307 2l HDI su kuru problemos pagalbos.
#21
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 10:40
#22
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 19:29
13 metu senumo masina. Kas nustate kad oro srauto matuokle GERAI rodo? Nes nustatyti ribose kai kuro ima VIDUTINISKAI tik 1,5 litro daugiau, na nzn, cia kokiu reikia buti specu. Del temp. daviklio as taip pat turiu ta pacia nuomone kaip ir Tadas, taipogi del ratu.
O gal nebera kompresijos, visgi senole jau masinyte, tuoj bus 14 metu ;)
sakyciau masinos senumas tai cia visai ne prie ko, kartais vazinėju su 1984 metų gamybos automobiliu, viskas veikia puikiai.
#23
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 20:51
sakyciau masinos senumas tai cia visai ne prie ko, kartais vazinėju su 1984 metų gamybos automobiliu, viskas veikia puikiai.
Ten 3 laidai, starteriui, zvakems ir lempoms
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#24
Parašyta 2016 gruodžio 19 - 13:04
Ten 3 laidai, starteriui, zvakems ir lempoms
bet vidaus degimo variklio principas tai toks pat, cilindrai, stūmokliai, žiedai, alkūninis velenas ir t.t.
#25
Parašyta 2016 gruodžio 25 - 15:40
visus su šventėmis, dar turiu klausimą?
ar pakeitus dyzelio purkštukus reikia juos pririšti prie kompo?
purkštukai identiški, kodas atitinka.
#26
Parašyta 2016 gruodžio 26 - 14:47
Šitiems nereikia, net nebūna tokios funkcijos kompe dažniausiai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#27
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 14:44
Šitiems nereikia, net nebūna tokios funkcijos kompe dažniausiai.
klausimas, ar gali grybauti auto kompiuteris ir neteisingai dozuoti kurą ( peugeot 307 2,0 66 kw 66? esmė ta, kad kol vietoje stovi automobilis - kuro sanaudos didėja iki 13 l / 100
km, anksčiau yra tai buve bet apsiramino, maždaug pries tris savaites, dabar ir vėl kartojasi. Buvau dizridoje, patikrino, kadare diadnostiką, dvi klaidas rado osm, ir variklio temp daviklis, kažkada jie buvo ištrauktos fyskės veikiančiam varikliui, klaidas istrynė, sakė kad jos neaktyvios. važinėk toliau ir reik žiūrėt ar neprisirinks variklis klaidų, tada kažką tvarkyti reiks, man taip pasakė.
nieko nesiknisciau, jei ne tos kuro sanaudos,o mosina vaziuoja, traukia viskas normailiai.
#28
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 15:22
klausimas, ar gali grybauti auto kompiuteris ir neteisingai dozuoti kurą ( peugeot 307 2,0 66 kw 66? esmė ta, kad kol vietoje stovi automobilis - kuro sanaudos didėja iki 13 l / 100
km, anksčiau yra tai buve bet apsiramino, maždaug pries tris savaites, dabar ir vėl kartojasi. Buvau dizridoje, patikrino, kadare diadnostiką, dvi klaidas rado osm, ir variklio temp daviklis, kažkada jie buvo ištrauktos fyskės veikiančiam varikliui, klaidas istrynė, sakė kad jos neaktyvios. važinėk toliau ir reik žiūrėt ar neprisirinks variklis klaidų, tada kažką tvarkyti reiks, man taip pasakė.
nieko nesiknisciau, jei ne tos kuro sanaudos,o mosina vaziuoja, traukia viskas normailiai.
Gali plačiau papasakot kur bėda?
Ar tik tai kad borto kompiuteris kelia vidutines kuro sąnaudas stovint užvestam automobiliui?
#29
Parašyta 2017 sausio 01 - 09:51
Apskritai uzvestam varikliui ir neavaziuojant, netgi vaziuojant iki 30km/val, kompas nerodo jokiu sanaudu.
#30
Parašyta 2017 sausio 01 - 12:49
Apskritai uzvestam varikliui ir neavaziuojant, netgi vaziuojant iki 30km/val, kompas nerodo jokiu sanaudu.
pas mane rodo, rodo vidurki, momentinio nerodo. tai tas vidurkis tiesiog šoka akyse nuo 6,7 iki 13 l., dabar stengsiuos nekreipt dėmesio, o ziūrėsiu kiek nuvaziuoju km, su užpiltu kuru
#31
Parašyta 2017 sausio 01 - 13:54
pas mane rodo, rodo vidurki, momentinio nerodo. tai tas vidurkis tiesiog šoka akyse nuo 6,7 iki 13 l., dabar stengsiuos nekreipt dėmesio, o ziūrėsiu kiek nuvaziuoju km, su užpiltu kuru
O tai ko tu tikiesi, kai kilometrų nedaugėja, o kuras dega?
#32
Parašyta 2017 sausio 02 - 13:49
Nesu didelis kompų specas, bet sąnaudas skaičiuoja ir stovint, tik momentinių nerodo. O vidutinės aišku kyla. Bet reikia tkreipti dėmesį, kad, jei nuo paskutinio nuresetinimo nuvažiuota nedaug, tai vidutinėms sąnaudoms stovėjimas užvestu varikliu daro labai didelę įtaką. Jei nuvažiuota daug, tai mažą. Suprask, suvartotą kurą dalina nuvažiuotiems kilometrams. Jei nuvažiuota pvz 1 km, tai prastovėtos 5 min padidins vid sąnaudas kokiais 0,5 l/100km.
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#33
Parašyta 2017 sausio 02 - 19:54
Momentinių stovint rodyt negali, nes momentinės stovint yra ∞L/100km.
Esu matęs kelis automobilius, kuriems stovint persijungia rėžimas į L/h.
Jei 1km nuvažiuoti vidutiniškai sunaudojame sakykim 80ml kuro (8L/100km), tai stovėdamas 5min, sunaudosite apie 100ml kuro (1,2L/h). Sąnaudos padidės tikrai ne puse litro, o minimum dvigubai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#34
Parašyta 2017 sausio 03 - 10:43
Jei 1km nuvažiuoti vidutiniškai sunaudojame sakykim 80ml kuro (8L/100km), tai stovėdamas 5min, sunaudosite apie 100ml kuro (1,2L/h). Sąnaudos padidės tikrai ne puse litro, o minimum dvigubai
Skaičiavau, kad stovint naudoja 0,5-0,8 L/h
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#35
Parašyta 2017 sausio 03 - 11:36
d77, jau ir man idomu pasidare..paviesink skaiciavimo formule, nes ziauriai idomu kaip paskaiciavai..nes siaip sitas dydis ziauriai priklausomas nuo daugelio veiksniu, kaip pvz.: elektros vartojimas, variklio temp., sildymo rezimas ir t.t. o siaip tai visad stovint isauga vidutines sanaudos, nes kaip jau ir sake kazkas degalai dega, o kilometru nedaugeja.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#36
Parašyta 2017 sausio 03 - 12:50
Aš tai panaudojau seną skaičių, pateikiamą teorinėje medžiagoje. Ten kažkur būdavo teigiama, kad naujo tipo common-rail dyzelinis variklis apie 2litrų darbinio tūrio suvartoja apie 0,8-1L degalų per valandą, dirbdamas laisva eiga be apkrovos. Seno tipo skirstytuvinio degalų tiekimo pilnai mechaninį siurblį ir mechaninius purkštukus turintis dyzelinis variklis sunaudoja apie 1,2L degalų per valandą tomis pačiomis sąlygomis.
Praktika dažnai prasilenkia su teorija, atsižvelgiant žinoma ir į Pauliaus visus suminėtus aspektus.
Vienas labai svarbių aspektų yra ir purkštukų būklė, nes kai purkštukas turi labai šūdiną gebą išpurkšti kurą tvarkingai gražiai, esant žemam slėgiui, kokį palaiko sistema laisva eiga, tai variklis visai nenori normaliai dirbti gražiai reikalingomis apsukomis, tuomet natūraliai sistema turi padidinti kuro kiekį.
Lygiai kaip senam skirstytuviniam siurbliui, kai šūdinai dirba žemomis apsukomis ir visa mašina dreba, dažnai tiesiog meistrai padidina laisvas apsukas, t.y. kuro kiekį nepalenkus gazo svirtelės.
Už tai, ponai, ir atkreipkit dėmesį, kaip Paulius maišo su žemėm kartais tuos purkštukų tikrinimo lapus, kur nepatikrintas purkštuko darbas žemam slėgy. Kas iš to, kad prie 1000bar jis dirba idealiai, jei prie 200 net nenori atsidaryti. Tai biškį mašina kažkodėl nenori užsivesti, labai šalta dūmina, vos važiuoja ir kratosi, visai netraukia žemom apsukom (kai siurblys, lėtai sukdamasis, negali staigiai iššauti slėgio į kosmosą, todėl ECU to iš jo ir nereikalauja, o pradžioj ilgina purkštuko atidarymą, tik tada, jau kylant apsukoms, atidarinėja stipriai reguliatorių ir kelia slėgį), kartais pavaro gerų garsų. Tai labai svarbu.
Beje, kad jau tema apie problemas su kuru, tai štai jums trumpas mano kūrybos video apie problemas su kuru.
https://drive.google...JpbnFsME44/view
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#37
Parašyta 2017 sausio 03 - 13:04
Durnas klausimas, tai taip ir atsakome (autoriui).
Gyvas pavyzdys:
skambina viena diena diedukas.
Iskarto prisistate, "Sveiki, ar cia Prancuzu meistras?"
As: "TAIP"
diedukasis karto:
"Prisistatau pokalbio pradzioje, cia skambina jums INZINIERIUS o ne koks nors saltkalvis, as turiu renault Clio 2010 metu 1.2 litro benzinas, nerodo spidometro odometro ekranas (pabege pixeliai ir nieko neina visiskai iziuret) ir ima NEADEKVACIAI DAUG DAUG KURO. 7 litrus simtui km."
Sako vaziavau i renault centra, mane kvailiu isvadino, bet pakeite mano prasymu droseline sklende. Sumokejo 175e. Rezultatas 0. Kaip ima 100km 7 litrus taip ima. kalbejau su juo vos ne puse valandos, jis man vis primindavo, jog yra inzinierius ir jis moka skaiciuoti. Jis visada vaziuoja tuo paciu marsrutu, jis yra ISSIMATAVES atstumus (nezinau gal zingsniais ar kaip pagal zemelapi) nuo kasdieniu (kasmenesiniu greiciau) kelioniu is tasko a i taska b ir atgal. Kai supypsi kuro bako signalizatorius, iskarto vaziuoja i ta pacia kolonele ir prisipila 10 litru kuro i savo 42 litru baka. Is visada jam supypsi toje pacioje vietoje.
As jam ir aisku, niekas taip nematuoja, visu pirma nezinote kiek km nuvaziuojate tixliai (kilometrazo tai nerodo) visu antra sakau PRISIPILKIT PILNA BAKA IR TADA matuokit susitaise odometra.
DIEDAS PASIUSTO - JUS VISIS SUSIMOKE, AS JUUUUUUUMMMMMMSSSSS NE SALTKALVIS KOX, as inzinierius! Ka man siulai pilna baka pilti as per metus niekaip jo neizvazeneju! As sakau jus turbut juokaujate, tas toliau rekia, as pensininkas, kur man vaziuot, ir as skaityti moku, knyguteje parasyta 4.7 litro vidutines sanaudos, o ji man 7 ima!!!!!!!!!!!! As sakau ar jus juokaujat ar is tikro tik baka per metus isvazinejat??? Sako as gi pencininkas, bet inzinierius ir skaiciuoti moku. 10 kart perklausiau sakau ar tikrai tiek mazai tevazinejat, sako taip, man yra iki MANO VIETOS 1700 metru pirmyn ir tiek pat atgal. Jau noriu keiktis ir as, bet nepaleidzia noras isugdyti SENI INZINIERIU, kuris ne kaip inzinierius kalba. Isaiskinau as jam kad dar tie 7 litrai labai mazai jei tik uzkurus vel gesina ir kad cis viskas OK. Bet senis gale pokalbio lyg ir suprato viska, bet visvien ant galo pasake: "JUS VISI SUSIMOKE, IR DAR APSIMETAT SPECIALISTAIS, AS JUMS INZINIERIUS o ne SALTKALVIS KOKS"
Yra visokiu zmoniu ir protingu ir LAAABAI protingu, kuriems vieta butu kazkur tarp saturno ziedu. Kosmosas.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#38
Parašyta 2017 sausio 03 - 15:06
Laimonai, labai tinka šitas pasakojimas prie mano filmuko.
Tema visiškai skirtinga, bet lygiai taip pat - 90proc atvejų savininkas prisipažįsta, kad pripylė benzino į dyzelį tik tada, kai pats surandi jo mašinoje degalinės kvitą už benziną arba kai jo akivaizdoje po kapotu pakuri nedidelį gaisrą. Nors kiti bando įrodyti, kad dyzelis irgi dega, kol neatsineši bakelio ir neduodi jam pačiam pabandyt jį uždegt.
Šiuo atveju mergina SAAB savininkė visai nesilaužė ir pripažino, kad tikrai galėjo taip būti, kad kažkada ėmė ir sumaišė pistoletą. Pagarba už tai
O inžinieriui tėvukui tai pats, kaip inžinierius, būčiau priminęs, kas tai yra atsargos koeficientas, ir kad knygelėje sąnaudos pateiktos idealiomis sąlygomis, o ne realiomis, o tuo labiau ne pagal pavojingiausią apkrovų derinį, nes tai nėra draudžiama ir susimokę meluoti apie sąnaudas yra gamintojai, o ne mes, kurie remontuojame.
Beje, jei jis per metus bako neišvažinėja, tai tokios sąnaudos yra labai neblogos, nes galima dar kokį puslitrį numesti dėl benzino garavimo automobiliui stovint
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#39
Parašyta 2017 sausio 03 - 18:07
Įdomu tas "inžinierius" tepalą irgi kas 10 tūstančių keičia?
Apie dirželio keitimą net negalvoju
#40
Parašyta 2017 sausio 03 - 22:12
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0