Sveiki kolegos,
Turiu Peugeot 607 2,2 HDI 98kw (2003metu)
Yra beda su antifrizu. Pradzioi buvo taip, kad mete kompas jo trukuma, dapildavau, o paskui jis dar greiciau dingdavo.
Nuveziau meistram, keite tarpine, beda nepasisalino, veziau antra karta, bet jau si karta pirkome nauja varikli kur tikrinome galva po spaudimu tai su ja viskas pasirode jau gerai, bet nuslifavus bloka, galva ir pakeitus vel tarpine,beda nepasisalino,
Vienu zoziu viska pakeitem nuo variklio galvos iki slangu ir ten vioskiu pompu, bet vistiek bega per virsu. Kas gali buti?
#1
Parašyta 2016 lapkričio 04 - 14:21
Peugeot 607 2,2
#2
Parašyta 2016 lapkričio 04 - 15:00
Jeigu kaista ir tik tada šauna, o šaltam viskas gerai, tai pradžioj gal reikėjo sužiūrėti aušinimo sistemą, tik tada patį variklį?
Šią vasarą išploviau du radiatorius (išoriškai, nes buvo maumais apaugę tiek, kad kiaurai nepersimatė), iš jų vienam dėl nebeatkemšamo užsikimšimo buvo išmestas ir AC radiatorius (vistiek kiauras ir neveikia ir nebeveiks), ir vieną pakeičiau, nes buvo visiškai ištrupėjęs korys (nors vamzdeliai sveiki, tai ir ne kiauras) naudotu beveik nauju, kurį surado ir atvežė savininkas trigubai pigiau už mano pasiūlytą naują.
Visais atvejais baigėsi kaitimo problemos ir nustojo šaudyti antifrizą per bakelį ar patį radiatorių.
O iki tol irgi ten ko tik nekeitė žmonės - pompas, termostatus, galvojo ir apie tarpines jau...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2016 lapkričio 04 - 15:06
temos autoriui reikia keisti meistrus, o ne varikli..pradejot remontuoti ne nuo to galo..dabar klausimis:
Yra egr ausintuvas?
Tikrintas ar nekiauras?
Tado isvardinti dalykai suziureti?
nes jei sie puktai neiissiaiskitni, reiskia be reikalo keitet variklius ir visa kita..
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2016 lapkričio 04 - 15:07
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4
Parašyta 2016 lapkričio 04 - 21:07
Kiek Tadai pas tavęs šis malonumas kainuoja padaryti? Ir kokiame mieste esi?Jeigu kaista ir tik tada šauna, o šaltam viskas gerai, tai pradžioj gal reikėjo sužiūrėti aušinimo sistemą, tik tada patį variklį?
Šią vasarą išploviau du radiatorius (išoriškai, nes buvo maumais apaugę tiek, kad kiaurai nepersimatė), iš jų vienam dėl nebeatkemšamo užsikimšimo buvo išmestas ir AC radiatorius (vistiek kiauras ir neveikia ir nebeveiks), ir vieną pakeičiau, nes buvo visiškai ištrupėjęs korys (nors vamzdeliai sveiki, tai ir ne kiauras) naudotu beveik nauju, kurį surado ir atvežė savininkas trigubai pigiau už mano pasiūlytą naują.
Visais atvejais baigėsi kaitimo problemos ir nustojo šaudyti antifrizą per bakelį ar patį radiatorių.
O iki tol irgi ten ko tik nekeitė žmonės - pompas, termostatus, galvojo ir apie tarpines jau...
temos autoriui reikia keisti meistrus, o ne varikli..pradejot remontuoti ne nuo to galo..dabar klausimis:
Yra egr ausintuvas?
Tikrintas ar nekiauras?
Tado isvardinti dalykai suziureti?
nes jei sie puktai neiissiaiskitni, reiskia be reikalo keitet variklius ir visa kita..
Bandysiu dabar Tado pasiūlymą daryti, o vėliau jūsų imsiuosi
Peugeot 607 2,2
#5
Parašyta 2016 lapkričio 04 - 23:39
Kaune. Ir aš, ir Paulius.
Kiek kas kainuoja, preliminariai, o kartais ir tiksliai, galiu pasakyti beveik visais atvejais tik apžiūrėjęs ir radęs bėdą (jei pavyksta ją rasti, nes būna ir nepavyksta). Taip kad čia mažai ką...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2016 lapkričio 15 - 01:21
Peugeot 607 2,2
#7
Parašyta 2016 lapkričio 17 - 05:57
O, tuomet ozuojauta. Bloka perkaitint iki trukimo yra kas veikt tikrai. Nors man yra karta pavyke, tik su gerokai senesniu varikliu. Bet irgi dyzeliu, irgi spiziniu, ir irgi PSA koncerno...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 lapkričio 17 - 05:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2016 lapkričio 17 - 10:55
nebutina kaitint..uzpilk vietoj ausinimo skyscio vandens ir pastatyk lauke prie -10 ar zemesnes temperaturos kokiai parai..i visx, blokui kaput.
o siaip daznai bloko trukimus issaukia neteisingas variklio remontas..aisku buna ir kitu atveju, bet siaip be priezasties spiziniai blokai netrukineja ir nesikraipo..o siaip as autoriausi poste paskaiciau kad bloka slifavo..na tai jei jau ji reikejo slifuot, reiskia buvo perkaites, tokiu atveju jokiu budu netvarkyciau to pacio motoro, nes perkaites spizinis blokas blogiau nei aliuminis..aliuminis tik tampa kreivas ir nuslifavus vel galima naudot aiskiu patikrinu kai kuriuos niuansus..o jei spizinis kreivas, reiskia nebus isvengta trukimu, mazdaug 70 proc tikimybe kad bus trukes..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#9
Parašyta 2016 lapkričio 18 - 21:02
Peugeot 607 2,2
Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: antifrizas
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
p406 98 kw 2,2 hdi 2002 antifrizo begimas pro issipletimo bakeliSukūrė macintosh, 2015 Rgp 23 antifrizas, issipletimo bakelis ir dar 1 |
|
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0