ant pakaitinimo žvakiu nėra pliuso
#1
Posted 2016 October 30 - 12:04
#2
Posted 2016 October 30 - 12:40
Tai ko gero tokiu oru neturi kaitinti zvakiu.Jeigu be kaitinimo neuzvedi, tai ne zvakese esme.Paziureki po uzvedimo ar kaitina zvakes ar ne.Be to neaisku koks motoras?Nors praktiskai visi HDI motoru iki -5 laipsniu zvakes kaitina sekunde, ne daugiau.
#3
Posted 2016 October 30 - 12:53
#4
Posted 2016 October 30 - 13:32
Nebūk kiaušas ir parašyk, apie kokį variklį kalba eina. Nes jeigu pas tave vis dar tas pats 406 2.1TD, tai ten kaitinti žvakes turi ir prie +25C, kitaip kursis labai sunkiai arba išvis nesikurs, jei purkštukai ar variklis suvargę.
Žodžiu jei elektroje rauki truputį, tai parsisiųsk autodatą ir susirask savo automobilio elektros schemą, variklio valdymo. Ten bus ir kaitinimo grandinės reikalai. O tuomet jau žiūri, ar relė nežadinama net; ar relė žadinama, bet nesudirba; ar relės net nėra (labai dažnai sutinkamas variantas, ypač po "meistrų" burtų); ar relė žadinama ir sudirba, bet nepermeta pliuso į žvakes. O gal pliusą permestų, bet neateina jėgos pliusas į pačią relę. Nu ir t.t.
Čia senoji sistema, kur ta relė visiškai elementari, kaip ir jos valdymas. Turi du jėgos kontaktus su varžtais, vienas į akumą, kitas į žvakes. Toliau lieka ten žalioj fiškėj berods keturi ar penki kontaktai. Vienam masė, antram žadinimo pliusas, trečiam skydelio lemputės pliusas išeina, ketvirtam pliusas nuo starterio žadinimo grandinės, kad išjungtų relę sukant starterį. Jei buvęs Lucas, o dabar Bosch, tai va čia ir gali būti magija, nes pas Lucasą relę valdo kompas, o jei pakeista į Bosch ir kompas išluptas, tai jos niekas nevaldo. Tuomet išeitis - statyti senovinę relę, kuri valdo pati save ir turi viduje laiko relę, kuri priklausomai nuo modelio, būna maždaug 8-14s dirbanti, arba nusigesina padavus pliusą į ketvirtą kontaktą, t.y. sukant starterį.
Vienąkart atvarė vos užsikuriantį ir visą kalenantį P206 su 1.9D DW8 varikliu.
Knisausi ir niekaip nesupratau, kol nesusidomėjau, ar išvis kompas valdomas. Nes pasižiūrėjau į schemas ir pamačiau, kad iš esmės siurblys gauna pliusą tiesiai iš spynelės, gazo svirtelė ten mechaninė buvo, o ECU valdo tik kuro siurblio ankstinimą, pakaitinimo žvakes ir t.t. Tai kilo hipotezė, kad variklis turi šiaip taip tikrai dirbti ir visai atjungus ECU. Ir KĄ JŪS GALVOJAT?
Žodžiu radau sprogusią rudąją dvigubą ECU valdymo relę. Tai kadangi ECU negavo maitinimo, tai: įpurškimo kampo selenoidas siurblyje visada ramybės padėtyje, taigi maksimaliai užsiankstinęs, tai panašiai kaip per du dantis permestum diržą; nerodė apsukų, nes į skydelį iš ECU neatėjo signalas; nerodė greičio, nes iš ECU į skydelį neatėjo signalas; nežadino ECU kaitinimo relės, todėl nekaitino žvakių ir meistrai jau buvo primeistravę salone mygtuką, BET, kadangi siurblys maksimaliai užankstintas, tai vistiek užsivesdavo tik ant šniūro.
Relė 10Lt, darbas 100Lt.
Dar tada keičiau alkūninio veleno padėties daviklį, nes meistrai keitė sankabą ir sugadino, tai variklis nustojo kalenti ir dūminti, keičiant apsukas, pradėjo rodyti apsukas. Paskui dar keičiau greičio daviklį ir pusašio dantratį dėžės reduktoriaus viduje, nes meistrai keitė sankabą ir sugadino - pradėjo rodyti greitį.
Schemą ir testerį dantis ir lendi po kapotu. Arba moki meistrams ir sutaiso už tave.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Posted 2016 October 30 - 15:29
supratau. Kaip suoratau— rėlė po kapotu. Seksiu laidais nuo žvakiu, bus man paprasčiau
#6
Posted 2016 October 30 - 15:34
Taip, relė po kapotu 100proc.
Kur tiksliai, negaliu pasakyti, nes tokio variklio tokiam kėbule giliau remontavęs niekad nesu, tik prabėgom.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Posted 2016 October 30 - 15:41
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users