sveiki. pezo 406 cupe 2 l 16v bendzas. gal zinot kaip degima nustatyt kaitaip nes pagal mietkes niekas netinka.
pezo degimas
#1
Parašyta 2016 spalio 16 - 10:53
#2
Parašyta 2016 spalio 16 - 12:19
Jei pagal mietkes netinka, tai jau turi bedu, nes kažkas kažkur prasisuko.
#3
Parašyta 2016 spalio 16 - 16:26
sveiki. pezo 406 cupe 2 l 16v bendzas. gal zinot kaip degima nustatyt kaitaip nes pagal mietkes niekas netinka.
Dirza vis tiek reikes nustatyti pagal mietkes.O kas atsitiko keiti dirza , ar jis truko ar dar kas?
#4
Parašyta 2016 spalio 16 - 17:35
pramete dirza tiesiog. galva pakeiciau ir nebetinka .
ir dar gal zinot kodel dinamos dirzeli suvalgo. vieni sako itempejas kiti kad vairo stiprintuvo siurblis
#5
Parašyta 2016 spalio 16 - 20:47
O tai anksciau esi keites siam motorui dirza.Gal galvute ne tokia uzdejote.Koks tavo motoras EW10J4 ar XU10J4.As ne motoristas, taciau manau, kad ko gero siu motoru galvutes ne vienodos.Cia tik pamastymai.
Kaip suprasti suvalgo.Jis truksta isilgai , sudyla ,ar kaip...
#6
Parašyta 2016 spalio 17 - 09:22
bet koki viadaus degimo varikli galima surinkti isvis be mietkiu, taciau tam reikia nemazai teoriniu ziniu ir kai kuriais atvejais pasivarcius literatura issikaiciuoti fazes ir t.t...jei pakeitei galva ir nebatinka mietkes tai garantuotai kazka netaip surinkai, arba kazkuri detale tai masinai netinka...nors pas peugeotus(kaip ir pas dauguma kitu gamintoju) daznai buna, kad galva nuo kitokio motoro uzdeti gali, bet buna siektiek kitokiokios fazes, arba pvz skiriasi keliais mm galvos aukstis, nors jos vizualiai labai panasios..motora surinkti imanoma, taciau tada jau reikia koreaguti ir dirzo ilgi, ir galbut siektiek pazaisti su velenu fazemis...
ir dar,temos autoriau, nemaisyk veleneliu faziu, su degimu, degimas - ankstinamas/velinamas variklio kompo, arba senuose modeliuose vartant/sukiojant uzdegimo skirstytuva, taciau tik ne su paskirstymo veleneliais..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#7
Parašyta 2016 spalio 17 - 10:08
Įsivaizduoju, kad čia gali būti EW10 ta bjaurioji versija, kur alkūninio dantytas škyvukas neturi šponkės. Tuomet tu fazių nesustatysi be specialių įrankių, pirktinių ar savadarbių, nes kišasi kaiščiai dvigubų skersmenų (velenėly vieno skermens skylė, galvoj kito), į velenėlių skriemulius ir tokia pat skirtingų skersmenų skylė yra smagraty ir bloke, iš galo virš pusašio dešinio. Reikalas bjaurus, bet padaryt įmanoma. Alkūninio centrinis varžtas priveržiamas su kaiščiais iki projektinio momento, ir nebejudinamas, nes bet koks kryptelėjimas ir fazės pamestos ir vožtuvai sulankstyti.
Kažkada, kai nesitikėjau ir papuoliau ant tokio varianto, keisdamas diržą, tai pamenu, kad iškart paskambinau klientui ir pasakiau, kad "PROBLEM, užtruks dirželio keitimas". Trukau diena ilgiau, nes teko išgimdyti kaiščius iš parankinių priemonių, bet viskas pavyko gerai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2016 spalio 17 - 10:58
dirzeli isilgai suvalgo. o del mietkiu ant smakrakcio nera isvis jokiu mietkiu. tik ant galvos tu veleneliu mietkes ir ant apatinio veleno kur dedasi jau dinamos dirzelis. o keiciau ne pirma karta dirza bet buvau susizimejas kaip stovejo ir viskas tiko o dabar prasoko dirzas pakeiciau galva sumeciau viska kaip turi but.
tai gaunas taip kad reiks gerokai pasipisti ir ne pagal mietkes statyti degima?
isvis gal gali kuris buvo susidures su tokiu sposu ateit i pm ?
#9
Parašyta 2016 spalio 17 - 11:17
Niekas niekur tau čia neateis. Jeigu sudėjai su tom pačiom dalim ir nebetinka kaiščiai, nors seniau tiko (sistema, kur per skriemulį kišasi kaištis, yra labai paprastai ir primityvi, ten nukrypimų nėr), vadinasi arba kažkas kažkur prasisuko, arba nurovė kokią nors kurio nors skriemulio šponkę, arba gal apačioje jos vistiek nėra ir prašokus diržui ir susmūgiavus - prasisuko. Magijos jokios nėra ten, reikia konstruktyvaus mąstymo ir žiūrėjimo.
Buvo čia vienas pilietis, kuriam senam dyzeliui netiko kuro siurblio kaiščiai - mašina nesikūrė. Po to bandymų keliu susistatė tą siurblį taip, kad užsikūrė, o paskui sukdamas ir susireguliavo normaliam darbui. Galiausiai paaiškėjo, kad ant Bosch siurblio kažkaip kažkas sugebėjo užmontuoti Lucas siurblio skriemulį...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2016 spalio 17 - 11:24
supranti kaiscius sukisi padarai viska atkaisciuoji suki motora aisku rankiniu budu;D ir kliuva voztuvai. tai tik sakai degima padarysi gerai pasipises pre jo:)? ie del dinamos dirzelio kaip ji gali suvalgyt isislgai tempejas automatinis pas mane. bet nei iskripes nk
o del mietkiu as zn kad buna nETINKA draugas kaska minejo kad buvo susidures su tokiu prikolu tai jis irgi kaska ten himicino tik gaila ner jo db lt;D
Šį pranešimą redagavo fack: 2016 spalio 17 - 11:25
#11
Parašyta 2016 spalio 17 - 11:32
Tai tu nors parasyki koks tavo motoras..Jeigu EW10 tai alkuninio veleno skriemulys tvirtinasi keturiais varstais ar vienu centriniu.O dirza taip ar kitaip reikes statyti pagal mietkes.Turi tikti.Jeigu netinka kaip sake paulius, tikriausia galvute ne nuo tokio motoro, arba prasisuko alkyninio veleno skriemulys .
O del dirzo suvalgymo, tai gal labai sudiles kazkuris skriemulys .
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2016 spalio 17 - 11:33
#12
Parašyta 2016 spalio 17 - 18:04
nezinau as tu EW10 AR KOKS BET VIANU VARSTU SUKAS TIK
#13
Parašyta 2016 spalio 17 - 18:12
Jasna. Nustojam čia šnekėti apie tuos visus mandrus EW variklius.
Tamsta tikriausiai susidūrė su XU variklio prasuktu guminiu skriemuliu. Teks pirkti naują skriemulį, kad tinkamai sustatyti fazes.
O šiaip net ir nesvarbu, ar mes čia tiesą šnekam ar ne, bet tamsta esate KIAUŠAS. Žmonės dvi dienas stengiasi ir spėlioja jūsų bėdas, o jūs pasivarginate bent kažką apie automobilį aiškesnio parašyti. KIAUŠAS !!!
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2016 spalio 17 - 20:42
nezinau as tu EW10 AR KOKS BET VIANU VARSTU SUKAS TIK
Parasytum VIN koda ir butu viskas aisku.Tadas teisybe pasake!
#15
Parašyta 2016 spalio 17 - 20:56
Šiaip jei nedega - tai mažai benzino
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#16
Parašyta 2016 spalio 17 - 21:00
Šį pranešimą redagavo kokonas: 2016 spalio 17 - 21:01
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#17
Parašyta 2016 gruodžio 09 - 15:19
Tamstatikriausiai susidūrė su XU variklio prasuktu guminiu skriemuliu. Teks pirkti naują skriemulį, kad tinkamai sustatyti fazes.
Sveiki,
Jei prasuktas tas guminis skriemulys apie kuri kalbate, ar galima tai diagnozuoti nenuemus dirzo? Kai cia isgirdau apie toki daikta-labai itariu kad butent jis man knisa smegenis..
pas mane sokineja apsukos, tai pakyla, tai vel krenta, o jau kai krenta tai vos vos nepadusta variklis o kartais ir uzgesta.
Siaip palaikant apsukas pedalu pats variklis dirba graziai, bet jauciasi kad degimas netinkamas, nes kaskart vos prilietus pedala variklis griebia per stipriai, ne svelniai, bet jei krenta apsukos iki 600/min tuomet beveik visai nebereaguoja i pedala, tuomet beveik nebeimanoma paduoti gazo. ir kazkas tarska ties skyveliais.
Pas mane 206 1,6 80kw
#18
Parašyta 2016 gruodžio 09 - 16:22
Pas jus variklis ne XU, o TU serijos.
Konkrečiai - TU5JP4 arba pagal trumpąją kodaciją - NFU.
Jie neturi šitos problemos su prasuktais škyveliais, nes visi diržo kaiščiai kišasi į visiškai standžias dalis. Gali būti nebent pridirbta su velenėlių skriemuliais, kurie turi varžtelius fazių reguliavimui. Bet bėdos skamba ne visai panašiai į dirželio neatitikimus, nebent jau per kokį dantį šokęs ar panašiai kažkur. Aš sakyčiau, kad pirmiausiai reiktų geros diagnostikos, ir galbūt ne tik kompiuterinės.
Dirželį patikrint, ar jis savo vietoje, pačio dirželio nuiminėt nereikia, bet reikia pasikelti mašiną ant keltuvo arba užsivaryti ant duobės ir turėti originalius ar bent savadarbius (turiu pasidaręs, nes ten primityvu) kaiščius alkūninio ir velenėlių fiksavimui.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2016 gruodžio 14 - 02:22
Sveiki,
radau siaip ne taip laiko prieti prie pagrindinio dirzelio kuri itarinejau esant persokus. Mietkes ant skirstymo veleneliu radau, uzkaisciavau. bet ant alkuninio -nieko nemaciau. Tik nuemes generatoriaus dirzelio skyveli ant alkuninio radau bruksneli kuris stovi tiesiai tiesiai zemyn. Nieko daugiau, jokios sutampancios zymos nera. Ar nieko daugiau ir neturi buti ir viskas cia ok? ir vadinasi kad dirzelis savo vietoj ir niekas nepersoke..? bandyciau tada ziureti toliau.. Neturiu galimybes varyti pas meistra nes kas be ko sunkokai ir vaziuoja. Turiu galimybe atsivaryti kita Pezuka su tokiu pat motoru ir imti ziureti kazka keisti, deti nuo vieno ant kito. Turbut protingiausia pradeti nuo degimo riciu bloko, veliau kokia oro srauto matuokle..? tikiuosi nera galimybes kazka sudeginti? kazkas tikrai netinka su degimu, mano supratimu. Kai pries tai uzkures pagazuodamas palaikiau apsukas kad nedustu (max 2,5 aps/min ) atleidziant gaza vis jausdavosi lyg svelniai noretu pasaudyti. Palaikiau taip gal apie 2-3min O paskui uzgesines radau kad ismetimas po katalizatorium ikaites net iki raudonumo. Galiu suprasti kad didele dalis kuro tikrai iseina ir dega ne ten kur reikia. Gal kas galit mestelti kokiu minciu ir patarimu? Dekuj
Peugeot 206 1,6 80kw Benzas 2003m
#20
Parašyta 2016 gruodžio 14 - 14:45
Kai mašina nevažiuoja, ji yra gabenama šniūru arba tralu. Taip ir sakyk, kad nėra babkių arba tiesiog nenori tam jų skirti, nereiks meluoti.
Alkūninio kaiščiavietė yra į smagratį, iš variklio priekio, 6mm skylė. Autodatoj rastum vaizdžiau.
Oro srauto matuoklės tavo variklis neturi.
Jei išmetimas kaista iki raudonumo, tai tikrai gali būti, kad vožtuvas tikrai per anksti atsidaro ir išpučia dar nesudegusį kurą lauk. Arba uždegimas per vėlyvas, arba mišinys per riebus ir t.t.
Sėkmės kaitaliojant detales, gal pataikysi
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 14 - 14:46
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0