Peršokti prie turinio


Nuotrauka

307 2l HDI su kuru problemos pagalbos.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 48

#41 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2017 sausio 05 - 09:57

d77, jau ir man idomu pasidare..paviesink skaiciavimo formule, nes ziauriai idomu kaip paskaiciavai..nes siaip sitas dydis ziauriai priklausomas nuo daugelio veiksniu, kaip pvz.: elektros vartojimas, variklio temp., sildymo rezimas ir t.t. o siaip tai visad stovint isauga vidutines sanaudos, nes kaip jau ir sake kazkas degalai dega, o kilometru nedaugeja. :)

 

Momentinių stovint rodyt negali, nes momentinės stovint yra ∞L/100km.

Esu matęs kelis automobilius, kuriems stovint persijungia rėžimas į L/h.

 

Jei 1km nuvažiuoti vidutiniškai sunaudojame sakykim 80ml kuro (8L/100km), tai stovėdamas 5min, sunaudosite apie 100ml kuro (1,2L/h). Sąnaudos padidės tikrai ne puse litro, o minimum dvigubai :)

Turiu pripažinti, kad paskaičiavau neteisingai, t. y. per mažą sąnaudų padidėjimą nurodžiau savo sugalvotom sąlygom. Tadas teisus dėl dvigubo padidėjimo. Bet norėjau akcentuoti, kad suvartojimo vidurkis stovint didėja tikrai, ir skaičiuoja (tikriausiai) prie PO NURESETINIMO važiavimo metu suvartoto kuro kiekio pridedant ir stovėjimo metu suvartotą kuro kiekį. Visą šitą rezultatą padalinant iš nuvažiuotų kilometrų. Šiaip tai nei aš tiksliai žinau, kad būtent taip skaičiuojama, nei esu 100% įsitikinęs, bet remiuosi savo pastebėjimais.

Pauliui galiu pasakyt , kad skaičiavimo formulė elementari: L/100km, kur L yra nuo nuresetinimo suvartotas kuro kiekis litrais, o 100km tai šimtai kilometrų, nuvažiuoti nuo nuresetinimo. tai jei po nuresetinimo nuvažiavo 1 km įprastinėmis sąlygomis (tarkim 6L/100 km), tai suvartojo 0,06L (kaip Tadas ir sakė 60 ml). Jei po to stovėjo 5 min, tai (kaip man atrodė) per val sunaudotų 0,8 L degalų, tai per 5 min - 0,8/60x5=0.067 L (arba 67 ml). Iš viso suvartojo 0,127 L. Iš viso nuvažiavo 1 km. Tai sąnaudos = 0,127/0,01 = 12.6 L (kaip Tadas ir sakė :) ) Bet, jei nuvažiuota būtu 2 km ( ir stovėta 5 min ir skaičiuotume tuo pačiu būdu), tai vid sąnaudos jau 9,35 l/100km. Atitinkamai nuvažiavus 3 km ir 5 min stovėjimo - vid sąnaudos jau 8,2 L100km ir t.t.

Iš viso to tenorėjau pasakyti, kad vidutinis kuro suvartojimas labai priklauso nuo nuvažiuoų km skaičiaus ir stovėjimo dirbančiu varikliu laiko arba tiksliau nuo VIDUTINIO GREIČIO. Nes 1 nuvažiuotas km (tarkim 60 km/h greičiu) ir 5 min stovėjimo užvestu varikliu duoda bendrą vidutinį 10 km/h greitį.


Šį pranešimą redagavo D77: 2017 sausio 05 - 10:03

  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#42 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 sausio 05 - 10:29

kolega, matau, bandai isradineti dvirati, aisku tavo skaiciavimas is dalies teisingas, taciau yra tikrai nemazai faktoriu ir koeficientu, kuriuos vertina borto kompas skaiciuodamas tas sanaudas...kaip ir sakiau variklio momentine apkrova ir t.t. taigi siulau nebandyti ieskoti smegenu uzpakalyje ir pasiskaiciuoti relias kuro sanaudas pilno bako metodu..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#43 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2017 sausio 05 - 20:53

Tai aš taip ir skaičiuoju :)
Tik čia klausė, ar normalu, kad bestovint staigiai didėja vidutinės sąnaudos. Tai ir parašiau pamąstymus savo.
  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#44 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2017 sausio 06 - 17:22

Durnas klausimas, tai taip ir atsakome (autoriui).

 

Gyvas pavyzdys:

 

skambina viena diena diedukas.

 

Iskarto prisistate, "Sveiki, ar cia Prancuzu meistras?"

As: "TAIP"

diedukasis karto:

"Prisistatau pokalbio pradzioje, cia skambina jums INZINIERIUS o ne koks nors saltkalvis, as turiu renault Clio 2010 metu 1.2 litro benzinas, nerodo spidometro odometro ekranas (pabege pixeliai ir nieko neina visiskai iziuret) ir ima NEADEKVACIAI DAUG DAUG KURO. 7 litrus simtui km."

 

Sako vaziavau i renault centra, mane kvailiu isvadino, bet pakeite mano prasymu droseline sklende. Sumokejo 175e. Rezultatas 0. Kaip ima 100km 7 litrus taip ima. kalbejau su juo vos ne puse valandos, jis man vis primindavo, jog yra inzinierius ir jis moka skaiciuoti. Jis visada vaziuoja tuo paciu marsrutu, jis yra ISSIMATAVES atstumus (nezinau gal zingsniais ar kaip pagal zemelapi) nuo kasdieniu (kasmenesiniu greiciau) kelioniu is tasko a i taska b ir atgal. Kai supypsi kuro bako signalizatorius, iskarto vaziuoja i ta pacia kolonele ir prisipila 10 litru kuro i savo 42 litru baka. Is visada jam supypsi toje pacioje vietoje.

 

As jam ir aisku, niekas taip nematuoja, visu pirma nezinote kiek km nuvaziuojate tixliai (kilometrazo tai nerodo) visu antra sakau PRISIPILKIT PILNA BAKA IR TADA matuokit susitaise odometra.

 

DIEDAS PASIUSTO - JUS VISIS SUSIMOKE, AS JUUUUUUUMMMMMMSSSSS NE SALTKALVIS KOX, as inzinierius! Ka man siulai pilna baka pilti as per metus niekaip jo neizvazeneju! As sakau jus turbut juokaujate, tas toliau rekia, as pensininkas, kur man vaziuot, ir as skaityti moku, knyguteje parasyta 4.7 litro vidutines sanaudos, o ji man 7 ima!!!!!!!!!!!!  As sakau ar jus juokaujat ar is tikro tik baka per metus isvazinejat??? Sako as gi pencininkas, bet inzinierius ir skaiciuoti moku. 10 kart perklausiau sakau ar tikrai tiek mazai tevazinejat, sako taip, man yra iki MANO VIETOS 1700 metru pirmyn ir tiek pat atgal. Jau noriu keiktis ir as, bet nepaleidzia noras isugdyti SENI INZINIERIU, kuris ne kaip inzinierius kalba. Isaiskinau as jam kad dar tie 7 litrai labai mazai jei tik uzkurus vel gesina ir kad cis viskas OK. Bet senis gale pokalbio lyg ir suprato viska, bet visvien ant galo pasake: "JUS VISI SUSIMOKE, IR DAR APSIMETAT SPECIALISTAIS, AS JUMS INZINIERIUS o ne SALTKALVIS KOKS"

 

Yra visokiu zmoniu ir protingu ir LAAABAI protingu, kuriems vieta butu kazkur tarp saturno ziedu. Kosmosas.

engineer_engineering_joke_poster_p228947


  • 0

#45 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 sausio 06 - 18:55

sizus, aukso zodziai :))))))))))
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#46 arunas111

arunas111
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:kaišiadorys
  • Automobilis:peugeot 307 2.0 66 kw

Parašyta 2017 sausio 22 - 07:47

sizus, aukso zodziai :))))))))))

sveiki, radau savo auto variklyje peugeot 307 66 kw, ant turbinos šlangos stovi toks kaip alsuoklis, vožtuvas ar sklendės reguliatosius ir į jį turėtų ateiti maža šlagutė  kaip ir  į EGR , cia nuotrauka iš interneto (https://www.google.l...F2fCodZwM9oxbM:), toj nuotraukoj matyti kairėje pusėje plona šlagutė ant turbinos pūtimo šlangos, tokio storio kaip nuo EGR ateina, tačiau pas mane jos nėra, kur  turėtų jungtis kitas galas, ar gali būti kad ji užsandarinta ir nereikalinga?


  • 0

#47 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 sausio 24 - 12:16

Kitas galas jungtis į vieną iš vožtuvėlių variklio priekyje esančių. Jei EGR nebėra arba atjungtas, tai ta sklendė nelabai reikalinga, nes jokios stiprios funkcijos nebeatliks. Jei EGR yra ir veikiantis, tai pajunk, nes gali anksčiau ar vėliau oro srauto klaidą kokią išmesti.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#48 arunas111

arunas111
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:kaišiadorys
  • Automobilis:peugeot 307 2.0 66 kw

Parašyta 2017 sausio 24 - 19:54

Kitas galas jungtis į vieną iš vožtuvėlių variklio priekyje esančių. Jei EGR nebėra arba atjungtas, tai ta sklendė nelabai reikalinga, nes jokios stiprios funkcijos nebeatliks. Jei EGR yra ir veikiantis, tai pajunk, nes gali anksčiau ar vėliau oro srauto klaidą kokią išmesti.

tai nerandu antro voztuvėlio,( kur jis galėtų tūti, ar is vis toks yra?), vienas yra variklio priekyje į jį ateina dvi slangutės ( su dvejais išėjimo kanalėliais) , viena ateina nuo variklio vakuumo, o kita nueina į kaip suprantu į egr vožtuvą, dar man prieš atrandant tą nepajungtą membraną-vožtuvą   buvo tikrintas egr su kompu ir sakė kad jis veikia.

ten ta membrana neliaura, nes kaip orą per šlangutę patraukiu, tai susidaro vakuumas.

visokių abejonių kyla, gal ta slanga užmauta iš kito pezo, su daugiau kw, todėl taip ir buvo palikta be jokios slangutės, as pats tą vietą


tai nerandu antro voztuvėlio,( kur jis galėtų tūti, ar is vis toks yra?), vienas yra variklio priekyje į jį ateina dvi slangutės ( su dvejais išėjimo kanalėliais) , viena ateina nuo variklio vakuumo, o kita nueina į kaip suprantu į egr vožtuvą, dar man prieš atrandant tą nepajungtą membraną-vožtuvą   buvo tikrintas egr su kompu ir sakė kad jis veikia.

ten ta membrana neliaura, nes kaip orą per šlangutę patraukiu, tai susidaro vakuumas.

visokių abejonių kyla, gal ta slanga užmauta iš kito pezo, su daugiau kw, todėl taip ir buvo palikta be jokios slangutės, as pats tą vietą suradau ir pradėjau ieškoti internete kaip cia turi būti iš tikro.


  • 0

#49 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 sausio 25 - 04:21

Nebepamenu dabar tų vožtuvėlių tikslaus skaičiaus, bet pas 66kw bent du tikrai turi būti. Vienas EGRui, kitas šitai sklendei, dar kažkodėl meistrų vadinamai gesinimo sklende, nors ji tokia nėra. Angliškai tas daiktas vadinamas Butterfly throttle valve.

Pas 80kw trys, nes prisideda turbina. Pas 79kw FAPinę versiją dar prisideda toks grybiškas vožtuvas, kuris darinėja antifrizo srautą per oro filtro pečiuką. Ir man atrodo dar ir ketvirtas vakuumo vožtuvėlis atsiranda, kuris perjungia įsiurbimo žarnyną į variantą be interkūlerio.

Žodžiu pagal funkciją ten gali būti nuo dviejų iki keturių vožtuvėlių vakuumui ir dar vienas antifrizui. Visi vakuuminiai variklio priekyje palei žemę. Tai kai važinėjama be apsaugos, kai meistrai keitė sankabą ar dar ką, tai jie ten dažnai kabo vos ne ant laidų, o būna ir jau nupuvę, nukritę ir nė ženklo apie juos.

 

Į temą, bet šiaip iš anekdotinių situacijų:...

Esam su kolegom elektrikais sutikę visai be to kronšteino atvažiavusį. Nei vieno vožtuvėlio, šlangos tabalioja, kai kurių nebėra, laidai tabaliojasi su fiškėm, o turbinos jau ir fiškė nupuvus ir nukritus, nuogi pažaliavę laidai. Žmogus rimtu veidu rimtai tvirtina, kad MAKSIMUM SAVAITĘ važinėja su avariniu rėžimu, o ten matyti, kad minimum porą metų būdamas to automobilio savininku, taip niekada ir nežinojo, kad tas automobilis gali važiuoti ir neblogai traukti, ir apsukas kelti virš 2,5K. Pajungė kolega kažkokį šrotinį vožtuvėlį tiesiog ant tų kabaliojančių laidų, o kitus visus išprogramavo (nes buvo lupami FAP ir EGR), tai variklis po ilgo laiko pirmą kartą pradėjo dirbti ne avariniu rėžimu. Išgirstumėt, kokių garsų ten pavarė purkštukai, papurškę vėl po ilgo normalų kuro kiekį. Kadangi seno tipo variklis su seno tipo purkštukais, tai prasidirbo, prasitarškaliojo, prasišiko ir viskas gerai, dirba. Tada atsisėdau patikrinti traukos, tai ji atsirado tik po kokių 10km nuolat nervingai maigant tapkę, kol prasimankštino strigęs turbinos veistgeitas... Savaitė, ponai, kur gi ne...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0