Jump to content


Photo

Peugeot 407 2.0hdi is kamino eina melynas dumas.veliau dingsta.mistika


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#21 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2016 October 05 - 12:12

http://www.part.lt/p...ef4eb7e8721.jpg
sveiki norėciau paklausti gal kas gaudosi buvau siandien tikrinti purkstukus patikrino sako visi geri.turiu patikros lapo nuotrauka ar geri skaiciai ten.nors ryte uzvedus masina pasitampo truputi veliau padirba ir viskas graziai darbuojasi izvedus melsvas dumelis iseina.aciu uz pagalba.nuoroda virsuje

Ar nebus pas jus turbinos bėda ? Tepaliuko kiek pavarva per ašelę,vėliau užkūrus jis atlieka kuro funkciją. Sudega ir tiek. O dėl fapo ,egr-o Klaipėdos regione tikrai pas Laimoną. Rekomenduoju.Gal Kaune kiek pigiau gali rasti,tačiau paskaičiavus kelionės kastus...ką aš žinau.


  • 0

#22 Dalia ir Tomas

Dalia ir Tomas
  • Senbuviai
  • posts 29
  • Vieta:Lietuva/Kurmaičiai
  • Automobilis:Peugeot 407 ,2.0hdi

Posted 2016 October 05 - 12:14

o tas ryte trukciojimas del turbinos gali buti?ar del fap ar egr?
  • 0

#23 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2016 October 05 - 13:06

o tas ryte trukciojimas del turbinos gali buti?ar del fap ar egr?

Pirmiausiai nuosekli diagnostika. Vėl pas Laimoną. Jei ryte stabiliai trūkčioja,tuomet patys galite pasidaryti eksperimentą.  Nuo pasiurbimo kolektoriaus numaukite tokią storą žarną. Kai bus atviras oro paėmimas,nei turbina,nei tepalas žarnigaliuose neturės jokios įtakos. Užvedate automobilį ir stebite elgesį. Ar pasikeitė kas ar ne. Tik važinėti su tokiu numautu vamzdžiu nereikia. Prasidės ecu bandymai pripumpuoti oro ,klaidos ir  t.t. Didžioji dalis tokių laikinų klaidų su laiku dings pačios,tačiau vis tiek tai tik eksperimentas. Kartu pamatysite ir kiek tepalo oro padavimo sistemoje. Toliau patartina l.atidžiai prarevizuoti visas vakuumo sistemos žarneles. Pradedant nuo vakumo siurblio ir į abi puses. Viena kryptis link turbinos valdymo vožtuvo,kita link svirlo paskirstytojo. Vienas randasi nugarinėje variklio pusėje ties keleivio vieta,kitas maždaug žemiau kuro filtro . Ten yra toks vožtuvėlis ir toks trišakis išsišakojimas. Labai jau skystos žarnelės tenai panaudotos,kaip taisyklė visos sutižusios. Bet tai ir viskas,ką plikas basas gali pats pasitikrinti. Toliau reikia matuoti aparaturos pagalba. Egr- dar galima laikinam užkimšti,kad oras neitų,bet išprogramuoti vis tiek reiks. Beje,tapalas į variklį gali patekti ir per variklio vožtuvų gumeles,bet tuomet dūmijimas bus stabilus. SĖKMĖS.


  • 0

#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 October 05 - 13:16

Pirmiausiai nuosekli diagnostika. Vėl pas Laimoną. Jei ryte stabiliai trūkčioja,tuomet patys galite pasidaryti eksperimentą.  Nuo pasiurbimo kolektoriaus numaukite tokią storą žarną. Kai bus atviras oro paėmimas,nei turbina,nei tepalas žarnigaliuose neturės jokios įtakos. Užvedate automobilį ir stebite elgesį. Ar pasikeitė kas ar ne. Tik važinėti su tokiu numautu vamzdžiu nereikia. Prasidės ecu bandymai pripumpuoti oro ,klaidos ir  t.t. Didžioji dalis tokių laikinų klaidų su laiku dings pačios,tačiau vis tiek tai tik eksperimentas. Kartu pamatysite ir kiek tepalo oro padavimo sistemoje. Toliau patartina l.atidžiai prarevizuoti visas vakuumo sistemos žarneles. Pradedant nuo vakumo siurblio ir į abi puses. Viena kryptis link turbinos valdymo vožtuvo,kita link svirlo paskirstytojo. Vienas randasi nugarinėje variklio pusėje ties keleivio vieta,kitas maždaug žemiau kuro filtro . Ten yra toks vožtuvėlis ir toks trišakis išsišakojimas. Labai jau skystos žarnelės tenai panaudotos,kaip taisyklė visos sutižusios. Bet tai ir viskas,ką plikas basas gali pats pasitikrinti. Toliau reikia matuoti aparaturos pagalba. Egr- dar galima laikinam užkimšti,kad oras neitų,bet išprogramuoti vis tiek reiks. Beje,tapalas į variklį gali patekti ir per variklio vožtuvų gumeles,bet tuomet dūmijimas bus stabilus. SĖKMĖS.

EGR jiems stringa atviras labai retai, todėl dažniausiai pakanka užgesintam atjungti jungtelę ir galima tikrinti. Klaidos iškart neįmeta, tik po kurio laiko. Ta prasme džeki čano ir avarinio rėžimo. Paprasta klaida kompe aišku užsidega.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#25 Dalia ir Tomas

Dalia ir Tomas
  • Senbuviai
  • posts 29
  • Vieta:Lietuva/Kurmaičiai
  • Automobilis:Peugeot 407 ,2.0hdi

Posted 2016 October 05 - 19:17

oho na meginsiu kazkaip pati numauti viska paekspermentuosiu,na ta stora slanga esu maciusi kur tas kolektorius meginsiu numauti ir uzvesti jei taip supratau.o tos vakumines zarnos gali buti blogos matysis jei kiaura ar kazkas netaip?
  • 0

#26 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 October 05 - 20:21

Mano numeris 867nulis57638. Jei nerasit bedos pasiskambinkit, paziuresim is kur kojos dygsta :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#27 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2016 October 05 - 21:23

oho na meginsiu kazkaip pati numauti viska paekspermentuosiu,na ta stora slanga esu maciusi kur tas kolektorius meginsiu numauti ir uzvesti jei taip supratau.o tos vakumines zarnos gali buti blogos matysis jei kiaura ar kazkas netaip?

Gal pati netepk rankų....Su žarnom pamatysi tik ar jos gerai užmautos,ar nesutrūkinėję. Ten vakuumas . Ten niekas nepūs. Ten siurbti turi. Ir jeigu kokia žarnelė nusimovusi ar patežusi,pasiurbiamas oras iš aplinkos,vakuumo traukos nebeužtenka,prasideda bėdos. Dar viena bėda su tuo vakuumu tame ,kad per kiauras žarneles pasiurbiamas ne tik oras,bet ir šiukšlės. Tos šiukškės užkemša paskirstymo trišakio redukcines skylutes. Galima išvalyti,bet ten jau yra reikalų. Geriausiai tai daryti turint šalia meistrą su prietaisu vakuumui matuoti. Laimonas turi.


  • 0

#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 October 05 - 22:31

Jo, vakuummetras, ypač jei su pompele, labai geras daiktas. Prieš kelias savaites sutvarkiau vieną tokią bėdą. Paprastų paprasčiausias 2.0HDi 66kw ir klaida oro srauto.

O su matuokle viskas gerai.

Grybą pjauna EGRas.

Bet su pačiu EGRu irgi viskas gerai.

Tai gal vožtuvėlis, bet su juo viskas gerai.

Aha, tuomet gal pompa, bet ir su ja viskas gerai.

Kiaura stabdžių pūslė? Ne, ne kiaura.

 

Užakęs trišakiukas. Ir užakęs tiek, kad su burna nelabai ir prasipučia. Tai EGRui atidaryt vakuumo užtenka, o kai jį reikia nuleisti, tai oru per vožtuvėlio filtriuką ir tą užakusią skylę užsipildo ir srautas išsilygina tik per kokias 5s. Bandžiau kišt vielą išvalymui, bet nieko gero. Tada buvo pasitelktos liaudiškos priemonės ir elementariai pragręžta  B)

 

Man Laimonas dar pernai vasarą telefonu liepė nusipirkti tokį daiktą. Investicija gal 45eur, o jau savo kainą atidirbo gal dešimt kartų.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#29 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2016 October 05 - 22:57

. Tada buvo pasitelktos liaudiškos priemonės ir elementariai pragręžta  B)

 

 

Na taip.ši priemonė tikrai universali,bet jei padarysi per didelę skylę, varikliui veikiant tuščiomis apsukomis sistemoje vakuumas pulsuoja labai stipriai. Tam ten ir yra sukurpti tie ale droseliukai. Aš irgi gręžiau jau ne vieną. Matuojant pulsacijas skylė apie 1 mm. Jei didesnė-pulsuoja. Nežinau,gal tos pulsacijos ir neturi didelės įtakos,bet guminėms vožtuvų membranoms tikrai ne į sveikatą. Kita vertus,kai skylė didesnė,nedidelis vakuumo praradimas dėl nesandarumų bus kompensuojamas. Gal geriau,gal blogiau. Bet blogiau už užsikišusią skylę tikrai nebus.


  • 0

#30 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 October 06 - 03:08

Na taip.ši priemonė tikrai universali,bet jei padarysi per didelę skylę, varikliui veikiant tuščiomis apsukomis sistemoje vakuumas pulsuoja labai stipriai. Tam ten ir yra sukurpti tie ale droseliukai. Aš irgi gręžiau jau ne vieną. Matuojant pulsacijas skylė apie 1 mm. Jei didesnė-pulsuoja. Nežinau,gal tos pulsacijos ir neturi didelės įtakos,bet guminėms vožtuvų membranoms tikrai ne į sveikatą. Kita vertus,kai skylė didesnė,nedidelis vakuumo praradimas dėl nesandarumų bus kompensuojamas. Gal geriau,gal blogiau. Bet blogiau už užsikišusią skylę tikrai nebus.

Numaniau, kad tas susiaurinimas ten ne šiaip sau, tai nedariau ten maksimalaus įmanomo skersmens dziūrkos.

1,5mm gražtelis naudojamas tam. Vakuummetras šuolių praktiškai nemato po tokios intervencijos :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#31 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2016 October 06 - 09:48

Numaniau, kad tas susiaurinimas ten ne šiaip sau, tai nedariau ten maksimalaus įmanomo skersmens dziūrkos.

1,5mm gražtelis naudojamas tam. Vakuummetras šuolių praktiškai nemato po tokios intervencijos :)

Aš naudoju mechaninį minusinį manometrą (rodyklinį) .Fiksuoja visas pulsacijas.


  • 0

#32 Dalia ir Tomas

Dalia ir Tomas
  • Senbuviai
  • posts 29
  • Vieta:Lietuva/Kurmaičiai
  • Automobilis:Peugeot 407 ,2.0hdi

Posted 2016 October 06 - 16:16

sveiki siandien nufilmavau irasiau variklio darba tai idesiu nuorodas gal kas pasakys kas cia negerai.buvau pas meistrus vieni nezino kas tarska kiti sako voztuvai ar keramislai kazkokie.garsas tai nekazka zadantis.gal susidure kazkas buvot.jauciu jau juokiasi meistrai kai vel ta mergina atvaziuoja su savo peugeot.padekit.o laimonui tikrai reiks skambinti.
https://m.youtube.co...h?v=5veLBMU7hLs
https://m.youtube.co...h?v=T-BqbE59Ucs
  • 0

#33 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2016 October 06 - 16:48

sveiki siandien nufilmavau irasiau variklio darba tai idesiu nuorodas gal kas pasakys kas cia negerai.buvau pas meistrus vieni nezino kas tarska kiti sako voztuvai ar keramislai kazkokie.garsas tai nekazka zadantis.gal susidure kazkas buvot.jauciu jau juokiasi meistrai kai vel ta mergina atvaziuoja su savo peugeot.padekit.o laimonui tikrai reiks skambinti.
https://m.youtube.co...h?v=5veLBMU7hLs
https://m.youtube.co...h?v=T-BqbE59Ucs

Kada tepalus keitei? Labai panašu į pastrigusius  vožtuvų kėliklius. Kai savo laguną pirkau,garsas buvo labai panašus. Po tepalų keitimo ne iškart,bet po kokios savaitė praėjo.


  • 0

#34 Dalia ir Tomas

Dalia ir Tomas
  • Senbuviai
  • posts 29
  • Vieta:Lietuva/Kurmaičiai
  • Automobilis:Peugeot 407 ,2.0hdi

Posted 2016 October 06 - 17:34

kai pirkau nebuvo to garso o grizau kita diena tas garsas jau buvo kazkoks ir keiciau tepalus viska.tai nezinau kada uzsienyje buvo keisti tepalai,ir kaip atsirado tas garsas pakeitus tepalus vis tarska kazkas.
  • 0

#35 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 October 06 - 21:00

Labai nesmagi situacija kai po tepalu keitimo tokie garsai. Gali buti pakista kiaule pardavejo...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#36 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • posts 2,048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Posted 2016 October 06 - 23:01

grazink atgal pardavejui
  • 0

#37 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2016 October 07 - 07:04

Labai nesmagi situacija kai po tepalu keitimo tokie garsai. Gali buti pakista kiaule pardavejo...

...kitaip dar vadinama "daktaru",tepalo priedu
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#38 Dalia ir Tomas

Dalia ir Tomas
  • Senbuviai
  • posts 29
  • Vieta:Lietuva/Kurmaičiai
  • Automobilis:Peugeot 407 ,2.0hdi

Posted 2016 October 07 - 10:13

gali buti.bet dokumentus ta pirkimo pardavimo sutarti kur rasiausi tipo pirkau is prancuzo,prancuziska sutartis buvo sake kad neiseis grazinti ar imanoma?nezinau ka daryti dabar net darbe neiseina padirbti stresuoju,vyras gris greitai tai jau sakiau apie masina kad nekazka,tai irgi nusivyles.keisti varikli ar ka daryti nes neaisku kas pridirbta ten keisi dalis naujom beangiau iseis nei variklis.eh ir asaros byra
na kai pirkom tai ir zmogu ismananti buvom pasieme viskas gerai buvo,kai grizom namo pastatem kita diena jau organizavom tepalu dirzu keitima.niekur nesivazinejom toli tik dalis susipirkti.bet jau isgirdom kad kazkoks atsirades garsiukas keistas,pakeitus tepalus dirzus nepraejo.buvo toks pat garsas o dabar jau garsesnis ir baisesnis.kiek varikliai kainuoja?:(
  • 0

#39 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • posts 2,048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Posted 2016 October 07 - 10:30

gali buti.bet dokumentus ta pirkimo pardavimo sutarti kur rasiausi tipo pirkau is prancuzo,prancuziska sutartis buvo sake kad neiseis grazinti ar imanoma?nezinau ka daryti dabar net darbe neiseina padirbti stresuoju,vyras gris greitai tai jau sakiau apie masina kad nekazka,tai irgi nusivyles.keisti varikli ar ka daryti nes neaisku kas pridirbta ten keisi dalis naujom beangiau iseis nei variklis.eh ir asaros byra
na kai pirkom tai ir zmogu ismananti buvom pasieme viskas gerai buvo,kai grizom namo pastatem kita diena jau organizavom tepalu dirzu keitima.niekur nesivazinejom toli tik dalis susipirkti.bet jau isgirdom kad kazkoks atsirades garsiukas keistas,pakeitus tepalus dirzus nepraejo.buvo toks pat garsas o dabar jau garsesnis ir baisesnis.kiek varikliai kainuoja? :(

 

šiaip turėtų priimti atgal, bet jeigu ne, tai nenusiteik tūkstantinėm išlaidom, forumo dalyvis smiriusz jau darėsi kapitalinį, Klaipėdoje (galiu duoti serviso konktatus jeigu reikia), nenoriu sumeluot kiek tiksliai jam gavosi, gal būt pats pasakys/nuramins :)

 

kitas dalykas, rekomenduoju apsilankyti arba bent jau susisiekti:

http://autofrance.lt...biliui/klaipeda


Edited by S.Vilius, 2016 October 07 - 10:31.

  • 0

#40 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 October 07 - 10:50

Aš naudoju mechaninį minusinį manometrą (rodyklinį) .Fiksuoja visas pulsacijas.

Ta prasme saviškį kai pajungiu prie atviros žarnelės, irgi matau, kad vakuumas pakyla ne tolygiai, o šuoliukais, bet kai sistema pilnai užvakuumuota, tai niekas nebešuoliuoja.


šiaip turėtų priimti atgal, bet jeigu ne, tai nenusiteik tūkstantinėm išlaidom, forumo dalyvis smiriusz jau darėsi kapitalinį, Klaipėdoje (galiu duoti serviso konktatus jeigu reikia), nenoriu sumeluot kiek tiksliai jam gavosi, gal būt pats pasakys/nuramins :)

 

kitas dalykas, rekomenduoju apsilankyti arba bent jau susisiekti:

http://autofrance.lt...biliui/klaipeda

Koks ten kapitalinis. Diržas trūko bičui, tai nuėmė galvos viršų, išrankiojo karomyslus, sudėjo naujus, uždarė. Galbūt dar karterį nuėmė ir išrinko sukritusius gabaliukus, irgi uždėjo atgal. Pakeitė tepalus, filtrą, diržus ir į trasą.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users