Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Variklio tepalas P607

tepalas Peugeot 607

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 Vincenzo

Vincenzo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 57
  • Vieta:Alytus - Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v 81kw 1996

Parašyta 2016 spalio 14 - 10:57

Sveiki, nusipirkau P607 ir noriu patarimo kokį variklio tepalą pilt (klampumo prasme). Autodata rašo, kad tinka 5w30 ir 5w40.

Info apie abu radau nemažai, bet daugiau vokiškoms auto. Vieni rašo, kad 5w40 universalesnis visiems metų laikams, o 5w30 negerai kada karšta vasara ir temperatūra aukštesnė lauko ir pan. Todėl noriu paklaust būtent šiam auto ką patartumėt:

 

Auto: P607

Metai: 2003

Kuras: benzinas (dujų nebuvę ir nėra)

Variklis: 3.0 V6 152kw (ES9 J4S) +automatas

Per metus įvažiuoju apie 18000 km

Auto rida: 220000 km

 


  • 0
Skrendu kaip pūkas, ariu kaip plūgas.

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 spalio 14 - 11:00

5w40, keisti kas 15k, 10w40 keisti kas 10k. Siulyciau geriau 10w40 keisti kas 10k.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 Vincenzo

Vincenzo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 57
  • Vieta:Alytus - Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v 81kw 1996

Parašyta 2016 spalio 14 - 11:53

5w40, keisti kas 15k, 10w40 keisti kas 10k. Siulyciau geriau 10w40 keisti kas 10k.

 

Aš labiau būčiau linkęs 5w40 imt Total Quartz 9000 ir keist galvoju du kart per metus kas 10k. Mačiau Autodata įrašytas ir 0w30. Jeigu tarp 5w40 ir 0w30, kurį rekomenduotum?

Šiaip Peugeot visur siūlo rinktis Total tepalus, kadangi prancūziški. Gal gali kažką parekomenduot ir iš gamintojų? Kadangi dbr turiu senuką P406 1.8 benzas tai visada Total 7000 10w40 ir pyliau, nes ten realiai visi tokio klampumo neblogus gamina ir dbr galvoju likt prie Total, bet kadangi jau šitam sintetinai tepalai priklauso, gal yra geriau pasirinkt kažkas nei Total.


  • 0
Skrendu kaip pūkas, ariu kaip plūgas.

#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 spalio 14 - 12:39

Na jei jau leidziat sau kas 9k pakeisti tepalus i pilna sintetika tai tik valio. Bet sitam 3.0 pilnai uztenka 10w40 :)

Total_Peugeot_607.png


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 14 - 14:06

O aš rekomenduočiau 9000tinį Quartzą 5w40, kaip ir žmogus sakė.

Bet kad važiuoja ir su 7000tiniu, faktas. Jaučiu, kad šitas variklis važiuotų ir su 5000tine mineralka, tik kad tokios nupirkti dabar jau sunkoka rast, o ir įdomu, kaip komprensatoriai su pilna mineralka draugautų :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 spalio 14 - 14:29

Na as pats su 3.0 607 pravaziavau arti 100 000km su 10w40, buvo lekes iki manes ~500-600k. No problem :)

 

GERIAU keist dazniau, nei AFIGIENA ir brangia bet reciau. Na bet cia mano nuomone. O jei iseina afigiena ir brangia keist daznai, tai isvis keliu kepure :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 14 - 14:37

Aš saviškėm būtent dėl to pilu brangesnį tepalą (5w40 į 89tų variklius, kaip jau ir minėjau), kad neprieinu prie jų normaliai dažnai, o remontuoju ir prižiūriu gabalais, kai prisikaupia daugiau smulkių bėdų arba viena kita didesnė. Pastatai, imi kitą važiuot, o aną apsitvarkai. Nu ir šiaip, pvz yra tokia mašina, kuri stovi pusę metų, o tada į ją sėdama ir per savaitę padaromi 7kkm. Tai gamintojo rekomenduojamą naudoti mineralką reiktų ir keisti kažkur vidury kelionės, nes jugi 5000km :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 spalio 14 - 14:38

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 Vincenzo

Vincenzo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 57
  • Vieta:Alytus - Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v 81kw 1996

Parašyta 2016 spalio 14 - 14:49

Aš ant alyvos ir filtro niekada netaupau. Net gi savo senukui P406 kas 8k keičiu tepalus ir šitam ketinu, kas 10k keist tik į gerą, nes geriau galima pataupyt ant įvorių ar traukių, bet ne ant tepalų ar filtrų.

 

 Beje, filtrą galvoju Mann arba Knecht dėt, bet girdėjau, kad ir Purflux prancūzų irgi aukšta kokybė? Kokį imt?


  • 0
Skrendu kaip pūkas, ariu kaip plūgas.

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 14 - 15:03

Mann, Knecht, Purflux, Bosch, Hengst, Valeo...

Ką pigiau gauni, tą ir dedi. Visi jie geri, žinomų gamintojų.

Yra dar jų ir daugiau, bet Lietuvoj nepopuliarių.

 

Šiuo atveju metalinis Mann W716/1 tikriausiai bus, tai labai nuo prekybininkų priklauso, bet kartais pigiausiai gaunu tokį būtent Mann, kartais Knecht OC976. Purflux brangesnis, todėl retai naudojamas.

Nors kuro filtras zyzeliui kaip tik būna pigesnis Purflux. Tik man Mann labiau patinka kuro filtrų srity, nes jie rimčiau pažiūrėję į švaraus ir purvino galų patikimesnį atskyrimą. Daugumoj vietų sudėję gumeles, kur dažnai kiti gamintojai padarę ant suleidimo.

 

Su senesniu filtru Mann W712/8 yra dar kitaip, ta pozicija pigiausia iš rimtesnių - Bosch.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2016 spalio 14 - 16:33

Dėjau purflux filtra ir quartz 9000 pyliau į es9j4,kolkas be problemų,o ten purflux nežymiai brangesnis už kitus
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0