ir sutvarkytas tas C5 jau važiuotų. Užsieny truputį sunkiau gali būti. Bet už tai žmogus šitas labai normalus, o ne koks ten balvonas iš Anglijos, kur į forumus rašinėja, prašo magišku rutuliu išburti jo, kurnors Notingeme pakrūmėj stovinčiam bolidui visas bėdas ir dar internetu suremontuoti, ir aiškina, kaip Anglijoj remontuot automobilius brangu ir kaip gera gyvent :) Tai ne problema ir pakonsultuot, ir paaiškint.

Man senam Xantia 2.0 HDi vienos fiškės kompui elektrikai už kvartalo immo nuėmė per pusvalandį. Išlitavo čipuką, suprogramavo ir kartu uždarėm, varžčiukus atgal susukom. Pasibandžiau ant brolio 406 - kuriasi, dirba, važiuoja puikiai su svetimu (jo mašinos) raktu. Kadangi kompas bus automobilio salone, tai netgi rimtai nesandarinau. Pas C5 turbūt jau nebėra taip paprasta dėl to, kad turi BSI ir CAN?

 

Kas tiesa tas ne melas... Gyvenciau Lietuvoje tikrai zinau i ka kreiptis, nors ir cia pas mane yra darbsciuju rankeliu burelis... O nezinant masinos apsigalvojau kad isvengti siurprizu.

Zodziu ilgai nelaukes nupirkau liuta 106. 99 m. 1.0 l :doh: su 80k km. Spuogas kaip is fabriko, dazai origanalus ir salonas idealus. Aisku ne viskas grazu kas auksu spindi... Nuvarytas visas desinysis sonas. Abejos durys ir priekinis sparnas keitimui, ir paplyses vienas zaviesas... Skardos nekainuos tik spaklius ir dazymas zaviesa pavirinsiu.Galvoju su max.100 pinigu isiterpsiu.Masiniukas buvo cackintas ir priziuretas.. Zmogelis po fiestukes primuses klyna, vaziuodamas atsireme i kelyje esancias apsaugas. Svarbiausiai visi sveiki o liutas pas mane. Liuta darysiu pats, nes jau nagai niezti... Ir greiciausiai nebus parduotas. Nes senai ieskojau tokio varianto papigai ir gerame stovyje, kazko paprasto kaip 3 kapeikos. Butinai pristatysiu spuoga siame forume ir darbo eiga.


Šį pranešimą redagavo mk531: 2016 spalio 04 - 15:52

  • 0

#15 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 spalio 12 - 03:10

Na tai juk ir parašiau, kad ilgaamžiškumo ir kitų niuansų tas variklis turi dėl savo didesnio santykio kw/L bei sudėtingesnės ir trapesnės konstrukcijos, bet kalba juk buvo apie trauką, žmogus rašė, kad jam smarvės trūksta.

O šiaip, tiesiog pasikeitė karta motorų ir tiek, nieko labai nepadarysi, ypač kai reikia mažo litražo ir išlaikyti šiuolaikišką variklių guvumą. Jei tas 1.6HDI būtų buvęs toks jau labai itin prastas, tai nebūtų jo montavę ne tik PSA, bet ir Fordas, Fiatas, Volvo ir dar eilė japaškių. 

Manau puikiai žinot, kiek laiko bendras PSA-BMW benzininis Princo motoras, tas su EP kodais...

 

Aš manau, kad jei žmogus Lietuvoj būtų, tai būtų jau tamstai ar kažkuriam iš kolegų pasiskambinęs ir sutvarkytas tas C5 jau važiuotų. Užsieny truputį sunkiau gali būti. Bet už tai žmogus šitas labai normalus, o ne koks ten balvonas iš Anglijos, kur į forumus rašinėja, prašo magišku rutuliu išburti jo, kurnors Notingeme pakrūmėj stovinčiam bolidui visas bėdas ir dar internetu suremontuoti, ir aiškina, kaip Anglijoj remontuot automobilius brangu ir kaip gera gyvent :) Tai ne problema ir pakonsultuot, ir paaiškint.

Man senam Xantia 2.0 HDi vienos fiškės kompui elektrikai už kvartalo immo nuėmė per pusvalandį. Išlitavo čipuką, suprogramavo ir kartu uždarėm, varžčiukus atgal susukom. Pasibandžiau ant brolio 406 - kuriasi, dirba, važiuoja puikiai su svetimu (jo mašinos) raktu. Kadangi kompas bus automobilio salone, tai netgi rimtai nesandarinau. Pas C5 turbūt jau nebėra taip paprasta dėl to, kad turi BSI ir CAN?

normaliam programistui variklinio ecu  can`as ne rodiklis,pasikartosiu,atjungtas immo pas sprinteri 96m kuriame jau can`s sujungti tarp ecu ir immo dezes "temic" ,ir ka,man tai ne kliutis.Kai moki skaityti/analizuoti programa atjungti vieni juokai...


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#16 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 12 - 07:07

normaliam programistui variklinio ecu  can`as ne rodiklis,pasikartosiu,atjungtas immo pas sprinteri 96m kuriame jau can`s sujungti tarp ecu ir immo dezes "temic" ,ir ka,man tai ne kliutis.Kai moki skaityti/analizuoti programa atjungti vieni juokai...

Niekas jūsų ar kitų rimtų programistų žiniomis ir neabejoja. Temoje juk kalbama apie diletantišką remontą, kai nėra aplink lengvai prieinamų programerių arba jų paslaugos kainuoja tiek pat, kiek ta mašina, o visokių užvedimo komplektų gali gauti gana nebrangiai.

Kuris šioje situacijoje tikrai pateisinamas būtų :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 spalio 12 - 07:07

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0