http://www.autogidas...1023491423.html
407 2.0hdi purkštukus
#1
Parašyta 2016 spalio 31 - 19:35
#2
Parašyta 2016 gruodžio 12 - 20:31
Kalėdinė akcija - 320€
#3
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 12:04
Kalėdinė akcija - 320€
štuka
#4
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 12:58
Naujas vienas purkstukas su gerom nuolaidom 180e Ta prasme VISISKAI NAUJAS, ne koks restauruotas. o Cia visi 4 uz 320e, manau tikrai nebloga kaina, jei tik lapas yra kitu purkstuku, kurie JAU pas pardaveja masinoje, o blogieji uz GERUS perduodami. Taip viena zmogui apipypino...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 gruodžio 13 - 13:01
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 13:09
pazejau as ta "lapa"..nera patikros prie zemu slegiu apie 200bar..kas Siemens purkstukam yra LABAI SVARBU...jei neturi zemo startinio ispurskimo buna bedu uzkuriant ir judant zemais sukiais..plius nera slegio laikymo matavimo, o tas irgi vienas is svarbiausiu parametru piezo pursktukam..cia yra 2 esminiai parametrai, kurie su laiku pabega sitiem purkstukam, o nuo 250bar ir aukstyn dirba net ir visai prasti siemens, ir tokie matavimai kai sitam lape atitinka normas dazniausiai..paskui buna"isidejau tikrintus ir nedirba visvien"..o siaip Kaune sitie purkstukai po 50e ir zemyn parsidavineja..patikrininas kainuoja nuo 5 iki 7eur/vnt...
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#6
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 13:40
As to lapo net neziurejau, nes neina net skaiciu iziuret, tokia kokiibe.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 13:55
specialiai spitrijau, kol iziurejau..kad galeciau pastumt. o jei rimtai, tai kiek izejau, tai zemiausias testas ties 250bar..tai yra dar per aukstas slegis zemam ispurskimui tikrinti..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 19:53
Sugadinot žmogui varkę... O planavo už tuos euriukus dovanų pripirkt bent jau šiemet...
#9
Parašyta 2016 gruodžio 14 - 12:22
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#10
Parašyta 2016 gruodžio 14 - 19:38
Ištikrųjų, jei man reiktų Kaune patikimo žmogaus su 2.0 HDi purkštukais, kur ir į ką kreiptis?
#11
Parašyta 2016 gruodžio 15 - 00:26
Man geriau kai lapas yra , nei be jo. O jei kažkas tiek prigazdintas kad lietuviai vien apgaut nori, gali ir pats vežtis tikrint. Dėl to kas lape parašyta, tai aš ne specas, jei firma pasakė, kad geri, tai ir neturiu pagrindo netikėt
#12
Parašyta 2016 gruodžio 15 - 22:41
tau juk paulius parase , kad prie svarbiausiu slegiu ju netikrino.Man geriau kai lapas yra , nei be jo. O jei kažkas tiek prigazdintas kad lietuviai vien apgaut nori, gali ir pats vežtis tikrint. Dėl to kas lape parašyta, tai aš ne specas, jei firma pasakė, kad geri, tai ir neturiu pagrindo netikėt
#13
Parašyta 2016 gruodžio 19 - 15:27
sian ieskojau tokiu, radau per 15min..8 is 10 apaskambintu turejo..kainos nuo 40e iki belekiek..pats nupirkau po 60e/vnt, tikrintus ir dar karta pertikrinau, idealus.
buciau emes tuos po 40e/vnt, bet turejo tik 2, tai tingejau terlintis po du rankiot kai reikia 4.
siaip brangiausiai radau 300e/kpl..manau, kad, kolega, biski kaina esate uzlenkes..taciau, aisku, renkasi pirkejas. sekmes prekyboj.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#14
Parašyta 2017 sausio 08 - 19:39
ne i tema, bet diskusija rituliojas, jei tarkim padares diagnostika paaiskeja kad vienas ar du purskalai jau normos ribu nesiekia. Protinga butu keisti tik tuos du?
Ar tipo jei keist tai keist visus 4 reik.
Apie devetus sneku.
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#15
Parašyta 2017 sausio 08 - 20:14
ne i tema, bet diskusija rituliojas, jei tarkim padares diagnostika paaiskeja kad vienas ar du purskalai jau normos ribu nesiekia. Protinga butu keisti tik tuos du?
Ar tipo jei keist tai keist visus 4 reik.
Apie devetus sneku.
Ant stebdo statyt visus 4 o ne korekcijas per diagnostika ziuret tada bus aisku ar 2 reikia ar 4
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#16
Parašyta 2017 sausio 09 - 06:40
Diagnostika apie purkštukus grybienę rodo.
Cilindras be kompresijos - belekokia kosminę korekcija, o purkštukas ledinis.
Visi keturi gatavi purkštukai - korekcijos normalios, o dirba šūdinai.
Trys gatavi purkštukai - vieno cilindro korekcija virš normos.
Į baką pripilta benzino. Dirba šūdinai, variklis kalatojasi ir daro nesąmones šaltas. Prašilęs dirba sąlyginai normaliai, kaip su labai prastais purkštukais, bet dar važiuojančiais. Gazuojant ties tam tikru apsukų ruožu susitampo. Korekcijos visų keturių cilindrų 0,5-1mg/stroke. Aptikus, kad bake benzinas ir atkeitus kurą - kuriasi padoriai (su pakalenimais ir dūmeliais, bet ir prie -18C kuriasi vistiek didvyriškai), dirba šiltas puikiai, gazuojant jokių anomalijų, apart tylaus pakalenimo. Už tai korekcijos pakilo vienetu visų cilindrų.
Tik keli kasdieniai atvejai apie purkštukų korekcijas. Nustokit jūs į jas žiūrėti, kaip į purkštukų būklės nustatymą. Ten jei kažkokie stiprūs netolygumai, reikia kažkas negerai su vieno ar kelių cilindrų darbu. Tai ten yra BENDRAS CILINDRO darbas. Kurį įtakoja ne tik purkštukas, bet ir pačio cilindro mechaninė būklė bei kitų cilindrų darbas. Į cilindro būklę įskaitoma ir švaistiklinio indėklo darbas, ir vožtuvų darbas.
Kitaip sakant, korekcija yra kuro kiekio, kurį išpurškia purkštukas, didinimas arba mažinimas tam, kad pavyktų gauti tolygesnį ir gražesnį variklio darbą. Kompiuteris pagal alkūninį veleną mato, kaip DAUGMAŽ kiekvienam cilindrui sekasi dirbti, ir purkštuko atidarymo laiku bando pataisyti, jei jaučiamas stiprus netolygumas. Kai kažkas kažkur nedirba arba dirba per stipriai, gaunasi didelis skaičius. Jei trys purkštukai sunkiai dirba, koreguojamas darbas ketvirto gerai dirbančio, už tai prasta vieno korekcija. Jei du perpilinėja, keliami kitų dviejų išpurškimo kiekiai, ir t.t.
Žodžiu korekcija - tai releatyvus dydis iš tikro
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 sausio 09 - 06:46
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#17
Parašyta 2017 sausio 09 - 07:56
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#18
Parašyta 2017 sausio 09 - 11:40
Parodyčiau gyvai, kaip atrodė tas negyvas cilindras (išbraižytas ir išdaužytas dėl nulūžusios žvakės), kuriame dirbo tas puikios būklės purkštukas... Būtų buvęs Bosch variantas, tai būtų gal ir visai tas variklis dar važiuojamas buvęs, tik su prastesnėm sąnaudom. O Siemens šaltas kurį laiką dirba be korekcijų, todėl užkūrus šaltą variklį - tikrai prasti popieriai, visa mašina kratosi. Kai pašyla ir prasidirba, ECU pradeda koreguoti kuro kiekį, tai atsisėdus vidun ir netgi gazuojant praktiškai nesijaučia, kad kažkas būtų blogai. Gazuojant ties vienu apsukų ruožu timpteli, negražiai sukalena, bet tuomet apsukos toliau šoka viršun ir eina vistiek belekaip gerai.
Kompresometro dyzelinio neturėjau, tai pamatavom tada preliminariai tiesiog, su benzininiu iki 16bar. Trys cilindrai užlaužė skalę, o ketvirtas berods tik iki 14bar dakėlė. Čia yra pavyzdys, ką gali komonreilo sistema išdarinėti ir kaip žmonės kartais giriasi, kad jų variklis dirba, kaip laikrodukas, nors pats variklis ten lavonų lavonas iš tikro
Girdėjau, kaip kolega, kuris už mane geriau moka dirbti, kalbėjo telefonu su draugu:
"nežinau, pasieškok autodatoj schemų ir bus viskas aišku, tai mašinai dar tikrai turi jos būti. Nu o jeigu pažiūrėjęs į schemas nieko nematai, tai tuomet gal pats ir neremontuok".... Tyla....Kažkas kalba kitam ragelio gale......
"Nu b..l...., tu ką galvoji, aš visažinis ir mintinai atsimenu, kaip ten kokiam merse tie laidai sujunginėti turi būt? Tu negalvok, kad aš koks super meistras, kur viską galvoj turi. Jei ko nežinau ar kas neaišku, tai irgi googlint einu"
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 sausio 09 - 11:47
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#19
Parašyta 2017 sausio 09 - 12:38
Idomu kada Tadas ir Paulius prades dirbti kartu? Manu butu geras duetas Jokio spaudimo, tiesiog pastebejimas
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#20
Parašyta 2017 sausio 10 - 17:01
Aš per lėtai ir per retai dirbu, kad Pauliui įdomus būčiau, o ir savo šaraškino lygio garažuose visvien pačiam sau vadovaujant, smagiau dirbti. Paulius tai dabar jau rimtą servisą pasistatė, matyt labai gerai dirba ir "nuolatiniai milžiniški viršpelniai" užkankino, o kitaip sakant, atsibodo vargti be normalių patalpų
Reikia ir man lygiuotis, viršpelnius keltis, kad po kokių 15 metų sunkaus alinančio darbo servisą irgi galėčiau pasistatyt
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0