uzsipyliau is lukoil pilna baka dyzelio ir pradejo bluditi.
po 500 km pradejo nebesivesti masina ir valgyti 9 litrus po miesta.
per slangutes atrodo lyg kuro sistemoje pilna oro su rankine pompa uzpumpoju ir po 20 min starterio edimo ir akumo edimo siaip ne taip uzsikuria dirba kol nepastovi valandos poto viskas pernauja
pagalbos galima ?
307 2l HDI su kuru problemos pagalbos.
#1
Parašyta 2016 spalio 24 - 19:29
#2
Parašyta 2016 spalio 24 - 21:56
https://peugeot-klub...liu-pardavejai/- rinkis pas ka arciau, jei vaziuoja dar. Ne lukoilo dyzelyje problema, tiesiog matyt kakus pakele nuo dugno, primityviai mastant Zinoma, net neaisku apie koki varikli kalba eina. 66,79,80kw ar 100kw.
#3
Parašyta 2016 spalio 25 - 15:24
jei su pompike makaluoja tai galima 79 ir 80 kw atmesti ;) nepamenu pas 100 kaip.
o ce beda ne kure, o jo paemie, jei sakai pastovi kibiras valanda, kuras nusesta, gaudo ora kazhkus, statyk atbulini voztuveli. kuras neses.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#4
Parašyta 2016 spalio 25 - 20:04
jei su pompike makaluoja tai galima 79 ir 80 kw atmesti ;) nepamenu pas 100 kaip.
o ce beda ne kure, o jo paemie, jei sakai pastovi kibiras valanda, kuras nusesta, gaudo ora kazhkus, statyk atbulini voztuveli. kuras neses.
Rimtai? Atbulinį vožtuvą? Ir pjauti toliau siurblį oru?
Sutvarkyti reikia. Ir jei 66kw Siemens, statyčiau ant kuro filtro. Bet namatęs. Nes pamačius kartais tokių dalykų pamatai, kad baisu ir prisiliesti
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2016 spalio 25 - 22:00
pas 66kw siemens labai daznai orinasi per pati siurbli, tiksliau per jo priekini rieboksli(salnyka)..tada sistemoj oro gali nesimatyti, bet masina nesikurs normaliai..tada jau atbuliniai voztuvai nepadeda..plius realiai pati pompuke yra net 2 atbuliniai, tai jei ji negatava tada atbulinis voztuvas nieko nepades, o jei kazkur kiaura irgi nepades..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#6
Parašyta 2016 spalio 25 - 22:28
https://peugeot-klub...liu-pardavejai/- rinkis pas ka arciau, jei vaziuoja dar. Ne lukoilo dyzelyje problema, tiesiog matyt kakus pakele nuo dugno, primityviai mastant Zinoma, net neaisku apie koki varikli kalba eina. 66,79,80kw ar 100kw.
66kw
#7
Parašyta 2016 spalio 26 - 20:33
Rimtai? Atbulinį vožtuvą? Ir pjauti toliau siurblį oru?
Sutvarkyti reikia. Ir jei 66kw Siemens, statyčiau ant kuro filtro. Bet namatęs. Nes pamačius kartais tokių dalykų pamatai, kad baisu ir prisiliesti
koki dar ora jei kuras sesta? kuras neses. o kas liecia ora tai ir reikia ziureti kas ten pas per gedimas bo ce niekas neaishku. vapshe blt trinti tokius postus. tegul vazhiuoja i servizus ir aishkinasi. O tai ce per forumus ligu ieshko ir vistiek neras nes kaip ir sakiau niekas neaishku. ko pasekoje vistiek vezh i serviza ten prades viska kaitalioti nuo duslintuvo iki valytuvu, ko pasekoje bus pezo gavno eilini karta
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#8
Parašyta 2016 spalio 26 - 21:25
koki dar ora jei kuras sesta? kuras neses. o kas liecia ora tai ir reikia ziureti kas ten pas per gedimas bo ce niekas neaishku. vapshe blt trinti tokius postus. tegul vazhiuoja i servizus ir aishkinasi. O tai ce per forumus ligu ieshko ir vistiek neras nes kaip ir sakiau niekas neaishku. ko pasekoje vistiek vezh i serviza ten prades viska kaitalioti nuo duslintuvo iki valytuvu, ko pasekoje bus pezo gavno eilini karta
Atbulinis vožtuvas padėti gali tik iš dalies, ir tik užvedimui. Jei jau yra dziūrka kuro sistemoj, tai niekur ji nedings. Ir jei ten tarkim RHY 66kw Bosch, su siurbliu bake, tai giliai pofig ta dziūrka, nes per ją tiesiog lašės kuras. O kai kalbam apie 66kw Siemens RHY, tai ten kuro vamzdeliuose iki pat siurblio yra vakuumas, tai jeigu yra dziūrka, tai per tą dziūrką ne tik kuras sėda užgesinus, bet ir užvedus per ten orą siurbia. O kas įvyksta ilgainiui, kai siurblys ir purkštukai yra nuolat šeriami oro ir dyzelio mišiniu, ir aplamai kas vyksta nuolat, jei tame mišinyje oro yr daugiau, negu dyzelio, manau ir taip puikiai žinot
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2016 spalio 27 - 11:00
Tadai, viska ce supratau, ir ten viskas elementaru, tiesiog pats zinai kad paskutiniu metu ishmaniei kolegos vietoje to, kad pasiraitoti rankoves ir atlikti elementaria apzhiura, ar zarneles pasikeisti i permatomas, jie geriau parasho per tilipona i foruma ir gal kazhkas nuo to parashymo susitvarkys ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#10
Parašyta 2016 spalio 27 - 11:30
Reikėtų įsidėmėti kai kurių žodžių pabaigos tradicinę rašybą. Pvz.: ačiū, dviese, trise, kadaise, savaime, drauge, kolei, tolei, šiolei, vėlei, dėlei, palei, beje, deja, nebe, šalia, čia.
Šaltinis: http://lietuviu5-6.m...syba_priesagos/
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#11
Parašyta 2016 spalio 27 - 11:54
Reikėtų įsidėmėti kai kurių žodžių pabaigos tradicinę rašybą.
Šiuo atveju buvo netradicinė rašyba
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#12
Parašyta 2016 gruodžio 11 - 20:56
sveiki, noriu konsultacijos trumpos. Važinėju su peugeot 307 2,0 66 kw,, 2003. pradėjo imti daugiau kuro, mieste apie 8, vidurkis 7,2 litro, taip niekad nebūdavo. su mašina važinėju 5 metus, todėl visada vidurkis būdavo iki 6 litrų. kad ir ima daugiau kuro, bet vaziavimas nesuprastėjo, galingumas nedingo. Auto apsukos nešokinėja, ar šalta, ar karšta vaziuoja normaliai.
#13
Parašyta 2016 gruodžio 12 - 00:17
Temperatūrinio daviklio grybai dar ir kaip reiškia, jei jie stabilūs. Bet jei tik laikinai kažkada sugrybavo vieną kartą, tuomet nieko nereiškia tikrai.
Su purkštukais tave apgavo.
O dėl kuro sąnaudų, tai pirmiausiai patikrinkit, ar tikrai visi ratai lengvai visada sukasi.
Kaip jūs užspaudėt gazą iki 6tūkst. apsukų, aš neįsivaizduoju, nes šitas variklis turi ribotuvą ties 5,2tūkst., tiek stovint, tiek važiuojant. Nebent jeigu yra čipuota ir nukeltas apsukų limiteris aukštyn. Bet tuomet gali būti ir dar kažkas kažkur nukelta ir čia ir bėda gali būti...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 12 - 00:17
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2016 gruodžio 12 - 08:01
O gal nebera kompresijos, visgi senole jau masinyte, tuoj bus 14 metu ;)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Parašyta 2016 gruodžio 12 - 08:26
Laimonai, dėl kompresijos bėdų paprastai ne amžius, o triguba rida arba gera priežiūra (tepalas, kuro sistema, šalto gazavimas iki ribotuvo) būna kalti.
Pas mane gi savų automobilių amžiaus vidurkis arti 25, bet dar neturėjau tokio, kuris turėtų rimtų problemų su kuro sąnaudomis ar užvedimu žiemą.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 12 - 08:47
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2016 gruodžio 12 - 12:19
Temperatūrinio daviklio grybai dar ir kaip reiškia, jei jie stabilūs. Bet jei tik laikinai kažkada sugrybavo vieną kartą, tuomet nieko nereiškia tikrai.
Su purkštukais tave apgavo.
O dėl kuro sąnaudų, tai pirmiausiai patikrinkit, ar tikrai visi ratai lengvai visada sukasi.
Kaip jūs užspaudėt gazą iki 6tūkst. apsukų, aš neįsivaizduoju, nes šitas variklis turi ribotuvą ties 5,2tūkst., tiek stovint, tiek važiuojant. Nebent jeigu yra čipuota ir nukeltas apsukų limiteris aukštyn. Bet tuomet gali būti ir dar kažkas kažkur nukelta ir čia ir bėda gali būti...
tai tada iki 5,2 tūkst. užspaudė. nebuvo 6 tūkst. masina rieda normaliai, aš ir apie tai pagalvojau, bet kaip į laisvą įjungiu tai rieda savo eiga, o kodėl su purštukais apgavo? pirkau naudotus už 100 eurų 4 turis. Kaip patikrino dar išrašė pasą patikros. sakė nenauji bet vaziuosi, pilk normalų kurą iš degalinės ir viskas.
13 metu senumo masina. Kas nustate kad oro srauto matuokle GERAI rodo? Nes nustatyti ribose kai kuro ima VIDUTINISKAI tik 1,5 litro daugiau, na nzn, cia kokiu reikia buti specu. Del temp. daviklio as taip pat turiu ta pacia nuomone kaip ir Tadas, taipogi del ratu.
O gal nebera kompresijos, visgi senole jau masinyte, tuoj bus 14 metu ;)
nemanau kad kompresija dingo, nes tepalo lygis išsilaiko nuo keitimo iki keitimo, vadinasi žiedai geri. oro srauto matuoklė pasakė tik kad veikia, sakė jei grybautų tai apsukos šokinėtų, nereaguotų gazas.
#17
Parašyta 2016 gruodžio 12 - 12:52
arunai, tau reikia normalios diagnostikos...o del sanaudu gali buti kalti ir purkstukai, ir variklio bukle, ir srauto matuokle..o kad tepalo nemazeja, nera visiskas ir galutinis gero variklio pozymis..buna variantu kad kompresija silpnoka, taciau tepalo nei mazeja, nei daugeja...
o del srauto matuokles, gali ir nesokineti apsukos ir gazas reaguoti, taciau visvien ji gali veikti blogai..pvz rodyt netinkama oro kieki, del ko labai keiciasi kuro dozavimas..
plius, jei spaudziant gaza girdis turbo garsai, gali buti nebutinai turba bloga, gali ir kazkur buti nesandarumu.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#18
Parašyta 2016 gruodžio 12 - 13:41
Taip, apsukos retai kada šokinėja, kai matuoklė pagenda. Taip dažniau daro kinietiškos ir visokios kitokios pigios matuoklės, kai pablūsta.
Užkelia oro srautą iki 1500, kas su 66kw varikliuku yra natūraliomis sąlygomis praktiškai neįmanoma, ir tuomet sužinai, ką reiškia DIESEL POWER, o paskui srautas netikėtai krenta penkigubai ir dantimis kandi į vairą.
Normalios arba originalios matuoklės dažniausiai paslobsta rodmenys gerokai. Plovimas kartais atgaivina dar labai neblogai, o kartais tik pusėtinai, bet, visai kaip nauja, vis tiek nebūna.
Pas 66kw pagrindinis dozavimas per matuoklę ir eina praktiškai, nes MAPo ten nėra. Pagal potencą kelia kuro kiekį, bet jei matuoklė nepradeda rodyt gero srauto, niekada nekels to kiekio normaliai tiek, kad pradėtų traukti. O jei netraukia, tai turbina normaliai neužpučia, o jei turbina neužpučia, tada ir sąnaudos gaunasi didelės, nes važiuoji grynu dyzeliu.
Aš praeitą savaitę vieną tokį senobinį irgi krapščiau, tik 80kw su valdomu wastegate'u, tai kolkas ir liko neišspręsta, nes Xantia, o jai dalys nebesimėto, reikia geros būklės paieškoti.
EGR ir matuoklė tvarkoj, su srautais jokių problemų. Bet turbė nedapučia - max 1.6 absoliutinio, kai kompas akivaizdžiai prašo maksimalaus standartinės programos 2.0.
Pakeitus kartais gliūčinantį (stringa kas kažkelintą kartą atviras į drenažą ir nudrenuoja vakuumą lauk) EGR selenoidą, pakilo iki 1,7bar. Pakeitus Turbinos selenoidą tikrai veikiančiu - jokių pokyčių. pajungus vakuumą tiesiai į wastegate'ą - jokių pokyčių, tiesiog slėgis šoka anksčiau ir lėčiau nukrenta, bet iki reikiamo nepakyla. Aš net klaidos nesugebėjau jam išmest, nes šitas senas Bosch EDC15 labai nejautrus nuokrypiams, bet žmogus atsisėda į mašiną, prisikabina namelį ir tempia kur nors į Rygą ar Hanoverį. Tai trasoj pamina pusvalandį su pastoviai per mažu slėgiu, tada jau ir išmeta klaidą, ir į avarinį įsimeta... Apžiūrėjau žarnas ir vamzdžius - viskas ok. Paklibinau turbinos sparnuotę - kliba daugokai, bet dar gali važiuoti. Pažiūrėjau interkūlerį - vienas kampas mirksta ir ant matricos vienoj vietoj didelė juoda tepalinė dėmė. Bandysim keist sausesniu, gal susitvarkys. Jeigu ne, tai dar ieškot nesandarumų reiks, o po to jau išeitys tik dvi - EGR glušinimas (gal truputį praviras lieka ir turbei užpūtus, pučia pusę slėgio į duslę, kur slėgis jau tuomet mažesnis, nei įsiurbime, todėl ir srauto matuoklė normaliai rodo. ir po to jau tik turbinos keitimas tik į 100proc gyvą. Nes keičiasi ten nelabai skaniai. Aišku, smagiau nei pas 307tą, bet vistiek variklis tas pats ir turbina ten pat.
Atsimenu C5tukui kažkada ištraukiau turbiną per duslintuvo tunelį virš traversos, nes labai tingėjau atsisukinėti ir ramstytis ar raišiotis variklį, tai nukabinau duslintuvą iki tarpinės jungties, kadangi buvo nesupuvęs.
Apgavo su purkštukais todėl, kad nuo to niekas nepasikeitė. Nebent jeigu ir pasakė iš karto, kad gali ir nepasikeisti. Nes vien dėl per didelio grįžtamo, kuro sąnaudos nešoka.
Važiuok pas Paulių, Arūnai. Palaikys gal mašiną truputį, bet atgausi sutvarkytą.
O ir su purkštukais dar nei karto manęs nėra apgavęs Paulius. Kiek sakė, kad šitas purkštukas nedirbs, tiek ir nedirbo, o kiek sakė, kad nekoks, bet galima dar ilgai važiuot kol visai užsilenks, tiek ir važiavo. O kur sakė, kad lediniai purkštukai, bet gali kalenti, tai ir buvo, kad korekcijos nesiekė nei 0,5, bet užgazavus užkalena, kaip velniai pragare per katilą daužydami
Šitas motoras tikrai labai paprastas, lyginant su šiuolaikiniais, nors jau ir Common rail. Tai variantų nėra daug, gal tik kokių 20
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 12 - 13:48
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2016 gruodžio 12 - 19:37
Taip, apsukos retai kada šokinėja, kai matuoklė pagenda. Taip dažniau daro kinietiškos ir visokios kitokios pigios matuoklės, kai pablūsta.
Užkelia oro srautą iki 1500, kas su 66kw varikliuku yra natūraliomis sąlygomis praktiškai neįmanoma, ir tuomet sužinai, ką reiškia DIESEL POWER, o paskui srautas netikėtai krenta penkigubai ir dantimis kandi į vairą.
Normalios arba originalios matuoklės dažniausiai paslobsta rodmenys gerokai. Plovimas kartais atgaivina dar labai neblogai, o kartais tik pusėtinai, bet, visai kaip nauja, vis tiek nebūna.
Pas 66kw pagrindinis dozavimas per matuoklę ir eina praktiškai, nes MAPo ten nėra. Pagal potencą kelia kuro kiekį, bet jei matuoklė nepradeda rodyt gero srauto, niekada nekels to kiekio normaliai tiek, kad pradėtų traukti. O jei netraukia, tai turbina normaliai neužpučia, o jei turbina neužpučia, tada ir sąnaudos gaunasi didelės, nes važiuoji grynu dyzeliu.
Aš praeitą savaitę vieną tokį senobinį irgi krapščiau, tik 80kw su valdomu wastegate'u, tai kolkas ir liko neišspręsta, nes Xantia, o jai dalys nebesimėto, reikia geros būklės paieškoti.
EGR ir matuoklė tvarkoj, su srautais jokių problemų. Bet turbė nedapučia - max 1.6 absoliutinio, kai kompas akivaizdžiai prašo maksimalaus standartinės programos 2.0.
Pakeitus kartais gliūčinantį (stringa kas kažkelintą kartą atviras į drenažą ir nudrenuoja vakuumą lauk) EGR selenoidą, pakilo iki 1,7bar. Pakeitus Turbinos selenoidą tikrai veikiančiu - jokių pokyčių. pajungus vakuumą tiesiai į wastegate'ą - jokių pokyčių, tiesiog slėgis šoka anksčiau ir lėčiau nukrenta, bet iki reikiamo nepakyla. Aš net klaidos nesugebėjau jam išmest, nes šitas senas Bosch EDC15 labai nejautrus nuokrypiams, bet žmogus atsisėda į mašiną, prisikabina namelį ir tempia kur nors į Rygą ar Hanoverį. Tai trasoj pamina pusvalandį su pastoviai per mažu slėgiu, tada jau ir išmeta klaidą, ir į avarinį įsimeta... Apžiūrėjau žarnas ir vamzdžius - viskas ok. Paklibinau turbinos sparnuotę - kliba daugokai, bet dar gali važiuoti. Pažiūrėjau interkūlerį - vienas kampas mirksta ir ant matricos vienoj vietoj didelė juoda tepalinė dėmė. Bandysim keist sausesniu, gal susitvarkys. Jeigu ne, tai dar ieškot nesandarumų reiks, o po to jau išeitys tik dvi - EGR glušinimas (gal truputį praviras lieka ir turbei užpūtus, pučia pusę slėgio į duslę, kur slėgis jau tuomet mažesnis, nei įsiurbime, todėl ir srauto matuoklė normaliai rodo. ir po to jau tik turbinos keitimas tik į 100proc gyvą. Nes keičiasi ten nelabai skaniai. Aišku, smagiau nei pas 307tą, bet vistiek variklis tas pats ir turbina ten pat.
Atsimenu C5tukui kažkada ištraukiau turbiną per duslintuvo tunelį virš traversos, nes labai tingėjau atsisukinėti ir ramstytis ar raišiotis variklį, tai nukabinau duslintuvą iki tarpinės jungties, kadangi buvo nesupuvęs.
Apgavo su purkštukais todėl, kad nuo to niekas nepasikeitė. Nebent jeigu ir pasakė iš karto, kad gali ir nepasikeisti. Nes vien dėl per didelio grįžtamo, kuro sąnaudos nešoka.
Važiuok pas Paulių, Arūnai. Palaikys gal mašiną truputį, bet atgausi sutvarkytą.
O ir su purkštukais dar nei karto manęs nėra apgavęs Paulius. Kiek sakė, kad šitas purkštukas nedirbs, tiek ir nedirbo, o kiek sakė, kad nekoks, bet galima dar ilgai važiuot kol visai užsilenks, tiek ir važiavo. O kur sakė, kad lediniai purkštukai, bet gali kalenti, tai ir buvo, kad korekcijos nesiekė nei 0,5, bet užgazavus užkalena, kaip velniai pragare per katilą daužydami
Šitas motoras tikrai labai paprastas, lyginant su šiuolaikiniais, nors jau ir Common rail. Tai variantų nėra daug, gal tik kokių 20
o tai kur tas Paulius dirba? kaip pas jį kainos? ar viską tvarko kas su varikliais susiję?
#20
Parašyta 2016 gruodžio 12 - 21:09
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0