Pašalinis garsas P406
#1
Parašyta 2016 lapkričio 02 - 22:06
Turiu pašalinį garsą nuo diržų pusės, kad ne generatoriaus diržas čirškia tai tikrai žinau. Gal kas turi kokią mintį? Tiesa garsas atsiranda tik apšilus varikliui.
https://m.youtube.co...eature=youtu.be
#2
Parašyta 2016 lapkričio 03 - 09:10
O tai kaip paklausyti?Neatsidaro.
#3
Parašyta 2016 lapkričio 03 - 10:37
#4
Parašyta 2016 lapkričio 03 - 13:28
Pažiūrėsiu vakare kodėl neatsidaro.
privatumo teises pastatyk ant vieso ;)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#5
Parašyta 2016 lapkričio 03 - 19:58
#6
Parašyta 2016 lapkričio 03 - 22:03
Nu nieko nerodo!
#7
Parašyta 2016 lapkričio 07 - 19:58
Sveiki,
Turiu pašalinį garsą nuo diržų pusės, kad ne generatoriaus diržas čirškia tai tikrai žinau. Gal kas turi kokią mintį? Tiesa garsas atsiranda tik apšilus varikliui.
Jei duodi pilną apkrovą generatoriui (šviesos, galinio lango šildymas, vėjelis ir t.t.) ir pasukinėji vairą, garsas suintensyvėja? Jei taip - alkūninio veleno škyvas atitrūko nuo tarpinės gumos. Buvo tema...
#8
Parašyta 2016 lapkričio 08 - 18:46
#9
Parašyta 2016 lapkričio 08 - 19:07
Bent jau atsidaro tas video? Šiaip turi atsidaryti, vaizdo ten jokio laukti nereikia, tik paklausyti. Nepastebėjau, kad garsas intensyvėtų, reiks paklausyti, toks vaizdas, kad kažkur kažkas trintųsi, siektų, nežinau kokius garsus tas škyvas leidžia, vizualiai įmanoma pamatyti kas ten atitrūksta?
Atsijunk nuo youtubes ir matysi atsidaro, ar ne.
#10
Parašyta 2016 lapkričio 11 - 07:56
#11
Parašyta 2016 lapkričio 11 - 09:14
Pastebėjau, kad jau kelias dienas užkuriant šaltą variklį, kokiai sekundei ar dviems sukalena velenėlis. Čia kaip suprantu problema hidrokompensatoriuose. Kokia to gali būti priežastis? Su alyva pravažiuota 7500 km, galvoju reiktų pasikeisti, jau ir taip ruošiausi dažniau tą daryti, nes daug važiuojama mieste.
Kam keisti alyvą jeigu tik pusę jai skirto kelio nuvažiavai.
#12
Parašyta 2016 lapkričio 11 - 09:39
Kaip tik užvakar pakeičiau tepalus bolidui, kuris buvo nuvažiavęs su tepalais apie 8000km. Intervalas ten irgi būtų 15000km, nors nunulinus skydelį - gražiai atsirado skaičiai 30000... Esmė - paskutinis keitimas 2011tais metais Pamatytumėt, koks aliejus išbėgo.
O kuro filtre irgi geras muselynas buvo. Nors ir geras įdėtas buvęs, Mann. Tiesiog laikas irgi savo duoda. Dauguma atvejų BSIne būna nustatyta, kad raktelį uždegti tuomet, kai praeis tam tikri kilometrai arba tam tikras laikas nuo keitimo. Naujesniuose dar skaičiuoja ir variklio apsisukimus ir keisti kas kažkiek milijonų reiktų - motovalandų atitikmuo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2016 lapkričio 11 - 10:50
Kaip tik užvakar pakeičiau tepalus bolidui, kuris buvo nuvažiavęs su tepalais apie 8000km. Intervalas ten irgi būtų 15000km, nors nunulinus skydelį - gražiai atsirado skaičiai 30000... Esmė - paskutinis keitimas 2011tais metais Pamatytumėt, koks aliejus išbėgo.
O kuro filtre irgi geras muselynas buvo. Nors ir geras įdėtas buvęs, Mann. Tiesiog laikas irgi savo duoda. Dauguma atvejų BSIne būna nustatyta, kad raktelį uždegti tuomet, kai praeis tam tikri kilometrai arba tam tikras laikas nuo keitimo. Naujesniuose dar skaičiuoja ir variklio apsisukimus ir keisti kas kažkiek milijonų reiktų - motovalandų atitikmuo.
Čia tas atvejis kai per metus pravažiuojama po 1000 km. Na, tas skaičius 15000 km - tiesiog apvalus, apytikslis skaičius.
#14
Parašyta 2016 lapkričio 11 - 13:20
#15
Parašyta 2016 lapkričio 12 - 14:55
Kaip tik užvakar pakeičiau tepalus bolidui, kuris buvo nuvažiavęs su tepalais apie 8000km. Intervalas ten irgi būtų 15000km, nors nunulinus skydelį - gražiai atsirado skaičiai 30000... Esmė - paskutinis keitimas 2011tais metais Pamatytumėt, koks aliejus išbėgo.
O kuro filtre irgi geras muselynas buvo. Nors ir geras įdėtas buvęs, Mann. Tiesiog laikas irgi savo duoda. Dauguma atvejų BSIne būna nustatyta, kad raktelį uždegti tuomet, kai praeis tam tikri kilometrai arba tam tikras laikas nuo keitimo. Naujesniuose dar skaičiuoja ir variklio apsisukimus ir keisti kas kažkiek milijonų reiktų - motovalandų atitikmuo.
tai gal shudas buvo supiltas? Bo 307 savo kai keiciau tai nubeges nedaug jis buvo, apie 7000 km. tik kad tepaliukas piltas 2012 metais. tai ishpyliau normalia atrabotke. tepalo filtras irgi padoriai atrode. Tepaliukas castrol supiltas 5w30
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#16
Parašyta 2016 lapkričio 12 - 21:00
Pries 406 buvau ziedu valdovas- turejau bulka, dirbau darbe kur reikejo labai daug vazineti- prisukdavau po 5000 km per menesi, alyva keisdavau kas 10k..is variklio isbegdavo tokia pat gintariskai skaidri alyva, kokia supildavo..bet gal todel kad variklis dirbo grynai ant duju(slangine iranga), benzino net uzkurimui nereikedavo...
#17
Parašyta 2016 lapkričio 12 - 21:07
Čia todėl, kad šūdina ta alyva buvo, normali tamsėja gan greitai, nes turi plaunančių savybių.Pries 406 buvau ziedu valdovas- turejau bulka, dirbau darbe kur reikejo labai daug vazineti- prisukdavau po 5000 km per menesi, alyva keisdavau kas 10k..is variklio isbegdavo tokia pat gintariskai skaidri alyva, kokia supildavo..bet gal todel kad variklis dirbo grynai ant duju(slangine iranga), benzino net uzkurimui nereikedavo...
#18
Parašyta 2016 lapkričio 12 - 22:30
Ne sudina alyva o kuras dujos,ner ten is ko juoduot tai alyvaiČia todėl, kad šūdina ta alyva buvo, normali tamsėja gan greitai, nes turi plaunančių savybių.
#19
Parašyta 2016 lapkričio 13 - 15:05
Čia todėl, kad šūdina ta alyva buvo, normali tamsėja gan greitai, nes turi plaunančių savybių.
O ką plaut, jei variklis švarus?
#20
Parašyta 2016 lapkričio 17 - 05:34
Nu blyn... Pernai pats susirinkau viena varikli. Plauti bloko viduriai nebuvo, tiesiog nuimtas karteris ir variklis palaikytas apverstas tiek alkuniaku zemyn pora menesiu, tiek stumokliais zemyn pora menesiu, tai nors ir neplautas, islasejo pilnai. Tepalo siurblio dangteli atsukes ir isploves buvau, galva darant ji irgi isplauta buvo.
Tepalas pradejo tamseti nuvaziavus 6000km, o juodas pasidare nuvaziavus 12000km. Cia kalba apie sena TD dyzeli, kuriam siaip iprasta, kad buna juodas iskart po keitimo. Tai va buna juodas todel, kad nusidazo nuo seno tepalo, o isvarvintas sunkokai temsta.
Tepalas buvo naudotas geras - Total Quartz 9000 5w40.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0